MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Dumme tiger :boo kan slet ikke genkende min baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er uendeligt mange glæder ved en kravlebaby! Der er dog også et par ulemper, fx at man får en meget våd baby, når storebroren går i bad med åben dør :lolhit

Hundens vandskål... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hundens vandskål... :rolleyes

Hundens mad :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hundens mad :blink

ø

Pillede jeg ud af munden på hende - men det blev hun da i det mindste ikke våd af... ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ø

Pillede jeg ud af munden på hende - men det blev hun da i det mindste ikke våd af... ;) :rolleyes

True - Eigil vil kun spise maden, han er fuldstændig ligeglad med vandet.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hundens vandskål... :rolleyes

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen dyr. Jeg fjerner sten fra hans mund, som han finder i haven :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen dyr. Jeg fjerner sten fra hans mund, som han finder i haven :rolleyes

Åh her er det visne blade, mos, græs - ej faktisk bare alt hvad hun finder på sin vej. Men allermest papir/pap og visne blade. De er favoritterne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit barn sov fra 19.30-5.00 uden flaske :blink

Til gengæld var han mega pjevset fra kl 6.30 til lur kl 8 ;)

Men vildt alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken bæresele er bedst?

Har købt en ergo baby som vi er glade for :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er blevet forkølet og vågnede derfor i nat...håber han ikke får det værre i ugens løb da vi starter salme sang på fredag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken bæresele er bedst?

Vi har en manduca og er rigtig glade for den :) Og ellers har vi vikle og ringslynge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken bæresele er bedst?

Jeg mener der er lavet en seperat tråd om det :)

Edit: jeg har lige oppet den i udstyrs-underforummet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her tigerspring for mig til at fantasere om kostskoler for babyer :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her tigerspring for mig til at fantasere om kostskoler for babyer :prik

Det er det VÆRSTE tigerspring jeg nogensinde har været med til :blink

Lily er vist heldigvis på vej ud af det nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er bare ikke sjovt lige pt.

Arthur har det fandme svært :O putning er et timelangt projekt, hvor han falder i søvn, græder, falder i søvn, græder x 100!

I nat måtte manden tage over kl 3. Er virkelig spændt på hvordan det kommer til at gå i nat :unsure

Han sætter sig op, han kravler næsten og vi er startet mad. Hans lille hoved kan slet ikke følge med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuuuck nogle skodnætter vi har haft de sidste uger. Gunvor græder i søvne, vågner hver time og kan slet ikke få ro.

Om dagen sover hun sine sædvanlige max to timer sammenlagt og jeg er ved at blive langsomt sindssyg :(

håber jo næsten at ørelægen konstaterer væske på ørerne igen, så hun kan blive hjulpet af nogle dræn :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuuuck nogle skodnætter vi har haft de sidste uger. Gunvor græder i søvne, vågner hver time og kan slet ikke få ro.

Om dagen sover hun sine sædvanlige max to timer sammenlagt og jeg er ved at blive langsomt sindssyg :(

håber jo næsten at ørelægen konstaterer væske på ørerne igen, så hun kan blive hjulpet af nogle dræn :boo

:kram Det lyder ikke sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er det et halvt år siden at jordemoderen trådte ind ad døren, mens jeg lå i badekarret med presseveer. Om 20 min er det et halvt år siden vi mødte vores søn :biglove hvor er det vildt at tænke på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... her har jeg gået og sagt til mig selv, at alt nok skulle blive bedre, når Gunvor fik dræn. Hun er det klassiske ørebarn: Hun bliver SÅ ked, når man lægger hende ned, hun kan slet ikke finde ro og vågner efter 40 eller MAX en halv time. Hun hiver sig i øret, græder i søvne.

Men:

barnet har ikke skyggen af væske på ørerne. Som i NUL. ZIP. NADA. NONE!

Så åbenbart har jeg bare et barn, som sover råddent. Som har sovet over 2 timer måske 3 gange, hvis man ser bort fra de første spæde 5-6 uger. 

Jeg er pisse træt. Og jeg trænger til at få et barn, som sover normalt. 


FUUUUUUUUUUUUCK! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... her har jeg gået og sagt til mig selv, at alt nok skulle blive bedre, når Gunvor fik dræn. Hun er det klassiske ørebarn: Hun bliver SÅ ked, når man lægger hende ned, hun kan slet ikke finde ro og vågner efter 40 eller MAX en halv time. Hun hiver sig i øret, græder i søvne.

Men:

barnet har ikke skyggen af væske på ørerne. Som i NUL. ZIP. NADA. NONE!

Så åbenbart har jeg bare et barn, som sover råddent. Som har sovet over 2 timer måske 3 gange, hvis man ser bort fra de første spæde 5-6 uger.

Jeg er pisse træt. Og jeg trænger til at få et barn, som sover normalt.

FUUUUUUUUUUUUCK!

Pissemøg!

:kram2

(Og desværre :ditto ! Jeg savner hans 1,5 timers stræk, jeg satte slet ikke pris på dem :prik )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... her har jeg gået og sagt til mig selv, at alt nok skulle blive bedre, når Gunvor fik dræn. Hun er det klassiske ørebarn: Hun bliver SÅ ked, når man lægger hende ned, hun kan slet ikke finde ro og vågner efter 40 eller MAX en halv time. Hun hiver sig i øret, græder i søvne.

Men:

barnet har ikke skyggen af væske på ørerne. Som i NUL. ZIP. NADA. NONE!

Så åbenbart har jeg bare et barn, som sover råddent. Som har sovet over 2 timer måske 3 gange, hvis man ser bort fra de første spæde 5-6 uger. 

Jeg er pisse træt. Og jeg trænger til at få et barn, som sover normalt. 

FUUUUUUUUUUUUCK!

Det lyder som min den yngste de første 9 måneder af hendes liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuuuck nogle skodnætter vi har haft de sidste uger. Gunvor græder i søvne, vågner hver time og kan slet ikke få ro.

Om dagen sover hun sine sædvanlige max to timer sammenlagt og jeg er ved at blive langsomt sindssyg :(

håber jo næsten at ørelægen konstaterer væske på ørerne igen, så hun kan blive hjulpet af nogle dræn :boo

:kram shit... Sov så bøllebaby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... her har jeg gået og sagt til mig selv, at alt nok skulle blive bedre, når Gunvor fik dræn. Hun er det klassiske ørebarn: Hun bliver SÅ ked, når man lægger hende ned, hun kan slet ikke finde ro og vågner efter 40 eller MAX en halv time. Hun hiver sig i øret, græder i søvne.

Men:

barnet har ikke skyggen af væske på ørerne. Som i NUL. ZIP. NADA. NONE!

Så åbenbart har jeg bare et barn, som sover råddent. Som har sovet over 2 timer måske 3 gange, hvis man ser bort fra de første spæde 5-6 uger.

Jeg er pisse træt. Og jeg trænger til at få et barn, som sover normalt.

FUUUUUUUUUUUUCK!

Åh, hvor jeg føler med dig! :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER