SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

21 hours ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

 

:(:(:(

 

:kram2:kram:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 26/10/2016 at 8:37 PM, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

 

Åh, stort kram til dig, søde! Det må være svært :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter tre dage alene på min pind havde jeg fuldstændig glemt, hvor enerverende det er, at arbejde ved siden af min kollega. Hun suger simpelthen alt, hvad der minder om positivitet ud af mig, og det er faktisk ret så træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Fru.Mor said:

Efter tre dage alene på min pind havde jeg fuldstændig glemt, hvor enerverende det er, at arbejde ved siden af min kollega. Hun suger simpelthen alt, hvad der minder om positivitet ud af mig, og det er faktisk ret så træls :(

Hedder hun Channe? (Tænk Leasy) ;):D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Mama Lou said:

Hedder hun Channe? (Tænk Leasy) ;):D 

Haha! :lolhit Jeg nåede lige at tænke "fuck, du kender hende!". Og jeg ved ikke hvorfor, for hun hedder ikke Channe/Jeanne :D

Men er det i øvrigt ikke penge, hun suger ud? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Fru.Mor said:

Haha! :lolhit Jeg nåede lige at tænke "fuck, du kender hende!". Og jeg ved ikke hvorfor, for hun hedder ikke Channe/Jeanne :D

Men er det i øvrigt ikke penge, hun suger ud? :chin:

Både penge, humør og madglæden :D

 

Kender hende ikke- eller jo, jeg kender hendes TYPE ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Mama Lou said:

Både penge, humør og madglæden :D

 

Kender hende ikke- eller jo, jeg kender hendes TYPE ;) 

Nåe. Jamen, det lyder klart som hende! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kategorien "Sangtekster, vi hører forkert på den sjove måde" vil jeg lige fremhæve nummeret "Pump up the Jam" af Technotronic.

 

Jeg lige har opdaget, at de synger "Get your booty on the floor Tonight. Make my day". Hvilket jo er langt mere logisk og mindre drabeligt end det "Catch your booty on a butcher's knife. Make my day", jeg altid har hørt :oops

 

Jeg har seriøst flere gange tænkt over, hvad den sang handlede om, og hvorfor nogen skulle ønske, at én blev spiddet på en slagterkniv :o:lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Barbamama said:

I kategorien "Sangtekster, vi hører forkert på den sjove måde" vil jeg lige fremhæve nummeret "Pump up the Jam" af Technotronic.

 

Jeg lige har opdaget, at de synger "Get your booty on the floor Tonight. Make my day". Hvilket jo er langt mere logisk og mindre drabeligt end det "Catch your booty on a butcher's knife. Make my day". :oops

 

Jeg har seriøst flere gange tænkt over, hvad den sang handlede om, og hvorfor nogen skulle ønske, at én blev spiddet på en slagterkniv :o:lol 

:haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

I kategorien "Sangtekster, vi hører forkert på den sjove måde" vil jeg lige fremhæve nummeret "Pump up the Jam" af Technotronic.

 

Jeg lige har opdaget, at de synger "Get your booty on the floor Tonight. Make my day". Hvilket jo er langt mere logisk og mindre drabeligt end det "Catch your booty on a butcher's knife. Make my day", jeg altid har hørt :oops

 

Jeg har seriøst flere gange tænkt over, hvad den sang handlede om, og hvorfor nogen skulle ønske, at én blev spiddet på en slagterkniv :o:lol 

 

Hey jeg ligger altså ved siden af en sovende Nohr, jeg kan sku da ikke ligge her og fnise :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Stephi-moren said:

 

Hey jeg ligger altså ved siden af en sovende Nohr, jeg kan sku da ikke ligge her og fnise :lolhit 

 

:D:D:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt virkelig, virkelig, virkelig mange penge på tøj og udstyr til pigerne den sidste 1-1½ måned :o:whistling:oops:badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Stephi-moren said:

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

 

Ja, og jeg har af samme grund næsten droppet stearinlys :) (Dog også pga brandfare...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Barbamama said:

 

Ja, og jeg har af samme grund næsten droppet stearinlys :) (Dog også pga brandfare...)

 

Vi har også skåret kraftigt ned pga brandfare. Men jeg tænder faktisk nærmest dagligt lys i vinterhalvåret! :blush Jeg synes det er SÅ hyggeligt :7himmel  Jeg tænker bare på om jeg måske skal ønske mig en håndfuld LED lys i stedet :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

Ja, vi har sjældent levende lys tændt. Dog har vi haft enten kalenderlys eller adventskrans. 

Min mand har astma og kan godt blive påvirket af for mange levende lys. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

Ja, altså juleaften har vi levende lys på træet - det er det smukkeste, synes jeg. Og vi har også kalenderlys.  

Men min bror er lungesyg, så har været vant til at tage hensyn, og så er det jo skadeligt for indeklimaet. Men vi finde nogle led fyrfadslys, for elsker den hygge stearinlys giver! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

Ja det gør vi.. Derfor har vi kun et kalenderlys tændt lidt hver dag i december.. Og ingen sterin lys resten af året.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

Ja! Jeg bruger bivoks lys :) og har tænkt over at købe nogle af de moderne kunstige, men ægte, levende lys er altså noget særligt! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Tænker i over sterinlysforbug i forhold til indeklima? Jeg har ærlig talt aldrig skænket det en tanke, men tænkere mere og mere over det :chin: 

Vi har 3 katte så vi har meget sjældent levende lys tændt ;) Så sjældent at jeg glemte at tænde dem på bordet til Astrids fødselsdag :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg bliver jo nærmest helt flov nu :blush 

Hvor lyder i goe allesammen :respekt  

 

Mine forældre har købt nogle led bloklys hvor der er ægte stearin uden på og hvor 'flammen' står og blafrer. De er virkelig pæne! Dem tror jeg at jeg må ønske mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænder kun lys ved fødselsdag og jul...men overvejer at købe nogle led fremadrettet når vi skal hygge som familie.....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Stephi-moren said:

Årh jeg bliver jo nærmest helt flov nu :blush 

Hvor lyder i goe allesammen :respekt  

 

Mine forældre har købt nogle led bloklys hvor der er ægte stearin uden på og hvor 'flammen' står og blafrer. De er virkelig pæne! Dem tror jeg at jeg må ønske mig.

Jeg elsker også stearinlys og havde dem lystigt tændt i vinters :)

Kan du smide link til de der lys?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi-moren jeg har lige nu tre stk stearinlys tændt ;) jeg lufter ud når de bliver slukket og ellers skænker jeg det ikke en tanke . Jeg har haft led stearinlys og det er på ingen måde det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi (jeg) bruger altså stadig masser af levende lys.

Jeg lufter blot ud bagefter. Man skal altså heller ikke undervurdere miljøpåvirkningen af produktion af lys og batterier for ikke at tale om bortskaffelse af ditto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER