SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Kan man købe en vinterdyne seperat til voksi posen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man købe en vinterdyne seperat til voksi posen?

Det mener jeg bestemt, alt efter hvilken model du har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man købe en vinterdyne seperat til voksi posen?

Sagtens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man købe en vinterdyne seperat til voksi posen?

Ellers har jeg en til salg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers har jeg en til salg :whistling

En vinterdyne?

Aner ikke hvilken model det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En vinterdyne?

Aner ikke hvilken model det er?

Jeg har en vinterdyne fra den helt almindelige voksi (Classic hedder den vel?). Vi fik jo i sin tid stjålet vores voksi (sammen med barnevognen) men der var det sommerdynen, der var deri. Vi kunne ikke finde nogle steder at købe betræk til vores vinterdyne og havde ikke mod på at sy et selv, så vi købte ny voksi og har dermed en dyne i overskud. Der er klippet hul til sele, men ellers tænker jeg ikke, at der er noget at udsætte på den. Jeg har den på Reshopper til 400 + porto (nok billigst med DAO)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad spiser og drikker I når I har kvalme og diarré (pt ikke opkast mere)?

Har vitterlig ikke lyst til noget som helst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad spiser og drikker I når I har kvalme og diarré (pt ikke opkast mere)?

Har vitterlig ikke lyst til noget som helst :(

Kogt afkølet vand.

Evt med en smule saft eller juice i, hvis du har lyst.

God bedring! :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kogt afkølet vand.

Evt med en smule saft eller juice i, hvis du har lyst.

God bedring! :Kiss

:ditto

Og hvis jeg skal forsøge med mad, så: tynd havregrød lavet på vand, banan, revet æble, chips, ristet brød med smør..

Rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 liter vand med 1 tsk salt og 1 spsk sukker, for at opretholde saltbalancen.

Og ristet brød eller kiks.

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ?! Min far er blevet skilt. I februar. Helt udramatisk og ingen er sure eller kede af det. Men det er sgi da lidt mærkeligt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ?! Min far er blevet skilt. I februar. Helt udramatisk og ingen er sure eller kede af det. Men det er sgi da lidt mærkeligt :blink

:blink

Er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at det nok er meget individuelt, men tænker i at det ville være en hjælp for nybagte forældre at have delt opgaverne i hjemmet op inden baby kommer til verdenen?

For at have forventningsafstemt inden?

Eller er det nytteløst fordi man ikke aner hvilket slags barn man får og om hvor meget rengøring der reelt er tid til? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink

Er du okay?

Ja ja fuldstændig. Tak. :kiss Bare sådan lidt overrasket. Jeg troede faktisk, de var glade for hinanden. Men de er da ifølge min far også stadig gode venner og det virkede total udramatisk, da min far sagde det. Men de havde alligevel været gift i 12 år, aå jeg troede ærlig talt, at det var en joke først...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at det nok er meget individuelt, men tænker i at det ville være en hjælp for nybagte forældre at have delt opgaverne i hjemmet op inden baby kommer til verdenen?

For at have forventningsafstemt inden?

Eller er det nytteløst fordi man ikke aner hvilket slags barn man får og om hvor meget rengøring der reelt er tid til? :unsure

Jeg tænker, at det er en hjælp at snakke og forventningsafstemme alt hvad man kan OG forvente, at alt kan være anderledes når baby rent faktisk kommer :)

Vi fordelte ikke opgaver, men snakkede om barselslængde, amme-tanker, fødselstanker, tanker om besøgende, om tøj, om ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er forkølet og hoster men er ellers frisk, laver ballade og spiser fint. Må han komme i børnehave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er forkølet og hoster men er ellers frisk, laver ballade og spiser fint. Må han komme i børnehave?

Ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er forkølet og hoster men er ellers frisk, laver ballade og spiser fint. Må han komme i børnehave?[/quote

Ja det må han

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar begge to :kiss

Åh jeg synes altid det er så svært! Er han mon skidtmas, er det tarveligt at sende afsted når jeg er hjemme osv.

Han har bare virkelig mange sygedage og ærlig talt trænger mig og Nohr altså også til lidt ro.

Vi gør i hvert fald klar til børnehave, så kan jeg lure på hvordan han tager det med at komme i tøjet og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er forkølet og hoster men er ellers frisk, laver ballade og spiser fint. Må han komme i børnehave?

Jeps! Har lige sendt min egen ballademager af sted i samme tilstand :rolleyes så længe han stadig er frisk og fræk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er forkølet og hoster men er ellers frisk, laver ballade og spiser fint. Må han komme i børnehave?

Med et barn med AB ville han være hjemme altid hvis han ikke måtte komme afsted med en forkølelse. Så længe den almene tilstand er normalt tager de gerne i mod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar begge to :kiss

Åh jeg synes altid det er så svært! Er han mon skidtmas, er det tarveligt at sende afsted når jeg er hjemme osv.

Han har bare virkelig mange sygedage og ærlig talt trænger mig og Nohr altså også til lidt ro.

Vi gør i hvert fald klar til børnehave, så kan jeg lure på hvordan han tager det med at komme i tøjet og sådan.

Det er svært, jeg har det ligesådan..

Men hvis jeg skulle holde Silas hjemme pga snotnæse og hoste... Så fik han ikke mange dage ude af hjemmet... Han er nærmest kronisk forkølet hele vinteren....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan fjerner I græspletter på tøj?  :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan fjerner I græspletter på tøj? :help

Opvaskemiddel på pletten og Vanish i maskinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har anbefalinger til et godt sted at tage på weekendophold (1 overnatning) i Jylland/Fyn?

Vi vil gerne have mest mulig luksus (god mad, spa/badekar, naturskønne omgivelser) til en god pris :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER