SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Jeg er et værre brokøre og hænger lidt med kvalme og humør for tiden - så jeg besluttede jeg lige har brug for at være glad for nogle ting i dag inden jeg går i seng.

Jeg er glad for min familie, den kærlige lille frækkert Lilly har udviklet sig til at være, som gerne vil kysse og siger hun elsker mig og med dramatik i stemmen udtrykker når hun SAAAAVNER nogen, det kan være mormor, far (som jo er ovenpå), mig (når jeg har købt ind), oma osv. Jeg er glad for min mand der bare gir de bedste krammere på de helt rigtige tidspunkt og som har helende hænder der kan få mig til at slappe af og gøre alting lidt bedre, uanset hvor opkørt jeg er over småt og stort. Jeg er glad for at Alexander i morgen skal ud og se på bolig han er blevet tilbudt så han ikke længere skal være hjemløs, jeg er glad for Melissa endelig har fået kontanthjælp og skriver jobansøgninger så hun ikke længere skal leve af mine penge, som er små. Jeg er glad for Mathilde der blir så stor og selvstændig og hjælpsom og klog, på vej mod og med mod på at blive teenager. Jeg er lykkelig hver gang lille femmer, flere gange om dagen, gør opmærksom på sin eksistens med små puf, og jeg er så taknemmelig for igen at vente et sundt, fint barn. Jeg har så meget, tryghed, kærlighed og en stor familie, det gør mig virkelig, inderligt, glad at tænke på i dag.

Det gør mig glad at man godt må brokke sig lidt alligevel af og til :blush og vi har så fint et forum hvor der er plads til at få et kram også for de små bagateller som forhåbentlig hurtigt er glemt.

:lovebk

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fødselsdag for min dejlige ingerdulle :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit job. Mega fan af at få løn for at bygge sandkager og synge sange med megadejlige små starutter, og nu - pause i måske 1,5-2 timer, så jeg har smækket fødderne op med et glas cola og Orange is the new Black :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en skøn formiddag med min dejlige lille pige ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdag for min dejlige ingerdulle :biglove

Tillykke med din helt vidunderligt skønne (og lidt sjove!) datter :loveshower hvis jeg ikke har fået sagt det. Håber hun får en super dag, 4 år er bare den sjoveste so far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en.kæreste som bærer over med mig og mine strenge krav. ❤ han kender min forhistorie og bare det at han villigt giver afkald på nogle ting (som andre ser som en.menneskeret) gør, at jeg ved at han elsker mig og at jeg ikke tvivler på det, selv når mine anfald er mørkest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er et værre brokøre og hænger lidt med kvalme og humør for tiden - så jeg besluttede jeg lige har brug for at være glad for nogle ting i dag inden jeg går i seng.

 

Jeg er glad for min familie, den kærlige lille frækkert Lilly har udviklet sig til at være, som gerne vil kysse og siger hun elsker mig og med dramatik i stemmen udtrykker når hun SAAAAVNER nogen, det kan være mormor, far (som jo er ovenpå), mig (når jeg har købt ind), oma osv. Jeg er glad for min mand der bare gir de bedste krammere på de helt rigtige tidspunkt og som har helende hænder der kan få mig til at slappe af og gøre alting lidt bedre, uanset hvor opkørt jeg er over småt og stort. Jeg er glad for at Alexander i morgen skal ud og se på bolig han er blevet tilbudt så han ikke længere skal være hjemløs, jeg er glad for Melissa endelig har fået kontanthjælp og skriver jobansøgninger så hun ikke længere skal leve af mine penge, som er små. Jeg er glad for Mathilde der blir så stor og selvstændig og hjælpsom og klog, på vej mod og med mod på at blive teenager. Jeg er lykkelig hver gang lille femmer, flere gange om dagen, gør opmærksom på sin eksistens med små puf, og jeg er så taknemmelig for igen at vente et sundt, fint barn. Jeg har så meget, tryghed, kærlighed og en stor familie, det gør mig virkelig, inderligt, glad at tænke på i dag.

 

Det gør mig glad at man godt må brokke sig lidt alligevel af og til  :blush og vi har så fint et forum hvor der er plads til at få et kram også for de små bagateller som forhåbentlig hurtigt er glemt.

  :lovebk

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdag for min dejlige ingerdulle :biglove

:loveshower tillykke med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Megadejlig dag i Tolk Schau (lege-/forlystelsespark i Tyskland til mindre børn) med junior, min bedste veninde og hendes søn (der e på alder med junior :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig dag med mødregruppe samt besøg efterfølgende på trods af træthed fra weekenden og en søn der har været humør syg en del af dagen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge her ved siden af min sovende søn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sofie har været mindre tigerramt end frygtet :rolleyes

Jeg tror bare jeg sætter pris på hver dag der går, de næste par uger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Står foran vores altandør i soveværelset og lytter til regnen med sovende baby (antijinx!) i vikle og tænker på hvor heldig jeg er. Jeg har verdens dejligste kæreste, verdens skønneste barn og jeg er så heldig at jeg har mulighed for at se og imødekomme hans behov :biglove

Jeg føler mig SÅ priviligeret, når jeg mærker den lille babykrop slappe komplet af, blive helt tung og at mærke det lille hoved hvile tungt og trygt mod mit bryst. Så gør det altså ikke så meget at jeg virkelig skal tisse, er sulten og har vildt ondt i kroppen efter kiropraktorbehandling i dag. Lige nu og her er alt bare perfekt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op til synet at Ida der er kommet ind i vores seng, og bare puttet sig rigtigt godt ind i fars arme :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nybagte super lækre surdejsboller :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mega morgen glade dreng der griner og griner her i sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nybagte super lækre surdejsboller :sandie

Åh må jeg vågne op hos dig? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh må jeg vågne op hos dig? ^_^

Hvis du tager Nohr halvdelen af natten, så må du mega gerne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du tager Nohr halvdelen af natten, så må du mega gerne :P

Hmm :chin: Nu har vi vist endelig lige lært vores egen baby at sove igennem, så jeg tror jeg melder pas :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm :chin: Nu har vi vist endelig lige lært vores egen baby at sove igennem, så jeg tror jeg melder pas :D ;)

Heldige dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige dig :glad

Det krævede også lige en uges seriøs indsats for faderen. Så vi synes, vi har fortjent det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op til synet at Ida der er kommet ind i vores seng, og bare puttet sig rigtigt godt ind i fars arme :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store sover. Den lille sover udenfor. Jeg nyder the i dyb stilhed. Kun fuglesang udenfor kan høres. Uhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille femmer der bokser rundt  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store sover. Den lille sover udenfor. Jeg nyder the i dyb stilhed. Kun fuglesang udenfor kan høres. Uhhh

Det lyder dejligt :7himmel går det bedre med lillemandens mave/gråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER