SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Og nu fik jeg lige job nummer to tilbudt! :O argh, jeg bliver bims i skallen...

Jeg tror til gengæld at jeg har truffet en beslutning. Det føles rigtigst i maven. Så jeg sagde nej til dem der lige ringede :O og ringer og aflyser samtalen på torsdag. Det første job er det rigtige job for mig. Føler jeg. Håber jeg....

:shooter

Lucky you!!!

Forstår godt det er lidt frustrerende men er sikker på mavefornemmelse er et godt udgangspunkt.

Og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucky you!!!

Forstår godt det er lidt frustrerende men er sikker på mavefornemmelse er et godt udgangspunkt.

Og tillykke :)

Tak søde :) mavefornemmelse tror jeg er det vigtigste pejlemærke, så derfor bliver jeg nødt til at gå med den. Og den 'tænkte' hverdag der giver mig færrest panderynker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu fik jeg lige job nummer to tilbudt! :O argh, jeg bliver bims i skallen...

Jeg tror til gengæld at jeg har truffet en beslutning. Det føles rigtigst i maven. Så jeg sagde nej til dem der lige ringede :O og ringer og aflyser samtalen på torsdag. Det første job er det rigtige job for mig. Føler jeg. Håber jeg....

:shooter

  

Tak søde :) mavefornemmelse tror jeg er det vigtigste pejlemærke, så derfor bliver jeg nødt til at gå med den. Og den 'tænkte' hverdag der giver mig færrest panderynker :P

Sådan :kram2 stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :kram2 stærkt!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :kram2 stærkt!

:ditto Og tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Og tillykke :yay

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :) mavefornemmelse tror jeg er det vigtigste pejlemærke, så derfor bliver jeg nødt til at gå med den. Og den 'tænkte' hverdag der giver mig færrest panderynker :P

Kæmpe stort tillykke :kiss :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :kiss :balloon

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået i gang med at vaske babytøj i str. 50 og 56.. Hvor er det småt!!! :blink :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået i gang med at vaske babytøj i str. 50 og 56.. Hvor er det småt!!! :blink :biglove

Det er så hyggeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt :kuller

Helt vildt! :wub Og samtidig kommer hormonerne lidt på overarbejde, og skaber tårer i øjnene og det hele! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige for sjov og kigger private børnepassere ("dagpleje") i Kbh og bliver sådan lidt målløs. Alle jeg har kigget indtil nu har åbningstider a la 8.15-15.30, -13.00 om fredagen + fri en fredag om måneden. Hvordan får forældre det til at hænge sammen? :blink

Og så koster pladserne +10.000, dvs med 4 børn får dagplejerne en månedsløn på over 40.000? :o

Jeg er helt forvirret over det. Men måske er der bare stor forskel på Kbh og Nordjylland... Og offentlig/privat... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige for sjov og kigger private børnepassere ("dagpleje") i Kbh og bliver sådan lidt målløs. Alle jeg har kigget indtil nu har åbningstider a la 8.15-15.30, -13.00 om fredagen + fri en fredag om måneden. Hvordan får forældre det til at hænge sammen? :blink

Og så koster pladserne +10.000, dvs med 4 børn får dagplejerne en månedsløn på over 40.000? :o

Jeg er helt forvirret over det. Men måske er der bare stor forskel på Kbh og Nordjylland... Og offentlig/privat... :chin:

En vuggestueplads er også deroppe af i pris, men regningen til forældrene er altid på 25% - resten dækker det offentlige.

De begrænsede åbningstider handler måske om at det er svært at få dagpleje eller vuggestue i kbh, så de har lavet en særlig ordning, hvor man kan blive dagpleje for sit eget barn og et par stykker flere. Så er åbningstiderne måske bare det man har aftalt? Jeg er ikke helt sikker, men kbh har i hvert fald nogle kreative løsninger på pladsproblemerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige for sjov og kigger private børnepassere ("dagpleje") i Kbh og bliver sådan lidt målløs. Alle jeg har kigget indtil nu har åbningstider a la 8.15-15.30, -13.00 om fredagen + fri en fredag om måneden. Hvordan får forældre det til at hænge sammen? :blink

Og så koster pladserne +10.000, dvs med 4 børn får dagplejerne en månedsløn på over 40.000? :o

Jeg er helt forvirret over det. Men måske er der bare stor forskel på Kbh og Nordjylland... Og offentlig/privat... :chin:

Vi havde privat dagplejer til den ældste (i KBH-området). Hun havde åbent 830-1600, og 830-1500 om fredagen. Pga. de lange åbningstider (!) havde hun en fridag om måneden. Plus 6 ugers ferie. Skøn dagplejer, men det var svært for os at få det til at hænge sammen... Skiftede til vuggestue så snart vi fik plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crazy nok :wacko Jeg er med på, at egenbetalingen kun er på de 25%, jeg tænkte mere på at de dagplejere må få voldsomt meget mere i løn end jeg selv står til at få, hvis jeg selv bliver dagplejer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crazy nok :wacko Jeg er med på, at egenbetalingen kun er på de 25%, jeg tænkte mere på at de dagplejere må få voldsomt meget mere i løn end jeg selv står til at få, hvis jeg selv bliver dagplejer :lol

De private børnepassere tjener absurd godt. Til gengæld er de, så vidt jeg ved, ikke garanteret arbejde i en særlig lang periode. Det er noget med, at kontrakterne skal fornyes ofte. Og så er der jo det i det, at det oftest er en nødløsning for forældrene = rykker deres barn i dp/vs så snart de kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De private børnepassere tjener absurd godt. Til gengæld er de, så vidt jeg ved, ikke garanteret arbejde i en særlig lang periode. Det er noget med, at kontrakterne skal fornyes ofte. Og så er der jo det i det, at det oftest er en nødløsning for forældrene = rykker deres barn i dp/vs så snart de kan.

Der kan man bare se. :) Så dækker lønnen jo også over "tomme perioder" kan jeg godt se. Så tror jeg alligevel, jeg foretrækker sikkerheden i at være offentlig :D Jeg studsede bare over kontrasten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige for sjov og kigger private børnepassere ("dagpleje") i Kbh og bliver sådan lidt målløs. Alle jeg har kigget indtil nu har åbningstider a la 8.15-15.30, -13.00 om fredagen + fri en fredag om måneden. Hvordan får forældre det til at hænge sammen? :blink

Og så koster pladserne +10.000, dvs med 4 børn får dagplejerne en månedsløn på over 40.000? :o

Jeg er helt forvirret over det. Men måske er der bare stor forskel på Kbh og Nordjylland... Og offentlig/privat... :chin:

Jeg ved at Idas dagplejemor, som blev privat da Ida gik der. Hun sagde hun tjente mere som privat med 3 børn end som offentlig med 5 børn. 

 

Og vi gav 7004kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at Idas dagplejemor, som blev privat da Ida gik der. Hun sagde hun tjente mere som privat med 3 børn end som offentlig med 5 børn.

Og vi gav 7004kr

7004 af egen lomme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7004 af egen lomme?

Nej det var den samlede pris.. 

 

vi betalte selv 1604kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal skrive ned hvad jeg spiser hver dag og have med til diætisten. Nu kan jeg så se på skrift at jeg faktisk ikke lavet andet end at spise :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal skrive ned hvad jeg spiser hver dag og have med til diætisten. Nu kan jeg så se på skrift at jeg faktisk ikke lavet andet end at spise :rolleyes

Hahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal skrive ned hvad jeg spiser hver dag og have med til diætisten. Nu kan jeg så se på skrift at jeg faktisk ikke lavet andet end at spise :rolleyes

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med job MorAnja. Håber du bliver glad for det. Er det tæt på hjem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER