SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Jeg har også besluttet mig! Det giver ingen mening at tage et deltidsjob med så lang transporttid.

:super :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej øv os

Yeah hurraaa for google jeg fandt en side hvor jeg kunne forhånds bestille min pusletaske, den skulle gerne komme midt september, så det blir en tidelig fødselsdags gave fra mig selv til mig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok.

Min biologiske far jeg ikke har haft kontakt med siden 1992(udover at acceptere ham som ven på Facebook) har skrevet til mig på Facebook. Hvor han skriver at han godt kunne tænke sig er at møde mig.

Ved ikke helt hvordan jeg har det med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok.

Min biologiske far jeg ikke har haft kontakt med siden 1992(udover at acceptere ham som ven på Facebook) har skrevet til mig på Facebook. Hvor han skriver at han godt kunne tænke sig er at møde mig.

Ved ikke helt hvordan jeg har det med det.

Wow det er stort.

Kan ikke fortælle hvad du skal gøre.

Men tænk over hvad der ville være det bedste for dig og dit nuværende liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok.

Min biologiske far jeg ikke har haft kontakt med siden 1992(udover at acceptere ham som ven på Facebook) har skrevet til mig på Facebook. Hvor han skriver at han godt kunne tænke sig er at møde mig.

Ved ikke helt hvordan jeg har det med det.

 

Uha, det er jo en kæmpestor ting :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i chok.

Min biologiske far jeg ikke har haft kontakt med siden 1992(udover at acceptere ham som ven på Facebook) har skrevet til mig på Facebook. Hvor han skriver at han godt kunne tænke sig er at møde mig.

Ved ikke helt hvordan jeg har det med det.

Så det godt på FB. Vildt nok alligevel!

Nu kender jeg ikke baggrunden for, hvorfor i ikke ses, men jeg sys ud fra hans "skriv" at det virker til st han oprigtigt gerne vil se dig og din familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det godt på FB. Vildt nok alligevel!

Nu kender jeg ikke baggrunden for, hvorfor i ikke ses, men jeg sys ud fra hans "skriv" at det virker til st han oprigtigt gerne vil se dig og din familie.

Jeg er lige ved at skrive en tråd i fortroligt omkring det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C's onkel synger i Operaen, og han har lige spurgt, om vi vil have billetter til en formiddagsforestilling på mandag. Jeg har aldrig været i Operaen, men det har længe stået højt på min ønskeliste. :yay

Så nu krydser jeg fingre for at vi kan få Albert passet i de timer. Selvom det nok ikke er så sandsynligt, når vi er så sent ude.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C's onkel synger i Operaen, og han har lige spurgt, om vi vil have billetter til en formiddagsforestilling på mandag. Jeg har aldrig været i Operaen, men det har længe stået højt på min ønskeliste. :yay

Så nu krydser jeg fingre for at vi kan få Albert passet i de timer. Selvom det nok ikke er så sandsynligt, når vi er så sent ude.. :unsure

Håber for jer i kan finde pasning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C's onkel synger i Operaen, og han har lige spurgt, om vi vil have billetter til en formiddagsforestilling på mandag. Jeg har aldrig været i Operaen, men det har længe stået højt på min ønskeliste. :yay

Så nu krydser jeg fingre for at vi kan få Albert passet i de timer. Selvom det nok ikke er så sandsynligt, når vi er så sent ude.. :unsure

Hvis i bare lige havde mødt os et par gange tog vi gerne en pasning nogle timer, men det er nok lidt uhyggeligt at aflevere hos "fremmede" :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er pludselig blevet 10 kvinder+10babyer i mødregruppen, 5-6 af os har bare den fedeste kemi og resten er sådan lidt... Udenfor på en måde. De har hverken kemi med os eller hinanden selvom jeg virkelig prøver at snakke med dem..

En ting er at kemien er begrænset så er pladsen i de flestes hjem bare ikke til 10+ personer så vi overvejede lidt at dele os op i to grupper som mødes hver uge og vi alle så mødes en gang om måneden på en café... Men jeg er bange for at dem som "bare" er med og ikke snakker med os andre fader ud og ikke får mødtes og sådan noget... Så hvordan kan vi gøre det? Er det deres eget ansvar at være med eller skal vi hjælpe dem? Eller hvordan ville i løse det hvis det ikke nyttede noget at vi var så mange? Hos mig ville folk være tvunget til at sidde på gulvet fx....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er pludselig blevet 10 kvinder+10babyer i mødregruppen, 5-6 af os har bare den fedeste kemi og resten er sådan lidt... Udenfor på en måde. De har hverken kemi med os eller hinanden selvom jeg virkelig prøver at snakke med dem..

En ting er at kemien er begrænset så er pladsen i de flestes hjem bare ikke til 10+ personer så vi overvejede lidt at dele os op i to grupper som mødes hver uge og vi alle så mødes en gang om måneden på en café... Men jeg er bange for at dem som "bare" er med og ikke snakker med os andre fader ud og ikke får mødtes og sådan noget... Så hvordan kan vi gøre det? Er det deres eget ansvar at være med eller skal vi hjælpe dem? Eller hvordan ville i løse det hvis det ikke nyttede noget at vi var så mange? Hos mig ville folk være tvunget til at sidde på gulvet fx....

Wow!!! 10!!! Det er da helt vildt! Jeg ville tage kontakt til SP og få hende til at hjælpe med at løse det. Men ellers et godt forslag at mødes fælles på cafe også. Her ville 10 mødre + baby også være enorm presset ang plads! Og også at lære hinanden at kende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow!!! 10!!! Det er da helt vildt! Jeg ville tage kontakt til SP og få hende til at hjælpe med at løse det. Men ellers et godt forslag at mødes fælles på cafe også. Her ville 10 mødre + baby også være enorm presset ang plads! Og også at lære hinanden at kende.

Det synes bare at det er svært at blive delt op, for jeg ved da godt hvem jeg helst ville ses med men jeg vil jo heller ikke holde nogen udenfor :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er pludselig blevet 10 kvinder+10babyer i mødregruppen, 5-6 af os har bare den fedeste kemi og resten er sådan lidt... Udenfor på en måde. De har hverken kemi med os eller hinanden selvom jeg virkelig prøver at snakke med dem..

En ting er at kemien er begrænset så er pladsen i de flestes hjem bare ikke til 10+ personer så vi overvejede lidt at dele os op i to grupper som mødes hver uge og vi alle så mødes en gang om måneden på en café... Men jeg er bange for at dem som "bare" er med og ikke snakker med os andre fader ud og ikke får mødtes og sådan noget... Så hvordan kan vi gøre det? Er det deres eget ansvar at være med eller skal vi hjælpe dem? Eller hvordan ville i løse det hvis det ikke nyttede noget at vi var så mange? Hos mig ville folk være tvunget til at sidde på gulvet fx....

Det var det samme problem her (ikke i min mødregruppe, som jeg fik mig selv med i, men i vores "hånd om barnet" for førstegangsfødende).

Vi prøvede både at dele os på ved at alle dem der måtte have ønsker skrev til en som så prøvede at danne 2 grupper ud fra det og vi prøvede at det var lodtrækning. Ingen af delene var folk rigtigt tilfredse med, så resultatet blev at man kunne invitere hvis man synes og så måtte dem komme der kunne, og ellers kunne man jo selv arrangere noget imellem hinanden som man ville. Så intet fast.

Hvis ikke jeg havde fået mig selv med i en lokal mødregruppe, så havde jeg været meget træt af det!

Men jeg ville nok altid stemme for tilfældigt, netop som du siger for at alle kommer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lady H, hvor er du smuk! Jeg så lige et billede af dig på Facebook, da du kommenterede på ammenet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lady H, hvor er du smuk! Jeg så lige et billede af dig på Facebook, da du kommenterede på ammenet :kiss

:blush :blush :blush

Spartel og spraymaling... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har blandet for 42 kroners slik, kigger i posen og tænker "der er da ikke særlig meget" :rolleyes :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lady H, hvor er du smuk! Jeg så lige et billede af dig på Facebook, da du kommenterede på ammenet :kiss

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har blandet for 42 kroners slik, kigger i posen og tænker "der er da ikke særlig meget" :rolleyes :blush :D

Hey du har da for 2 kroner mere end mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey du har da for 2 kroner mere end mig :lol

Men jeg deler med H ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush :blush :blush

Spartel og spraymaling... :rolleyes

Arh, vel ikke på alle billederne :kiss du er smuk og ser virkelig ung ud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg deler med H ;)

:Blush jeg deler med mig selv!

Jon er slet ikke hjemme. Men jeg siger dig, det er virkelig også dødhamrende nødvendigt med det snold i dag. Når Nohr gider give op, så har jeg et køkken der sejler fuldstændigt, et badeværelse der vidst stadigvæk har rester fra Williams 'jeg når ikke helt på toilettet' (jeg har da heldigvis fået vasket gulvet i entréen), vasketøjet der flyder, rent vasketøj der burde lægges sammen, nogle flutes jeg burde bage, haven er fyldt med legetøj og de våde håndklæder ligger vidst nok stadigvæk i stuen.

I need candy!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, vel ikke på alle billederne :kiss du er smuk og ser virkelig ung ud :kiss

Ja hun er faktisk hammerende irriterende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er faktisk hammerende irriterende :P

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke ok at melde afbud til en børnefødselsdag, hvis hele familien har lus? :unsure

Det er min nevøs fødselsdag i morgen, og min søster skrev tidligere på aftenen, at de har fået lus, men at hun kæmmer deres hår i aften.

Min erfaring er bare, at man langt fra får alle lus ud af håret ved første kæmning, og jeg har virkelig ikke lyst til at vi får lus! :unsure

Hvor gammel er din nevø? Eller nærmere, hvor skuffet vil han blive?

Kommer man ikke ret langt, hvis man undgå at give knus? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER