SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Tillykke med job MorAnja. Håber du bliver glad for det. Er det tæt på hjem? :)

Tak søde. Det er ikke så tæt på, men med god transport-mulighed. Det tager omkring 20 minutter hvis trafikken arter sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak søde. Det er ikke så tæt på, men med god transport-mulighed. Det tager omkring 20 minutter hvis trafikken arter sig :)

20 minutter er da :super Det har jeg ca og det er helt ok, synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutter er da :super Det har jeg ca og det er helt ok, synes jeg..

Det er helt fint :) en kort tids-afstand og tilpas langt væk til at jeg ikke risikerer at holde skole-hjem samtaler i netto over de frosne ærter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt fint :) en kort tids-afstand og tilpas langt væk til at jeg ikke risikerer at holde skole-hjem samtaler i netto over de frosne ærter :rolleyes

Ja, det må også være ret vigtigt, tænker jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må også være ret vigtigt, tænker jeg :)

Indtil nu har jeg jo arbejdet på en skole omtrent 400 meter fra mit hjem - og det er virkelig alt for tæt på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt fint :) en kort tids-afstand og tilpas langt væk til at jeg ikke risikerer at holde skole-hjem samtaler i netto over de frosne ærter :rolleyes

SÅ vigtigt dér! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil nu har jeg jo arbejdet på en skole omtrent 400 meter fra mit hjem - og det er virkelig alt for tæt på :P

Det kan jeg faktisk godt forstå. Vi møder indimellem en af pædagogerne fra E's vuggestue (oftest nede i bland-selv-slik butikken :o) og det må da være lidt sært at rende ind i "sit arbejde" hist og her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg faktisk godt forstå. Vi møder indimellem en af pædagogerne fra E's vuggestue (oftest nede i bland-selv-slik butikken :o) og det må da være lidt sært at rende ind i "sit arbejde" hist og her :rolleyes

Særligt fordi jeg også har sådan et behov for at ligne 'lærer-Anja' når jeg så handler - og afleverer Adam, for der er også elevers forældre :rolleyes og jeg kan godt afsløre at lærer-Anja og hjemme-Anja ikke har helt samme dresscode :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg faktisk godt forstå. Vi møder indimellem en af pædagogerne fra E's vuggestue (oftest nede i bland-selv-slik butikken :o) og det må da være lidt sært at rende ind i "sit arbejde" hist og her :rolleyes

Vi bor 100m fra Annas vuggestue-pædagog - Anna synes det er hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor 100m fra Annas vuggestue-pædagog - Anna synes det er hyggeligt :D

Edith synes også, det er super at møde hendes pædagog :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Særligt fordi jeg også har sådan et behov for at ligne 'lærer-Anja' når jeg så handler - og afleverer Adam, for der er også elevers forældre :rolleyes og jeg kan godt afsløre at lærer-Anja og hjemme-Anja ikke har helt samme dresscode :lol

:lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der, når man bare går og venter på at Supermand sender sin kappe med posten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der, når man bare går og venter på at Supermand sender sin kappe med posten?

Send ham forbi med en kopi til mig også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til linsekontrol i dag og har nu fået helt vildt lyst til at købe nye briller :rolleyes Bare for st have nogle cool at kunne skifte linserne ud med af og til (i stedet for de nuværende 9 år gamle som kun bruges herhjemme)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der, når man bare går og venter på at Supermand sender sin kappe med posten?

  

Send ham forbi med en kopi til mig også ;)

Jeg må være en festfordærver og påpege, at Supermands kræfter ikke sidder i kappen ;)

Men så på den anden side - man ville helt sikkert blive i øjeblikkeligt lidt nedre og energifyldt humør, hvis man lige svingede sådan en sag på skuldrene :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, har nogen nogensinde set Supermand og mig på samme sted, samtidigt? Tilfældigt? I think not!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, har nogen nogensinde set Supermand og mig på samme sted, samtidigt? Tilfældigt? I think not!

:d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må være en festfordærver og påpege, at Supermands kræfter ikke sidder i kappen ;)

Men så på den anden side - man ville helt sikkert blive i øjeblikkeligt lidt nedre og energifyldt humør, hvis man lige svingede sådan en sag på skuldrene :p

Nej de sidder jo i mig! Jeg mener bare, at så meget super som jeg skal være (og er!) i disse dage, så fortjener jeg faktisk virkelig en kappe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej de sidder jo i mig! Jeg mener bare, at så meget super som jeg skal være (og er!) i disse dage, så fortjener jeg faktisk virkelig en kappe!

Dét må i den grad være fair! :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til linsekontrol i dag og har nu fået helt vildt lyst til at købe nye briller :rolleyes Bare for st have nogle cool at kunne skifte linserne ud med af og til (i stedet for de nuværende 9 år gamle som kun bruges herhjemme)

Do it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Do it!

:ditto jeg elsker mine nye briller og har ikke brugt linser siden - mine øjne er taknemmelige og jeg selv er vil med mit nye look

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Do it!

:ditto ligesom SDB har jeg helt droppet linser. Briller gør mig godt :P og efter ni år er det vist helt fair at købe et nyt par ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning til shopping :D

Det føles dog liiiidt unødvendigt nu jeg har linseabonnement og jeg er GLAD for linser! Især nu her i solbriller-sæsonen - ellers kræver det to par og skiften hele tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning til shopping :D

Det føles dog liiiidt unødvendigt nu jeg har linseabonnement og jeg er GLAD for linser! Især nu her i solbriller-sæsonen - ellers kræver det to par og skiften hele tiden <_<

Ja, jeg har også netop betalt en mindre formue for solbriller med styrke :rolleyes

Tror aldrig man kommer til at mangle opbakning til shopping på BK :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har også netop betalt en mindre formue for solbriller med styrke :rolleyes

Tror aldrig man kommer til at mangle opbakning til shopping på BK :P

:ditto og venter i spænding på at få dem ;)

Men okay med de hinkestensglas jeg har brug for (sagde muldvarpen) så koster det også at få gjort glassene tynde nok til stel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER