MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

W vejede 3550 D 28, i dag 4300 :-) det er da sådan ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

W vejede 3550 D 28, i dag 4300 :-) det er da sådan ok...

 

Det er da ret flot :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor længe er jeres babyer på 6 måneder vågne?

Altså jeg famler lidt rundt med hvornår Jonatan skal sove. Men ummidelbart kan han være vågen ca 3 timer af gagen, lidt mindre måske. Men om eftermiddagen kan han nogen gange være vågen 4 timer. Men kun nogen gange. Så det er virkelig svært at regne ud om han skal ha en 3 lur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er jeres babyer på 6 måneder vågne?

1-2 timer, en sjælden gang 2,5.

Det er først her på det sidste at der godt kan gå 3 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1-2 timer, en sjælden gang 2,5.

Det er først her på det sidste at der godt kan gå 3 timer :)

Sådan var det også, da Sofie var ca 6 mdr. Der sov hun stadig 3 lure.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke de her skrigeture William får. Håber virkelig zoneterapi kan hjælpe på maven!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr er godt nok skvatten :( han har bare grædt og grædt i nat og kan slet ikke sove. Nu er der også stødt lidt feber til, øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke de her skrigeture William får. Håber virkelig zoneterapi kan hjælpe på maven!!!

Det var det samme med guns! Håber I får en effekt af zoneterapi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder af meget med 3-4 timer. Hvo3 længe sover de så? Arthur har taget 10 min her til første lur og han er jo helt ødelagt. Jeg tror jeg dør hvis han skal være vågen 3-4 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det samme med guns! Håber I får en effekt af zoneterapi!

Hvis ikke det hjælper prøver med kst :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder af meget med 3-4 timer. Hvo3 længe sover de så? Arthur har taget 10 min her til første lur og han er jo helt ødelagt. Jeg tror jeg dør hvis han skal være vågen 3-4 timer

Astrid er 9,5 måned og er vågen cirka 3 timer, sover mellem 40 min - 3 timer (mest halvanden time), er vågen i 3-3,5 time, sover cirka 40 minutter og er vågen 3-5 timer inden sengetid. Sådan har det (vist nok) været i et par måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke det hjælper prøver med kst :-)

Super! Det var dét, der gjorde udslaget her, men jeg tror så også mest, at det var ondt i nakken, der gjorde det for min lille mus. 

Det er sådan set også ligegyldigt, HVAD der gør det - så længe noget vil virke! :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Line er knap fem måneder, og er vågen to timer første gang, to timer anden gang og 2-4 timer sidste gang inden hun falder i søvn til nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du låne min på 7,3? :D

Eller min? Vi er kun på 6,5 kg.... Han var i hvert fald billig til salg igår... Tænk sig at være mester i powernaps når man kun er 5 mdr!! Troede det var for hot shot direktører eller noget ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da egentlig underligt.

Mine to drenge har ikke et eneste gen til fælles, men deres kurver er helt ens.

Højden er lige midt i og vægten på den laveste kurve... Jeg synes da, de begge spiser godt??? Og mor her mangler i hvert fald ikke noget på side benene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller min? Vi er kun på 6,5 kg.... Han var i hvert fald billig til salg igår... Tænk sig at være mester i powernaps når man kun er 5 mdr!! Troede det var for hot shot direktører eller noget ???

De er nogen banditter med søvnen, de februar-unger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været en hård nat for Cirkel. Vi har været inde hos hende 5-6 gange, hvilket aldrig er sket før. Vi er normalt aldrig derinde eller også sker det bare en enkelt gang. Hun var meget ked af det hver gang. Til sidst endte jeg med at tage hende med ind i seng, hvor hun stadig lå og klynkede. Da jeg besluttede at lave mad til hende faldt hun selvfølgelig i søvn, så jeg måtte give flaske til en halvt sovende baby, der bare hang hos mig. Her til morgen virkede hun bedre, men efter en stor portion morgengrød og en mega lorteble, blev hun pjevset igen. Jeg synes hun er rød i håndfladerne, hvilket hun ikke normalt er. Hun virker ikke varm, så jeg har ikke taget hende temperatur. Hun blev lagt ud til lur for 25 min siden, hvor hun efter lidt pjevseri faldt i søvn.

Min lille baby :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkel er 6,5 måned og er vågen 1½-2 timer inden formiddagsluren, +/- 2 timer inden middagsluren, +/- 2 timer inden eftermiddagsluren og 2- 2½ timer inden nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tager godt nok hårdt på min lille Nohr at være syg :(

Efter at have kæmpet sig vej fra 6-10 med kun 2 små lure på 15 minutter stykket, har han nu sovet on-off siden. Lidt i barnevogn, lidt på mig, lidt under amning, lidt mere i barnevogn og nu hvor jeg endelig troede at han var blevet lidt mere vågen og vi kunne lege, faldt han igen i søvn inde i sengen hvor vi legede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestiller tid til kst. Det skrigeri holder jeg ikke ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestiller tid til kst. Det skrigeri holder jeg ikke ud!

Det forstår jeg godt :kram2 Jeg håber kst hjælper - her havde det i hvert fald fantastisk effekt på Naya :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! :blink

 

:kram2

 

Ej, hvad? SP'er må da om nogen vide, at sådan noget kan være lidt følsomt.

 

Altså jeg tænker at det sikkert var meget fint, at det var sådan en som mig, som hun fik sagt det til, for jeg tager det nu ikke så tungt. Jeg synes jo at min baby er min lille baby uanset hvad andre siger :kuller Meeen, det var da alligevel en lidt spøjs kommentar for en sp, synes jeg. 

 

Har også lige talt med min mor, som havde travlt med at fortælle, at de lige havde mødt nogen med en baby på 5 måneder, som var mindre end hende :blink Godt nok var han/hun født for tidligt, men alligevel... SÅ stor synes jeg jo altså heller ikke at min to måneder gamle baby er :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestiller tid til kst. Det skrigeri holder jeg ikke ud!

Kst har allerede haft en super effekt på E - håber det virker lige så godt på W! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som virkelig kan savne at være gravid? Den længsel og spænding der hele tiden lurede under overfladen, alle de spørgsmål og forventninger? Misforstå mig ikke, jeg elsker nova og at hun er kommet ud, men det var så sjovt at have hende i maven :D

Glæder mig til at jeg en dag skal være gravid igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER