SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig også chokeret. Lille Josephine var en dreng :O tænk at man kan overse en tissemand :D

Jeg har termin om 2 uger - venter mig en pige - håber jeg da!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er virkelig også chokeret. Lille Josephine var en dreng :O tænk at man kan overse en tissemand :D

Ja, jeg har mere erfaring med at ignorere én :chin:

Ej, dårlig joke til side : det må være mega mærkeligt! Men heldigvis ikke en dårlig overraskelse - bare en stor overraskelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har mere erfaring med at ignorere én :chin:

Ej, dårlig joke til side : det må være mega mærkeligt! Men heldigvis ikke en dårlig overraskelse - bare en stor overraskelse!

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine veninder har i går født en dreng, efter i 5 måneder at have troet hun skulle have en pige. Dét må simpelthen være så syret :O

Wauw! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld med fnis :D det ku jeg lige se for mig.

 

Nej det lyder ikke sjovt at sidde fast med bette bøllen :kram2 håber I begge kommer videre uden traumer :)

Det var nu lidt sjovt. Er glad for at manden ikke var hjemme. Han haved da fået en stor griner over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude og shoppe idag, og brugt omkring 2000 kr. Men har simpelthen formået kun at bruge de 15 på mig selv - til en vand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude og shoppe idag, og brugt omkring 2000 kr. Men har simpelthen formået kun at bruge de 15 på mig selv - til en vand :rolleyes

15 kroner????? NU stopper du! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 kroner????? NU stopper du! :D

Jep - jeg slog mig lidt løs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - jeg slog mig lidt løs :D

Men så håber jeg altså at du deler panten med familien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så håber jeg altså at du deler panten med familien?

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så håber jeg altså at du deler panten med familien?

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude og shoppe idag, og brugt omkring 2000 kr. Men har simpelthen formået kun at bruge de 15 på mig selv - til en vand :rolleyes

Altså jeg tænker at når du har hvilet dig lidt ovenpå den der shoppetur, så gør du det lige igen, men kun på dig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg tænker at når du har hvilet dig lidt ovenpå den der shoppetur, så gør du det lige igen, men kun på dig selv ;)

Lyder som en god ide! Men det er heldigvis lidt min tur i morgen ;) Skal lige have et par nye pæne sko i hus, så jeg (også) er klar til bryllup på lørdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bahhh, det her med at have fin tøj på, pga arbejde :( hvorfor må man ikke bare komme i hættetrøje og joggingbukser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bahhh, det her med at have fin tøj på, pga arbejde :( hvorfor må man ikke bare komme i hættetrøje og joggingbukser :D

Elsker at jeg skal skifte på arbejdet.. Jeg kan komme i nattøj hvis det passer mig (hvad jeg nok også ville gør, hvis ikke jeg var på cykel! :lol ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at jeg skal skifte på arbejdet.. Jeg kan komme i nattøj hvis det passer mig (hvad jeg nok også ville gør, hvis ikke jeg var på cykel! :lol ).

Hehe. Det kunne leer se sjovt ud.

Der var en mor på mit arbejde, der altid afleverede i nattøj for derefter at gå hjem og gøre sig klar til job.

Fedt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. Det kunne leer se sjovt ud.

Der var en mor på mit arbejde, der altid afleverede i nattøj for derefter at gå hjem og gøre sig klar til job.

Fedt :-)

Jeg afleverer ikke i nattøj, men oftest i joggingtøj. Jeg gider ikke bruge tid om morgenen på at gå i bad og gøre mig klar, når jeg bare skal aflevere A, så det gør jeg bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bahhh, det her med at have fin tøj på, pga arbejde :( hvorfor må man ikke bare komme i hættetrøje og joggingbukser :D

Sjovt som man kan være så forskellig. Jeg elsker at skulle dresse up til arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt som man kan være så forskellig. Jeg elsker at skulle dresse up til arbejde :)

:ditto

Det er klart noget af det der gør det lidt ok, at arbejdet snart kalder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt som man kan være så forskellig. Jeg elsker at skulle dresse up til arbejde :)

Også her :)

Elsker til gengæld også at dresse ned igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Min krop gør så mærkeligt ondt og jeg har virkelig ondt i fødderne hver dag, når jeg står op. Jeg ved ikke om det bare er stress-ting igen igen, men lige nu er jeg bare megabange for at det er gigt ligesom min mor har. Jeg er sgu lidt overrasket over, hvor pissebange jeg egentlig er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her :)

Elsker til gengæld også at dresse ned igen ;)

Haha dét gør jeg nu også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Min krop gør så mærkeligt ondt og jeg har virkelig ondt i fødderne hver dag, når jeg står op. Jeg ved ikke om det bare er stress-ting igen igen, men lige nu er jeg bare megabange for at det er gigt ligesom min mor har. Jeg er sgu lidt overrasket over, hvor pissebange jeg egentlig er.

:kiss lyder ikke rart. Læge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss lyder ikke rart. Læge?

Ja på mandag. Det er nok også derfor jeg tænker så meget lige nu.

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja på mandag. Det er nok også derfor jeg tænker så meget lige nu.

Tak :)

:kram

Jeg krydser for travlhed og ikke sygdom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER