SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Ej hvad, du har jo lige født :rolleyes hvordan er hun blevet så stor

Det fatter jeg heller ikke :o Det går bare SÅ stærkt! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det fatter jeg heller ikke :o Det går bare SÅ stærkt! :kuller

Alt for stærk :o Jeg skal ud at købe Prewalkers til Julius idag :o Og fødselsdagsgave :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for stærk :o Jeg skal ud at købe Prewalkers til Julius idag :o Og fødselsdagsgave :o

Vi har også købt fødselsdagsgave. Det er helt vildt :o Og ja prewalkers ligger nok ikke langt ud i fremtiden :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid :7himmel

Sjovt som erkendelsen rammer drypvis. Lige i dag, lige nu kom jeg til at tænke på sådan en blød, lille baby... Sådan en skal jeg ha! :loveshower det er jo fantastisk!

Jeg er helt misundelig :kuller :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine møghamrende irriterende, drillende, dårligt sovende drenge (!!) hold nu op hvor jeg elsker dem, så mit hjerte nærmest revner :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt misundelig :kuller :blush

Haha du ender sgu nok også med at få¨en 5 stykker  :D :loveshower

 

Men er han ikke stadig en blød lille stor een, din Norh? Så må du afreagere lidt på ham  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du ender sgu nok også med at få¨en 5 stykker :D :loveshower

Men er han ikke stadig en blød lille stor een, din Norh? Så må du afreagere lidt på ham :wub

Jeg tror desværre ikke min krop vil mere end 3, pga kejsersnit <_<

Jo men altså, jeg savner nogle spark i maven og sådan ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine søde glade sommerpiger, som var gode til at høre efter, nu hvor jeg virkelig er influenza ramt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit materialistiske hjerte glæder sig iver den pakke lækkert tøj til junior, som jeg lige har hentet i postbutikken ^_^ Mindre kunne have gjort det, men jeg havde SÅDAN lyst til at shoppe til mit kommende børnehavebarn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit materialistiske hjerte glæder sig iver den pakke lækkert tøj til junior, som jeg lige har hentet i postbutikken ^_^ Mindre kunne have gjort det, men jeg havde SÅDAN lyst til at shoppe til mit kommende børnehavebarn :kuller

Det er bestemt heller ikke at kimse ad :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luftture til grinende E-bas :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cs nyeste 12-tal i en samling, udelukkende bestående af 12-taller. Jeg er skide stolt! :biglove Og han var bekymret for, om han kunne finde ud af at gå i skole igen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit materialistiske hjerte glæder sig iver den pakke lækkert tøj til junior, som jeg lige har hentet i postbutikken ^_^ Mindre kunne have gjort det, men jeg havde SÅDAN lyst til at shoppe til mit kommende børnehavebarn :kuller

Må vi ikke se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cs nyeste 12-tal i en samling, udelukkende bestående af 12-taller. Jeg er skide stolt! :biglove Og han var bekymret for, om han kunne finde ud af at gå i skole igen :p

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luftture til grinende E-bas :kuller

E-bas :D

Det lyder skønt med luftture ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cs nyeste 12-tal i en samling, udelukkende bestående af 12-taller. Jeg er skide stolt! :biglove Og han var bekymret for, om han kunne finde ud af at gå i skole igen :p

Sejt! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sommeren også fandt til Sønderjylland - perfekt timet når nu J stod liiidt tidligt op fra middagslur. Det er bare lidt nemmere at få tiden til at gå herude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik øje på den her lille sten ved en postkasse da jeg var ude at gå i dag. Den gav et smil på læben ^_^

NKgYpH9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi ikke se?

:ditto

Jeg synes, det er så svært med drengetøj <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau tillykke til din mand Pumpkins :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mathilde har fået plads på 10 dages koloni ophold, helt gratis og på vores første prioritet sidst i juli :glad og hun glæder sig! Hun er så sej at hun er klar til sådan en tur med 30 børn hun ikke kender (endnu!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik øje på den her lille sten ved en postkasse da jeg var ude at gå i dag. Den gav et smil på læben ^_^

NKgYpH9.jpg

Åh, jeg har faktisk godt læst om det tiltag. En lille gruppe, der opfordrede folk til at skrive/male glade og søde beskeder på sten, og lægge dem rundt omkring i naturen.. Det er en fantastisk ide! Måske skulle Storm og jeg kaste os over det på vores næste fridag... :chin: Tak for påmindelsen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme med i Julius dagpleje og se det var hendes mand der sad på gulvet at lege med børnene. Han var dækket af 4 unger. Han mener det er så livsbekræftende, så såsnart han har mulighed for det, er han inde og tumle med ungerne :D

En skøn skøn cafetur med 2 mega skønne bk-piger. Det er så fedt at finde skønne piger herinde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At modtage en hel (!!!) flyttekasse fyldt med babytøj til randen af søde Josephine herinde fra :biglove

At få købt de småting vi manglede i ikea OG jysk! :glad

At Nichlas har købt alverdens værktøj så han atter kan lege håndværker, hvor han føler sig skide sej :biglove

Og nå ja, at jeg idag er 34 uger.. kun 3 uger til at hun lovligt må komme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme med i Julius dagpleje og se det var hendes mand der sad på gulvet at lege med børnene. Han var dækket af 4 unger. Han mener det er så livsbekræftende, så såsnart han har mulighed for det, er han inde og tumle med ungerne :D

En skøn skøn cafetur med 2 mega skønne bk-piger. Det er så fedt at finde skønne piger herinde :glad

Hvor dejligt med Julius :biglove

Tak i lige måde søde, det har været så hyggeligt :glad :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER