SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Hvorfor tror nogle folk at de bare har ret i deres måde at gøre ting på og blander sig derfor helt vildt?

Både min svigerfar og pap svigerfar har så travlt med at kommentere på, at vi har valgt at holde Frejas konfirmation sammen med min x. Det er Frejas ønske og så meget burde vi da kunne klare. Vi kan da tale pænt sammen det meste af tiden, og det er kun en dag.

Men næh nej... de skal hele tiden fortælle hvor dumt det er osv... <_<

Jeg synes det er helt fantastisk at i kan holde det sammen, når det betyder så meget for Freja, kan godt forstå det betyder meget for hende at dele den store dag med begge sine forældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det betyder netop meget for hende, at det er én samlet fest, og det synes jeg at vi skylder vores datter.

Uanset hvad vi har været igennem, så er hun vores kæreste eje, og der har jeg det bare sådan, at der må vi bare bide sammen. Vi er de voksne og det er hendes dag.

Min svigerfar tror at han skal bestemme, men jeg er hård. ;)

Min far og farmor var med til min konfirmation, der blev holdt hjemme hos min mor. Det har været svært for min mor, men jeg var SÅ glad den dag. Du er en sej mor, Vinnus! :respekt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://babyshower.dk/product.asp?product=6724&affiliate=23

Det hører nok slet ikke hertil men jeg roder rundt i forummet og kan slet ikke finde en tråd jeg synes er passende (det er noget jeg kæmper lidt med i øjeblikket -intet jeg vil fortælle passer ind :chin:)

Men det er da rimelig smart?!

P.s det er ink-pad til at få fodaftryk af babys fod/hånd uden at der kommer noget på babys hud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er helt fantastisk at i kan holde det sammen, når det betyder så meget for Freja, kan godt forstå det betyder meget for hende at dele den store dag med begge sine forældre.

Ved ikke om det er fantastisk. Vi er vist bare enige om at det gør vi, og så er det det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far og farmor var med til min konfirmation, der blev holdt hjemme hos min mor. Det har været svært for min mor, men jeg var SÅ glad den dag. Du er en sej mor, Vinnus! :respekt :kiss

Mange Tak :blush

Jeg synes nu ikke at jeg er så sej.

Tror at det er en af de ting, hvor jeg ikke rigtig tænker at det kan være anderledes. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange Tak :blush

Jeg synes nu ikke at jeg er så sej.

Tror at det er en af de ting, hvor jeg ikke rigtig tænker at det kan være anderledes. :)

Så er det godt vi er her til at fortælle dig det ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange Tak :blush

Jeg synes nu ikke at jeg er så sej.

Tror at det er en af de ting, hvor jeg ikke rigtig tænker at det kan være anderledes. :)

 

Jo, jeg vil give Susanne ret. Min farmor og farfar blev skilt, da min far var 14, og det meste af min barndom blev min farmor altid "syg", hvis min farfar skulle med til noget familiehalløj. Jeg var virkelig ked af, at de aldrig kunne finde ud af at være sammen, og det var stort, da de begge mødte op til mine forældres sølvbryllup. Det burde være en selvfølgelighed, at man kan være civiliseret og i stue sammen, men det kræver, at man aktivt arbejder for det, og det er sejt at have taget det standpunkt, at det bare SKAL være noget, man kan! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige set en rustvogn på et fejeblad - lidt ironisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig morsdag til jer alle - både dem med barn, baby i maven og dem med baby i tankerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig mors dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, hvis det havde været sådan et vejr den dag vi blev gift! Gad vide, om jeg nogensinde holder op med at være lidt bitter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, hvis det havde været sådan et vejr den dag vi blev gift! Gad vide, om jeg nogensinde holder op med at være lidt bitter :rolleyes

Glædelig bryllupsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, hvis det havde været sådan et vejr den dag vi blev gift! Gad vide, om jeg nogensinde holder op med at være lidt bitter :rolleyes

Glædelig bryllupsdag :kram2

Hvis det havde været sådan et vejr på din bryllupsdag, så havde det sikkert irriteret dig at det blæser sådan (det gør det i hvert fald i det sønderjydske), dit slør ville jo være all over the place og så ville det sikkert være træls at skulle have 5 kilo solcreme på under makeup'en, fordi forårssolen er så led.

Vi havde selv overskyet vejr på vores bryllupsdag, men det skænker jeg ikke en tanke den dag i dag, for jeg har veninder, der er gift i høj solskin og 30 grader, som ville ønske det omvendte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, hvis det havde været sådan et vejr den dag vi blev gift! Gad vide, om jeg nogensinde holder op med at være lidt bitter :rolleyes

I know the feeling ;)

Det er dog FOR varmt i dag :rolleyes Puha, jeg havde svedt tran i stor kjole!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zeline der har spurgt om hun må kalde mig mamie/mamma... :-)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zeline der har spurgt om hun må kalde mig mamie/mamma... :-)!

^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know the feeling ;)

Det er dog FOR varmt i dag :rolleyes Puha, jeg havde svedt tran i stor kjole!

Jeg har også tænkt på dig ;)

Det gør jeg altid, for lige at sætte tingene i perspektiv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt på dig ;)

Det gør jeg altid, for lige at sætte tingene i perspektiv :rolleyes

:super Altid glad for at kunne hjælpe ;)

Pt ser det ud til at jeg får deja vu på min bryllupsdag :rolleyes Sgu godt jeg har booket spa-ophold!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget blodprøver idag og skal vist bare vente på indkaldelse til forundersøgelse på Aarhus universitetshospital. Bliver spændende om jeg kan få laserbehandling :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bruge Coop point på coopshoppen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bruge Coop point på coopshoppen?

Altså deres net-biks med diverse? Jeg har købt både bObles-telt, deodorant, barnevognsmadras og gul plastic lastbil for Coop-point :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså deres net-biks med diverse? Jeg har købt både bObles-telt, deodorant, barnevognsmadras og gul plastic lastbil for Coop-point :)

Jeps :) jeg kom frem til det samme :yay og har bestilt spiseforklæder til Nohr :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) jeg kom frem til det samme :yay og har bestilt spiseforklæder til Nohr :glad

:glad Det føles gratis, ikk' :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Det føles gratis, ikk' :D

Arj desværre ikke, men det føles som 20% ;) Vi handler ikke særlig meget i Coop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj desværre ikke, men det føles som 20% ;) Vi handler ikke særlig meget i Coop.

Det skulle du tage og gøre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER