MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Det er det virkelig. Men som jeg sagde til manden, så var jeg 'glad' for det var mig der sad der og ikke ham, for så havde jeg givet ham skylden :blush Han smilede og sagde at han lige havde tænkt det samme :D Hold kæft en lorte kone jeg er :blush :lol

Hahaha, jeg sagde PRÆCIS det samme, da det samme skete med Inger, da hun var lille :lol

Så vi kan være lidt lortede sammen :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, men Sofie sov 10-10.30 og 13.15-14 - ikke god til at sove lange lure på tur <_< Så nu har jeg lige kæmpet hende i søvn igen... Hun kunne jo på ingen måde holde til kl. Min. Kl. 18.30, men jeg frygter sgu godt nok, at hun sover 1,5-2 timer nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, jeg sagde PRÆCIS det samme, da det samme skete med Inger, da hun var lille :lol

Så vi kan være lidt lortede sammen :oops

Fedt med endu en lorte kone :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men Sofie sov 10-10.30 og 13.15-14 - ikke god til at sove lange lure på tur <_< Så nu har jeg lige kæmpet hende i søvn igen... Hun kunne jo på ingen måde holde til kl. Min. Kl. 18.30, men jeg frygter sgu godt nok, at hun sover 1,5-2 timer nu :rolleyes

Håber hun sover for natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W er kun lidt over tre uger. Er 5 ugers tigerspring for tidligt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun sover for natten :)

Hun vågnede 17.25 og faldt i søvn igen 20. 35, så det var fint, alt taget i betragtning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er så urolig om aftenen mens han sover... Vågner og skriger.... Og fylder pludselig bleen her sidst på aftenen... Det har han gjort de sidste par dage... Jævnt træls og synd for ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W er kun lidt over tre uger. Er 5 ugers tigerspring for tidligt??

Storm var altid ca. en uge foran, og tror at Nohr er det samme.. Så det synes jeg lyder meget sandsynligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm var altid ca. en uge foran, og tror at Nohr er det samme.. Så det synes jeg lyder meget sandsynligt!

Jeg tænker at det ville være underligt hvis tigerspring indtraf eksakt på dagen/ugen efter bogen. Hvordan skulle babyerne vide hvornår de skulle tage springet? :) Nej, jeg tror der er en vis individuel variation, ligesom alt andet, selv om vi kan sige at de forskellige spring sker statistisk set indenfor en given tidsramme beregnet ud fra termin..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har sovet 20.30-05 uden en lyd! :o

Jeg sov 22.30 :yay Hun spiste lidt ved et enkelt bryst og sov videre til Anna vækkede hende kl. 06.15. Fan-fucking-tastic!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst en eller anden skyd mig... 5 minutters lur!!! Hvad fanden sker der. Det er jo til at blive sindssyg oveni hovedet af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at det ville være underligt hvis tigerspring indtraf eksakt på dagen/ugen efter bogen. Hvordan skulle babyerne vide hvornår de skulle tage springet? :) Nej, jeg tror der er en vis individuel variation, ligesom alt andet, selv om vi kan sige at de forskellige spring sker statistisk set indenfor en given tidsramme beregnet ud fra termin..

Men hvor ville livet dog være lettere, hvis de bare opførte sig ordentligt og fulgte bøgerne! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok nat og sover udenfor nu.,.. Har helt glemt at jeg faktisk skal passe W hjemme i et halvt år efter barslen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas sov fra 20 til 6.25 hvilket aldrig er sket før ;-)

Det gør dog han kun har sovet en halv times tid til hans morgen lur...og betyder nok hans gode rytme ryger igen idag :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal lave med min baby idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal lave med min baby idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst en eller anden skyd mig... 5 minutters lur!!! Hvad fanden sker der. Det er jo til at blive sindssyg oveni hovedet af!

 

I know the feeling! :kram2 Eller... sådan næsten da. Min tog hele to lure af ti minutter stykket i går ;) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligmormeddårligsamvittighed. Dk

Når nova sover dårligt/ikke vil sove til lur, vil underholdes og her gevaldigt trænger til at få tørret bordene af inden vi får besøg :prik ville ønske at hun følte sig underholdt af at være i viklen... Hun er så hidsig i øjeblikket og hvis brystet ikke er fremme 5 minutter før hun vil spise så bliver hun så hysterisk at hun ikke kan finde ud af at sutte - hverken med eller uden ammebrik :( hun er 6 uger gammel og måske er vi på vej i en tiger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligmormeddårligsamvittighed. Dk

Når nova sover dårligt/ikke vil sove til lur, vil underholdes og her gevaldigt trænger til at få tørret bordene af inden vi får besøg :prik ville ønske at hun følte sig underholdt af at være i viklen... Hun er så hidsig i øjeblikket og hvis brystet ikke er fremme 5 minutter før hun vil spise så bliver hun så hysterisk at hun ikke kan finde ud af at sutte - hverken med eller uden ammebrik :( hun er 6 uger gammel og måske er vi på vej i en tiger...

 

Første tigerspring er ved fem uger og det er jo regnet efter terminen. Og Nova er, så vidt jeg husker, født... en uge og en dag før termin? Altså passer det jo med at hendes fem-ugers tigerspring burde komme når hun er ca. seks uger, så det passer jo fint med nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, jeg sagde PRÆCIS det samme, da det samme skete med Inger, da hun var lille :lol

Så vi kan være lidt lortede sammen :oops

:ditto (bare med Albert!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvor ville livet dog være lettere, hvis de bare opførte sig ordentligt og fulgte bøgerne! :lol

Hehe, ja! Ved vores ældste var det hele tiden sådan at han IKKE fulgte bøgerne. "Baby finder nu sine fødder" - det gjorde han da ej, men han kunne til gengæld rulle meget tidligt etc. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille Mikromand er snart ikke så lille mere! :o

(eller jo, i forhold til jeres andres babyer så er han, men i forhold til hans startvægt ;) )

Nu vejer han hele 1772 g, det er 722 mere end hans startvægt! Dygtige Mikromand! :yay :yay

Han er stadig under gennemsnittet, men han følger sin egen vægtkurve :)

Så sejt altså!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2*40 minutter har han sovet i dag og nu nægter han den sene lur!

SMUT NU TIGER :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW hvor gammel er 'vidunderlige uger', under hjælp står der at jeg skal være bestemt i min opdragelse - men at jeg ikke må slå over fingrene :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2*40 minutter har han sovet i dag og nu nægter han den sene lur!

SMUT NU TIGER :prik

Sådan har Nayas lure også været i dag - sygt irriterende! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER