SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Her er testen, men som sagt kan jeg ikke rigtig fange stregen:

10h36t1.jpg

Ja, jeg har en test, som jeg tager i morgen tidlig.

Hmmm. Den kan jeg umiddelbart ikke se noget på, men jeg sidder også på mobil i halvmørke hos Anna :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm. Den kan jeg umiddelbart ikke se noget på, men jeg sidder også på mobil i halvmørke hos Anna :rolleyes

Jeg bebrejder dig ikke :D

Det er lidt som BBM engang beskrev det; jeg kan se, hvor der SKULLE være noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er testen, men som sagt kan jeg ikke rigtig fange stregen:

10h36t1.jpg

Ja, jeg har en test, som jeg tager i morgen tidlig.

Jeg kan godt se "noget" men jeg er ikke sikker på om det er en rigtig streg.

 

Hvor langt er du henne hvis du er gravid? Hvis din sidste mens var "falsk" burde du jo være over 5+ eller hvordan? Og så burde testen være ret tydelig.

 

I øvrigt nu kan jeg ikke se mærket på din test, men jeg og flere andre har haft dårlige erfaringer med falske streger på Valmed teste (fra Bilka/Føtex/Netto) de er berømte for at lave en utydlige streg efter 3½ minut selv om man ikke er gravid. Prøv evt en test af andet mærke, evt fra Lidl hvis du har mulighed for at købe sådan en - mine var i hvert fald gode nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i øvrigt Fru.Mor - stort kram hvis du er uplanlagt gravid, det er sgu ikke så nemt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se "noget" men jeg er ikke sikker på om det er en rigtig streg.

Hvor langt er du henne hvis du er gravid? Hvis din sidste mens var "falsk" burde du jo være over 5+ eller hvordan? Og så burde testen være ret tydelig.

I øvrigt nu kan jeg ikke se mærket på din test, men jeg og flere andre har haft dårlige erfaringer med falske streger på Valmed teste (fra Bilka/Føtex/Netto) de er berømte for at lave en utydlige streg efter 3½ minut selv om man ikke er gravid. Prøv evt en test af andet mærke, evt fra Lidl hvis du har mulighed for at købe sådan en - mine var i hvert fald gode nok :rolleyes

Ja, det burde jeg nok være. Men jeg aner det ikke! Jeg tager P-piller, men jeg har været en kæmpe klovn til at tage dem :blush Hvis jeg er gravid, er det ret meget er mirakel med det sexliv, vi præsterer :rolleyes

Og jeg har også godt hørt om falsk positive hos Valmed, men det var det eneste, jeg lige kunne få. Hvis det stadig ser ud af "noget" i morgen tidlig, får jeg fat i et andet mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i øvrigt Fru.Mor - stort kram hvis du er uplanlagt gravid, det er sgu ikke så nemt :kram

Tak, søde :) Nej, det er virkelig ikke nemt! Jeg vil jo så mega gerne have et barn mere, bare ikke nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det burde jeg nok være. Men jeg aner det ikke! Jeg tager P-piller, men jeg har været en kæmpe klovn til at tage dem :blush Hvis jeg er gravid, er det ret meget er mirakel med det sexliv, vi præsterer :rolleyes

Og jeg har også godt hørt om falsk positive hos Valmed, men det var det eneste, jeg lige kunne få. Hvis det stadig ser ud af "noget" i morgen tidlig, får jeg fat i et andet mærke.

Alle de gange jeg har testet med Valmed har jeg testet falsk positiv! Og det er altså ret mange gange :rolleyes

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker vores nye (ny for os, men brugt ;) ) Ford Mondeo med alt i udstyr! :glad nyder virkelig at kunne smække barnevognen ind bagi uden at skulle tage hjulene af :yay

:yay :glad stort tillykke med den :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bebrejder dig ikke :D

Det er lidt som BBM engang beskrev det; jeg kan se, hvor der SKULLE være noget.

Godt husket :D Krydser vi fingre for at du er, eller ikke er? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input med DP :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de gange jeg har testet med Valmed har jeg testet falsk positiv! Og det er altså ret mange gange :rolleyes

:kram2

Jeg har aldrig testet falsk positiv med dem, men jeg prøver et andet mærke i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt husket :D Krydser vi fingre for at du er, eller ikke er? :kram2

Det var bare sådan en god beskrivelse, synes jeg ;)

Vi krydser for, jeg ikke er! Det er for tidligt for os, men hvis jeg er, må vi tage den derfra :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de gange jeg har testet med Valmed har jeg testet falsk positiv! Og det er altså ret mange gange :rolleyes

:kram2

 

Samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bare sådan en god beskrivelse, synes jeg ;)

Vi krydser for, jeg ikke er! Det er for tidligt for os, men hvis jeg er, må vi tage den derfra :unsure

Hehe ja den er rammende. :D

Jeg krydser fingre for at kommende lillebror/søster venter liiiiidt endnu :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er din egen erfaring med Valmed, Fru.Mor? Jeg har aldrig lavet falsk positiv med dem.

Jeg ved jo du glæder dig til i skal igang med pb2, men det skulle jo gerne være glædeligt med nr 2, og ikke frustration og rådvildhed :( :kram

Edit: jeg er langsom til at få skrevet, så lige du havde skrevet det før jeg fik skrevet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad stort tillykke med den :kram2

Tak, vi er mega glade for den! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt Fru.Mor? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har forstand på forsikringer? Min splinternye mobil flækkede både foran og bagpå for et par uger siden, den har ikke været tabt og den ene flænge kom om natten, den anden senere på dagen da den lå i bilen.

Den blev indleveret i Bilka hvor den er købt og nu har de givet et tilbud på knap 1500 kr!!!! "Det koster jo når man smadrer sin tlf og det ikke er dækket af garantien", tak, idiot-medarbejder. Nå, men er det noget vores indbo evt dækker? Synes det er pænt surt at skulle betale 1500 kr, når det er en spritny tlf til 3500 kr. Især fordi det jo ikke er os der har smadret den, så måske sker det igen?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har forstand på forsikringer? Min splinternye mobil flækkede både foran og bagpå for et par uger siden, den har ikke været tabt og den ene flænge kom om natten, den anden senere på dagen da den lå i bilen.

Den blev indleveret i Bilka hvor den er købt og nu har de givet et tilbud på knap 1500 kr!!!! "Det koster jo når man smadrer sin tlf og det ikke er dækket af garantien", tak, idiot-medarbejder. Nå, men er det noget vores indbo evt dækker? Synes det er pænt surt at skulle betale 1500 kr, når det er en spritny tlf til 3500 kr. Især fordi det jo ikke er os der har smadret den, så måske sker det igen?!?

Bittert! :kram2

Tjek vilkårene i din police. I vores forsikring er der noget særskilt til mobil/tablet-sager, og det har vi fravalgt, så der ville der ikke være noget at hente. Og vi har selvrisiko på 1000, så det ville alligevel æde det meste. Men måske er du bedre stillet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i har elektronikforsikring i jeres indbo så gør den vist men der kan også være noget selv risiko tror jeg.. Så ja du må nok finde policen frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt Fru.Mor? :kram2

Status er, at jeg stadig ser en skyggestreg, men min søster, som var her, mens jeg testede, kan ikke se den. Så jeg er nok ikke gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status er, at jeg stadig ser en skyggestreg, men min søster, som var her, mens jeg testede, kan ikke se den. Så jeg er nok ikke gravid.

Må vi se? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, BBM og Annette.

Vores forsikring dækker desværre ikke, men vi fik en masse gode råd og der blev lige gennemgået et par paragraffer, så nu kan Bilka se frem til en mail fra mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en super smart fremtidsrobot af en vaskemaskine /tørretumbler, som har pralet af at være så miljørigtig da den selv justere tiden på tumblingen hvis den kan mærke at tøjet er tørt.

Nu har jeg vasket en babydyne og sat den i gang med at blive tørretumblet -4 timer stod der på selve dynen at den skulle tumbles.

Jeg har 4 bolde med inde.

Her efter måske halvanden time ville jeg lige se om alt så okay ud (det er første gang jeg bruger så langt et tørreprogram) og nu siger den smarte maskine at der kun er 28 minutter tilbage.

Gad vide om det så er ordentligt tørt? Det ville sgu da være smart hvis den helt seriøst kan "mærke" at en så lille dyne måske ikke har behov for 4 timer.

Nu må vi lige se når den kalder på mig igen, men jeg er godt nok spændt :glad

Edit:

Dynen var knastør! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se? :kram

Der er ikke noget at se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER