SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

29 minutes ago, ammmor said:

Synes de er udemærkede til prisen, man skal dog ikke forvente de holer flere sæsoner, men en enkelt sæson klarer de fint at holde hænder varme og tørre :)

 

Tak :kiss Jeg tror vi prøver dem :) Jeg synes godt nok at vanter er dyre, især med tanke på at jeg gerne vil have to par til William!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Tak :kiss Jeg tror vi prøver dem :) Jeg synes godt nok at vanter er dyre, især med tanke på at jeg gerne vil have to par til William!

Enig! Også fordi de har en tendens til at forsvinde i institutionen, så jeg gider absolut ikke give en halv bondegård for dem! :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, hvordan sælger man på Reshopper? :chin::blush

 

jeg har lige solgt noget derinde, men hvordan får man videregivet adresse? Skal jeg skrive det i en kommentar på varen, så alle kan se det? Jeg fatter det virkelig ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, lollerberg said:

Øhm, hvordan sælger man på Reshopper? :chin::blush

 

jeg har lige solgt noget derinde, men hvordan får man videregivet adresse? Skal jeg skrive det i en kommentar på varen, så alle kan se det? Jeg fatter det virkelig ikke

Ja hvis hun beder om det :) Bagefter kan du bare slette beskeden hvis ikke du vil have den stående. Hvis det er fordi den spørger når du vil slette annoncen,  så trykker du bare ja til at i har udvekslet info ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ens trøjer til drengene. Der kommer fotograf i børnehaven, som gerne vil tage søskende billeder hvis der er tid til det. Bliver det for meget i ens trøjer eller skal jeg finde 2 trøjer der matcher i stedet for? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit . . Jeg er jo voksen ! 

Jeg er lige gået forbi en børnehave og nogle drenge var i gang med at kaste skovle over hegnet . Da de ser mig råber deres "udkigs mand " mens han ser mig i øjnene "DER KOMMER EN VOKSEN " ! ! ! 

 

Hvornår er det sket ? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, AnitaFH said:

Jeg har købt ens trøjer til drengene. Der kommer fotograf i børnehaven, som gerne vil tage søskende billeder hvis der er tid til det. Bliver det for meget i ens trøjer eller skal jeg finde 2 trøjer der matcher i stedet for? 

To der ikke er ens, men matcher synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, NSEllekilde said:

Shit . . Jeg er jo voksen ! 

Jeg er lige gået forbi en børnehave og nogle drenge var i gang med at kaste skovle over hegnet . Da de ser mig råber deres "udkigs mand " mens han ser mig i øjnene "DER KOMMER EN VOKSEN " ! ! ! 

 

Hvornår er det sket ? :chin:

:lol

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, NSEllekilde said:

Shit . . Jeg er jo voksen ! 

Jeg er lige gået forbi en børnehave og nogle drenge var i gang med at kaste skovle over hegnet . Da de ser mig råber deres "udkigs mand " mens han ser mig i øjnene "DER KOMMER EN VOKSEN " ! ! ! 

 

Hvornår er det sket ? :chin:

Et sted mellem baby og bryllup! :lol  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, lollerberg said:

Øhm, hvordan sælger man på Reshopper? :chin::blush

 

jeg har lige solgt noget derinde, men hvordan får man videregivet adresse? Skal jeg skrive det i en kommentar på varen, så alle kan se det? Jeg fatter det virkelig ikke

Jeg plejer at udveksle mobilnr og aftale nærmere der :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Girl Next Door said:

Ja hvis hun beder om det :) Bagefter kan du bare slette beskeden hvis ikke du vil have den stående. Hvis det er fordi den spørger når du vil slette annoncen,  så trykker du bare ja til at i har udvekslet info ;) 

Okay. Nu har jeg skrevet adressen derinde til hende. Hun spurgte ikke til det, men jeg var jo nødt til at fortælle hende et eller andet og jeg fattede det bare ikke :D

 

der mangler lidt et eller andet privat besked agtigt noget, synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, frk_hrj said:

Jeg plejer at udveksle mobilnr og aftale nærmere der :) 

Men så er det jo så bare nummeret der står der offentligt.

 

nu har jeg skrevet min adresse til hende. Tror måske bare jeg gør den offentlig på min profil. Så skal jeg ikke tænke mere over det, hvis jeg får solgt mere 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, lollerberg said:

Men så er det jo så bare nummeret der står der offentligt.

 

nu har jeg skrevet min adresse til hende. Tror måske bare jeg gør den offentlig på min profil. Så skal jeg ikke tænke mere over det, hvis jeg får solgt mere 

 

Ja, men så lukker jeg annoncen bagefter og den bliver slettet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, lollerberg said:

Okay. Nu har jeg skrevet adressen derinde til hende. Hun spurgte ikke til det, men jeg var jo nødt til at fortælle hende et eller andet og jeg fattede det bare ikke :D

 

der mangler lidt et eller andet privat besked agtigt noget, synes jeg

Jeg mangler også at der er en privatbeskedsfunktion eller lignende i reshopper :) Men plejer også enten at skrive nummer eller adresse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

:kram

Man lærer at leve med det i hverdagen, men man holder aldrig op med at savne og sørge og en god tudetur er nogen gange det der skal til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

 

:kram:kram:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

Åh, søde du :boo:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

Jeg har levet uden min far siden jeg var 7, næste år bliver jeg 30... så jeg ved hvordan du har det:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Susanne said:

:kram

Man lærer at leve med det i hverdagen, men man holder aldrig op med at savne og sørge og en god tudetur er nogen gange det der skal til :kiss

 

12 hours ago, Barbamama said:

 

:kram:kram:kram 

 

12 hours ago, Fru.Mor said:

Åh, søde du :boo:kram

 

14 minutes ago, Annette S said:

Jeg har levet uden min far siden jeg var 7, næste år bliver jeg 30... så jeg ved hvordan du har det:kram

TAK søde kvinder. Savner ham bare rigtig meget lige nu. Og lille Mie peger på hans billede hver dag og siger "morfar sover" "Hej Hej morfar" og AV mit hjerte hvor er det uretfærdigt han aldrig skal se mine børn, mand eller ja bare mig være voksen :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, SDB said:

 

 

 

TAK søde kvinder. Savner ham bare rigtig meget lige nu. Og lille Mie peger på hans billede hver dag og siger "morfar sover" "Hej Hej morfar" og AV mit hjerte hvor er det uretfærdigt han aldrig skal se mine børn, mand eller ja bare mig være voksen :boo 

Det er mega uretfærdigt:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

:kram:kram:kram du har et kæmpe kram tilgode når vi ses mandag :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

Jeg forstår dig godt.. Min mor døde da jeg var 18 (15 år siden), og det der gør mig mest ked af det er, at hun ikke oplevede mine børn.. Av av! :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, SDB said:

Jeg savner min far - lige for tiden er det voldsomt, jeg er pludselig ekstra bevidst om hvad han ER gået glip af i mit liv - og så slår det mig her til aften, jeg har nu levet længere tid uden min far i mit liv, end med ham i mit liv. Tænk sig næsten 14,5 år og så tuder jeg som et lille barn stadig. :boo 

Jeg mistede min far, meget pludseligt, men jeg var gravid med Melissa. Det er 4 1/2 år siden og jeg rammes også af stort savn. Jeg er ked af det samme som du beskriver ift. Børnene- men han er med os fordi Melissa er meget bevidst om ham. Vi har også lavet julelys mm. Til ham eller andre ting han få op på urnestedet, helt på Melissas egen opfordring. 

Tudedage er okay, det er savnet også - og vreden over uretfærdigheden. 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Annette S said:

Det er mega uretfærdigt:kram

Tak :kiss 

3 hours ago, Katrinemus said:

:kram:kram:kram du har et kæmpe kram tilgode når vi ses mandag :kram2 

Hvor er du sød :kiss 

 

glæder mig til kram og mandag 

2 hours ago, FruLR said:

Jeg forstår dig godt.. Min mor døde da jeg var 18 (15 år siden), og det der gør mig mest ked af det er, at hun ikke oplevede mine børn.. Av av! :boo 

Hvor er jeg ked af du har mister din mor. Jeg var 14 da min far faldt om- 4 dage før han ville blive 50 - 9 dage efter min mormors død. Øv for er år. 

 

Og det gør nemlig ondt. 

1 hour ago, Mama Lou said:

Jeg mistede min far, meget pludseligt, men jeg var gravid med Melissa. Det er 4 1/2 år siden og jeg rammes også af stort savn. Jeg er ked af det samme som du beskriver ift. Børnene- men han er med os fordi Melissa er meget bevidst om ham. Vi har også lavet julelys mm. Til ham eller andre ting han få op på urnestedet, helt på Melissas egen opfordring. 

Tudedage er okay, det er savnet også - og vreden over uretfærdigheden. 

:kram2

Jeg har faktisk aldrig har Mie med på min fars gravsted. Det ligger på Samsø og jeg besøger det for lidt. :( må have hende med derop næste gang. 

 

Er også ked af at hendes farfar og "bedstefar" (min mors nye mand) bare slet ikke er de samme kærlige typer som min far var. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER