Posted May 20, 2016 Tak søde piger! Nu er min eksamen også overstået! :yay Tror det er gået fint, kunne i hvert fald ikke have gjort det bedre :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At bettefisen lige har taget sit første fulde måltid ved brystet og derfor ikke skulle suppleres via sonde :yay At vi sandsynligvis (forhåbentligt!) kan komme hjem på THO på fredag (såfremt blodprøven på mandag er god) :yay :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 En mega hyggelig tur i Herning, sammen med Diden :7himmel Det var tiltrængt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower :yay :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshowerJuhu godt gået Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower Hvor godt :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sidder her fredag eftermiddag med 2 glade og tilfredse drenge imens min mand sover...det har været nogle hårde nætter med afbrudt søvn og hjemmet roder og der er Tusind ting jeg burde få styr på...men jeg sidder bar i min lille mor og barsels boble og tænker på hvor heldig jeg er at have skabt sådan 2 guldklumper ❤ Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At bettefisen lige har taget sit første fulde måltid ved brystet og derfor ikke skulle suppleres via sonde :yay At vi sandsynligvis (forhåbentligt!) kan komme hjem på THO på fredag (såfremt blodprøven på mandag er god) :yay Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower Nårh, store, dygtige spise-babyer I har jer :wee :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower :toot :toot :toot :toot :toot :toot :toot :toot :toot :toot :toot JA sq da! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At bettefisen lige har taget sit første fulde måltid ved brystet og derfor ikke skulle suppleres via sonde :yay At vi sandsynligvis (forhåbentligt!) kan komme hjem på THO på fredag (såfremt blodprøven på mandag er god) :yay Hvor er det fantastisk, søde :kiss :loveshower Tak søde piger! Nu er min eksamen også overstået! :yay Tror det er gået fint, kunne i hvert fald ikke have gjort det bedre :) Hvor er du bare sej, stort tillykke med jobbet :loveshower og overstået eksamen :gp :kram2Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshowerSejt :toot hvor er det bare godt gået :bunny :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At havd nået en masse på job og føle sig foran/med. At have fået velfortjent ros på og for arbejde. Komme hjem til at aftensmaden er så godt som klargjort til mig og Mie. Den smukkeste buket blomster fra A sådan bare fordi du er dig :wub At A har bestilt tid til frisør til mig imorgen, på hans regning (trænger) At have weekend med Mie og bare hygge. At føle sig glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower:loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At havd nået en masse på job og føle sig foran/med. At have fået velfortjent ros på og for arbejde. Komme hjem til at aftensmaden er så godt som klargjort til mig og Mie. Den smukkeste buket blomster fra A sådan bare fordi du er dig :wub At A har bestilt tid til frisør til mig imorgen, på hans regning (trænger) At have weekend med Mie og bare hygge. At føle sig glad Det lyder skønt! Og hvor er det fortjent søde :kiss håber du får en dejlig tid hos frisøren hvor det bare handler om dig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Det lyder skønt! Og hvor er det fortjent søde :kiss håber du får en dejlig tid hos frisøren hvor det bare handler om dig :) Hvor er du sød :kram2 glæder mig også til frisør og er spændt på hvad hår jeg ender med Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Hvor er du sød :kram2 glæder mig også til frisør og er spændt på hvad hår jeg ender med Jeg forventer er billede ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At havd nået en masse på job og føle sig foran/med. At have fået velfortjent ros på og for arbejde. Komme hjem til at aftensmaden er så godt som klargjort til mig og Mie. Den smukkeste buket blomster fra A sådan bare fordi du er dig :wub At A har bestilt tid til frisør til mig imorgen, på hans regning (trænger) At have weekend med Mie og bare hygge. At føle sig glad :biglove det er så dejligt at høre :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Jeg forventer er billede ;) Det kan nok godt arrangeres hvis jeg er tilfreds ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 :biglove det er så dejligt at høre :wub Søde dig :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At havd nået en masse på job og føle sig foran/med. At have fået velfortjent ros på og for arbejde. Komme hjem til at aftensmaden er så godt som klargjort til mig og Mie. Den smukkeste buket blomster fra A sådan bare fordi du er dig :wub At A har bestilt tid til frisør til mig imorgen, på hans regning (trænger) At have weekend med Mie og bare hygge. At føle sig glad :yay GOD weekend :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 Dagen sluttede lige med at vi fik et skønt søskende billede Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 :yay GOD weekend :kram2 TAK og i lige måde til jer :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2016 At havd nået en masse på job og føle sig foran/med. At have fået velfortjent ros på og for arbejde. Komme hjem til at aftensmaden er så godt som klargjort til mig og Mie. Den smukkeste buket blomster fra A sådan bare fordi du er dig :wub At A har bestilt tid til frisør til mig imorgen, på hans regning (trænger) At have weekend med Mie og bare hygge. At føle sig glad Hvor lyder det altså bare skønt :D Share this post Link to post Share on other sites