SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Da jeg skulle aflevere Alfred i dag, fik jeg at vide, at han var den eneste, der kom. At se dp'ens ansigt, da jeg sagde, at så skulle hun da holde en fridag, var absolut fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg skulle aflevere Alfred i dag, fik jeg at vide, at han var den eneste, der kom. At se dp'ens ansigt, da jeg sagde, at så skulle hun da holde en fridag, var absolut fantastisk :yay

 

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lille dreng, der ligger og sover, tror at han er frisk nok til at stå op , beslutter sig for at falde i videre søvn, mens han prøver at sætte sig op, så hans krop ligger helt skævt i sengen.

Hehe sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig morgen med glad, veludhvilet Lilly - som sååå gerne vil ha en Ponyo kjole (sådan en rød en ligesom Ponyo) og syns vi straks sku ringe til mormor - som blev sååå glad for vi ringede og straks ville ud og købe stof til at sy kjole. Gud hvor er jeg heldig med min familie sådan helt ned i de små ting.

 

Og babypuf i maven... ved godt jeg også var glad over det forleden, men den kommer lige på igen  :wub

 

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig morgen med glad, veludhvilet Lilly - som sååå gerne vil ha en Ponyo kjole (sådan en rød en ligesom Ponyo) og syns vi straks sku ringe til mormor - som blev sååå glad for vi ringede og straks ville ud og købe stof til at sy kjole. Gud hvor er jeg heldig med min familie sådan helt ned i de små ting.

Og babypuf i maven... ved godt jeg også var glad over det forleden, men den kommer lige på igen :wub

:7himmel

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vejret, for pokker da! :7himmel det er jo sommer! :yay

 

Hvad skal I lave i det gode vejr i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vejret, for pokker da! :7himmel det er jo sommer! :yay

Hvad skal I lave i det gode vejr i dag?

Sidde inde på mit kontor <_<

Satser på at vejret holder i morgen og gå tidligt hjem og henter mine piger så vi kan hygge i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vejret, for pokker da! :7himmel det er jo sommer! :yay

Hvad skal I lave i det gode vejr i dag?

Passe syg datter, så være inde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er to endagskurser, og de ligger 22. og 30. september :)

Skal nok blive rigtig spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det kursus jeg har været på siden i mandags snart er slut og der kun er få timer til jeg skal se min lille søde puttenuttedutte igen (Nej mor, ikke puttenuttedutte! - mor er ligeglad ;)) Jeg saaaaaavner ham!!!❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vejret, for pokker da! :7himmel det er jo sommer! :yay

Hvad skal I lave i det gode vejr i dag?

Sidde på mit kontor og sukke over vejret. Arbejder da kun 6:30-17 Idag :rolleyes - imorgen hedder 6:30-14:30 så der bliver der da lidt tid til at nyde det ude med tumling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu i lige er ved Roskilde svømmehal. Er den babyvenlig? Jeg er flyttet til Frederikssund, og den svømmehal her er ikke særlig babyvenlig, så overvejer at køre til Roskilde i stedet.

Det synes jeg den er. Der er specielt omklædningsrum til familier og man kan låne autostole/klapvogne (mener jeg) til de små. De står helt nede ved familieomklædnignen.

Der er mulighed for at bade baby i selve svømmehallen, så de ikke skal være våde så længe.

Der er to varmtvandsbassiner. Et lavt og et på lidt over en meter. I det dybe er der drop inn babysvømning to gange om ugen. En gang om måneden er der også undervandsfotografering af babyerne. Det mener jeg dog man skal tilmelde sig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu i lige er ved Roskilde svømmehal. Er den babyvenlig? Jeg er flyttet til Frederikssund, og den svømmehal her er ikke særlig babyvenlig, så overvejer at køre til Roskilde i stedet.

Hvor sjovt, jeg er også lige flyttet til frederikssund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg da et luxusdyr som får lov at gå og nyde det gode vejr hjemme.  :blush Øv for arbejde og syge puslinger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg da et luxusdyr som får lov at gå og nyde det gode vejr hjemme. :blush Øv for arbejde og syge puslinger :kram

Jeg er også ude og nyde :loveshower

Nohr kravler rundt i skyggen med bar numse :wub og jeg sidder og tænker på hvor heldig jeg er :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er os hjemme og kan nyde det gode vejr ;-)

Lige haft sundhedsplejerske for sidste gang til Niklas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg skulle aflevere Alfred i dag, fik jeg at vide, at han var den eneste, der kom. At se dp'ens ansigt, da jeg sagde, at så skulle hun da holde en fridag, var absolut fantastisk :yay

God stil :super Man skal pleje sin dagplejer :D Vi gjorde det samme med V når han var alene (og vi havde muligheden). Og hvis børnene alligevel ikke har andre børn at lege med, så er det jo også langt skønnere for dem at være hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for at være hjemme og kunne nyde at lille Ø traver rundt på græsplænen med sin gåvogn  :wub  :wub  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt, jeg er også lige flyttet til frederikssund

Verden er lille - vi må lave et Frederikssund babytræf en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg den er. Der er specielt omklædningsrum til familier og man kan låne autostole/klapvogne (mener jeg) til de små. De står helt nede ved familieomklædnignen.

Der er mulighed for at bade baby i selve svømmehallen, så de ikke skal være våde så længe.

Der er to varmtvandsbassiner. Et lavt og et på lidt over en meter. I det dybe er der drop inn babysvømning to gange om ugen. En gang om måneden er der også undervandsfotografering af babyerne. Det mener jeg dog man skal tilmelde sig til.

Tak - fedt med lidt insider. Drop in babysvøm er jo lige hvad vi godt kan bruge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God stil :super Man skal pleje sin dagplejer :D Vi gjorde det samme med V når han var alene (og vi havde muligheden). Og hvis børnene alligevel ikke har andre børn at lege med, så er det jo også langt skønnere for dem at være hjemme :)

Haha, det skal man nemlig! Ej, jeg kan godt sætte mig ind i, hvor hårdt et job det er, og da hun aede mig på armen og sagde tak, var jeg da slet ikke i tvivl om, at det vist var tiltrængt. Tænk, at hun kunne fise ud og købe en gave alene og hente sin mindste søn tidligt, samtidig med hun har masser af tid til at smække benene op! Hun er verdens bedste dagplejemor (no offence ;)), så hun fortjente det, og så fik jeg samtidig en skøn fridag med min dreng. Winwin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det skal man nemlig! Ej, jeg kan godt sætte mig ind i, hvor hårdt et job det er, og da hun aede mig på armen og sagde tak, var jeg da slet ikke i tvivl om, at det vist var tiltrængt. Tænk, at hun kunne fise ud og købe en gave alene og hente sin mindste søn tidligt, samtidig med hun har masser af tid til at smække benene op! Hun er verdens bedste dagplejemor (no offence ;)), så hun fortjente det, og så fik jeg samtidig en skøn fridag med min dreng. Winwin!

Haha, non taken :D Dejligt med win-win og verdens bedste dp :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, non taken :D Dejligt med win-win og verdens bedste dp :biglove

Ja, det er så skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har foreslået koldskål til aftensmad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God 3 måneders snak med min chef. Hvis budgettet flasker sig, så har jeg fast job. Hun satsede på det, men kunne jo desværre ikke love noget før budgetforhandlingerne er færdige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER