SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

30 minutes ago, Fru.Mor said:

Kan man ikke få babyborn/bebellino/anden "realistisk" dukke i IKKE-interaktiv version? :chin: 

Interaktiv dukke? :unsure How?

 

Jeg synes, at corolle-dukkerne er ret fine :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Fru.Mor said:

Kan man ikke få babyborn/bebellino/anden "realistisk" dukke i IKKE-interaktiv version? :chin: 

 

Jo! Går ud fra du mener en der ikke snakker, græder, tisser el.lign. Men bare er en dukke!

 

Mine piger har kun sådan nogle. Den seneste jeg købte til Leonora i sommers har magneter i hænder og fødder men thats it; blød krop og plast-arme og ben.

 

Det er den her: http://www.toysrus.dk/toysrus-butik/dukker-og-tilbehoer/dukker/baby-maggie-med-magnet-gul-top?id=610660&vid=089141b#.WB9RLIbqHYU

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pumpkin - selvfølgelig skal du afsted. Natten inkluderet.  

 

Det er kun rimeligt at du også får en nattesøvn. Især når han har gjort det samme. Nogle gange glemmer de mænd hvor let de har det og det er sundt at minde dem om det.

 

Selvfølgelig kan han godt klare en nat og morgen alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Kan man ikke få babyborn/bebellino/anden "realistisk" dukke i IKKE-interaktiv version? :chin: 

 

Bebellino har en blød dukke der godt nok har magneter i hænder og fødder men ellers er "funktions-løs". :) Og BR har en Bebellino i sådan et sæt (på tilbud til 250 tror jeg nok) som mig bekendt heller ikke er interaktiv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

4 hours ago, Barbamama said:

Ok, det her er virkelig random, men jeg er nødt til at få afløb for det...

 

tjek lige billede 2 i denne artikel:

 

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/riis-i-eksklusivt-interview-haabede-tinkov-havde-mere-klasse/6386690

 

er det bare mig eller har han verdens længste pegefinger?! :D

Det ligner noget dårligt Photoshop for fingeren har et ekstra led ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Fru.Mor said:

Kan man ikke få babyborn/bebellino/anden "realistisk" dukke i IKKE-interaktiv version? :chin: 

Vi har Corolle dukker til begge pigerne og er rigtig glade for dem. De kan ikke noget:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Lady H said:

https://www.lirumlarumleg.dk/collections/corolle/products/corolle-les-classiques-dukke-suce-pouce-blue-36cm 

 

Jeg havde nok købt sådan en her, hvis ikke andre var kommet mig i forkøbet på dukkefronten :)

 

Jeg forstår ikke problemet ;)

 

Den er også fin! Vi har kun 3-4 dukker men den nye dukkevogn jeg har købt i gave i dag kunne godt kræve ny dukke, ikke?! :chin:;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm B spørger hvad jeg kunne blive glad for at få med hjem fra Vietnam. Nogle gode bud? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres bud om dukker :kiss

Jeg leder efter en babyborn eller lignende, som ikke kan noget ;) De hedder rent faktisk interaktive dukker :D Det skal ikke være med blød krop. Jeg må vist bare lede videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Tak for alle jeres bud om dukker :kiss

Jeg leder efter en babyborn eller lignende, som ikke kan noget ;) De hedder rent faktisk interaktive dukker :D Det skal ikke være med blød krop. Jeg må vist bare lede videre.

Den babyborn jeg fik som barn kunne spise og gå på toilet ;) men jeg benyttede det aldrig. Og så var det bare en alm dukke jo - kan man ikke bare lade være at bruge dens funktioner :chin:eller er de så fancy nu de decideret larmer/klager/græder ellers 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

Hmm B spørger hvad jeg kunne blive glad for at få med hjem fra Vietnam. Nogle gode bud? :chin:

Kimono..sutsko..Aj jeg ved det egentlig ik..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, SDB said:

Den babyborn jeg fik som barn kunne spise og gå på toilet ;) men jeg benyttede det aldrig. Og så var det bare en alm dukke jo - kan man ikke bare lade være at bruge dens funktioner :chin:eller er de så fancy nu de decideret larmer/klager/græder ellers 

Sådan havde jeg også, og det er lige præcis sådan en, jeg gerne vil købe. Jeg er bange for, de ikke rigtig dur, de nye interaktive. Der står, at de feks. kan bevæge armene, og så er jeg bekymret for, om de så ikke kan bevæges uden mekanik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, ccc said:

Kimono..sutsko..Aj jeg ved det egentlig ik..:)

 

Nej vel? Det er sgi da svært :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Tumlepigen said:

 

Jeg forstår ikke problemet ;)

 

Den er også fin! Vi har kun 3-4 dukker men den nye dukkevogn jeg har købt i gave i dag kunne godt kræve ny dukke, ikke?! :chin:;)

Bestemt :D  sådan kunne det nok også ende her (hvor mini-musen lige har fået dukkevogn :D ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

Bestemt :D  sådan kunne det nok også ende her (hvor mini-musen lige har fået dukkevogn :D ).

 

Eeej, jeg havde besluttet at E var for lille til dukkevogn men hvis Sigrid kan, så kan Elisabeth jo også! :shopping:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ved vi, hvem der er USAs næste præsident? Jeg er med på, at valget er imorgen, men med optælling, forskel på dansk/amerikansk tid osv, hvornår (dansk tid) kan man så forvente at vide det? :help 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Barbamama said:

Hvornår ved vi, hvem der er USAs næste præsident? Jeg er med på, at valget er imorgen, men med optælling, forskel på dansk/amerikansk tid osv, hvornår (dansk tid) kan man så forvente at vide det? :help 

Kl. 05 onsdag har jeg hørt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Susanne said:

Kl. 05 onsdag har jeg hørt :)

 

Bah der er længe til :rolleyes Men tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Eeej, jeg havde besluttet at E var for lille til dukkevogn men hvis Sigrid kan, så kan Elisabeth jo også! :shopping:

 

Clara fik en i 1-års fødselsdagsgave og det er den bedste ting hun har! Hun elsker den!! Hun har dog ingen dukke  endnu, men  hendes bamser (og alt andet legetøj)  bliver flittigt kørt rundt i den :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Aja said:

 

Clara fik en i 1-års fødselsdagsgave og det er den bedste ting hun har! Hun elsker den!! Hun har dog ingen dukke  endnu, men  hendes bamser (og alt andet legetøj)  bliver flittigt kørt rundt i den :biglove 

 

Årh det kan da godt være, E snart må have sådan en så :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, Barbamama said:

 

Årh det kan da godt være, E snart må have sådan en så :wub 

Ja da :D:wub  Sigrid er vildt forelsket i sin :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, JustMe said:

Det er da fiiiin tid at tage flyverdragterne med til børnene her til morgen hvor der ligger 5 cm sne :lol:lol:lol

 

vi kan det der med timing herhjemme... bilen fik vinterdæk på igår :lol 

Perfekt :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad fanden... :blink Havde en aftale med en om at skulle købe noget julepynt af en kvinde her i byen, men fordi jeg pt ligger på sofaen med et låst knæ, ville hun komme forbi med det. Det var så manden og en søn på omkring 7-8 år der kom forbi med det. Drengen smed med det samme støvler og jakke og spænede rundt i hele hytten, åbnede lukkede døre og rodede i ting i mit soveværelse og badeværelsesskuffen med private ting, såsom medicin etc. Ude i køkkenet snuppede han to nybagte boller fra køkkenbordet. På vej ud sagde manden at det ikke var hans rigtige søn og så gik han uden at gøre mere.

Altså drengen måtte hjertens gerne få de to boller, men synes godt nok det er en mærkelig adfærd og særligt at papfaren ikke gjorde noget for at stoppe ham.  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Thalia said:

Hvad fanden... :blink Havde en aftale med en om at skulle købe noget julepynt af en kvinde her i byen, men fordi jeg pt ligger på sofaen med et låst knæ, ville hun komme forbi med det. Det var så manden og en søn på omkring 7-8 år der kom forbi med det. Drengen smed med det samme støvler og jakke og spænede rundt i hele hytten, åbnede lukkede døre og rodede i ting i mit soveværelse og badeværelsesskuffen med private ting, såsom medicin etc. Ude i køkkenet snuppede han to nybagte boller fra køkkenbordet. På vej ud sagde manden at det ikke var hans rigtige søn og så gik han uden at gøre mere.

Altså drengen måtte hjertens gerne få de to boller, men synes godt nok det er en mærkelig adfærd og særligt at papfaren ikke gjorde noget for at stoppe ham.  :blink

:blink:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER