SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Afslapnings/hygge dag og et dejligt skype opkald fra manden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vores nye skydedør i stuen og det nye vindue på teenagerens værelse er blevet monteret i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er jeg glad for at vi kørte tidligere hjem fra Århus end først planlagt! Nohr er blevet skidt og skriger ret så meget :( Hvilket selvfølgelig er mega trist, men at være låst på et lille hotelværelse med William også, ville være dobbelt trist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er jeg glad for at vi kørte tidligere hjem fra Århus end først planlagt! Nohr er blevet skidt og skriger ret så meget :( Hvilket selvfølgelig er mega trist, men at være låst på et lille hotelværelse med William også, ville være dobbelt trist.

Ouch...

Hvad lavede I egentlig overhovedet på tur til Århus? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ouch...

Hvad lavede I egentlig overhovedet på tur til Århus? :chin:

Jon skulle ud og køre i noget Audi Challenge, et eller andet med noget træning og mest af alt bare ræs i nogle hurtige Audi'er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon skulle ud og køre i noget Audi Challenge, et eller andet med noget træning og mest af alt bare ræs i nogle hurtige Audi'er.

Hmm, det lyder som en tur for Jon - og knap så Steph og knejter-egnet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har taget 230g på de sidste 11 dage :yay :glad :loveshower

Wow, sikke en flot vægtøgning! :O :yay

Du er sej, Susanne! :super :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert, der sover i strækviklen, mens Karla danser rundt i stuen og vrikker med rumpen til "Åh abe"-albummet, kun iført underbukser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tur i Bonbonland! Hvor er vores unger blevet store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have afvist flere søde og pæne mænd i byen i går. Har åbenbart ikke helt mistet taget selvom det er 100 år siden sidste bytur. Det er altså lidt rart at føle sig bare en smule eftertragtet selvom man er afsat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er kørt med Erica og at Line sover lur. Så får jeg endelig lidt af den ro jeg bare higede efter i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla har en god ven på besøg. Hold k*ft hvor de larmer, men de har en fest :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige fik luet jordbærbedet :yay det har været på min to-do i pinligt lang tid og det var en skøn afveksling fra sygeplejejobbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netshoppet nye kjoler til jobstart om 1,5 uge :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor havde en fantastisk 60-års fødselsdagsfest i går og at hun blev SÅ rørt og græd som pisket, da mine søstre og jeg holdt tale og gav hende gaven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor havde en fantastisk 60-års fødselsdagsfest i går og at hun blev SÅ rørt og græd som pisket, da mine søstre og jeg holdt tale og gav hende gaven :loveshower

Hvor fint :biglove

Hvad fik hun? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor havde en fantastisk 60-års fødselsdagsfest i går og at hun blev SÅ rørt og græd som pisket, da mine søstre og jeg holdt tale og gav hende gaven :loveshower

Hvor dejligt!

(Og shit, jeg havde slet ikke skænket en tanke at jeg burde holde tale - min mor fylder 60 om en måned :blink Tak for reminder :super)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få Marius hjem ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint :biglove

Hvad fik hun? :)

En rejse til Rom med sine 4 døtre til september ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt!

(Og shit, jeg havde slet ikke skænket en tanke at jeg burde holde tale - min mor fylder 60 om en måned :blink Tak for reminder :super)

Vi skrev den sammen fredag aften og lørdag formiddag, når vi kunne snige os til det uden hun opdagede det :D

Den var på rim og blev virkelig god! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rejse til Rom med sine 4 døtre til september ^_^

Ek hvor fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ek hvor fantastisk :biglove

Ja! Jeg glæder mig helt absurd meget! Der er kun lige det med Sofie og amningen, der lægger en dæmper på, men jeg har besluttet, at jeg venter mindst en måned endnu, før jeg for alvor må være dramaqueen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Jeg glæder mig helt absurd meget! Der er kun lige det med Sofie og amningen, der lægger en dæmper på, men jeg har besluttet, at jeg venter mindst en måned endnu, før jeg for alvor må være dramaqueen ;)

Åh ja :chin: Mon ikke I finder en god løsning :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William der faldt i søvn selv :yay og faktisk temmelig meget uden beklagelser :super

Nohr der umiddelbart 'kun' er forkølet, selvom det er slemt nok, så er jeg glad for at han ikke skal på penicillin og sådan :glad (og så har det bare af ikke at udvikle sig, nå!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 drenge puttet uden besvær.

Total familie hygge søndag uden andet end at vi har nydt en hjemme dag uden at lave noget praktisk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER