SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

OG nu har vi lige købt snold og sodavand og hentet glade trætte børn som har mega hygget sig :loveshower Svigermor FTW! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nohr faldt i søvn under amningen :yay hvor heldig har jeg lige lov at være! Nu ligger vi helt tæt og jeg har bare lyst til ligge her og kigge på ham :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG nu har vi lige købt snold og sodavand og hentet glade trætte børn som har mega hygget sig :loveshower Svigermor FTW! :loveshower

:loveshower

Svimse må sove godt i nat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Svimse må sove godt i nat :D

Dét tror jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærestedag med biftur, pokemon jagt, antipasti og sex (fanme!). Føler jeg har vundet i lotto :D

:yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge børn sover og manden er til fødselsdag = der er ro, og jeg har det helt for mig selv :p :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i min seng efter en fantastisk sommerdag med min mand og drenge. Samt min bror, min bedste veninde og hendes fyr.

Først en tur i Skærup Zoo bagefter hjem og grille og så til slut voksen hygge med spil og snak ;-) elsker sådanne dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej dig :kiss

Fedt det badeværelse er ved at nå til ende! :yay

Og skønt med havefest i det her vejr ☀️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet uden bh i nat :yay :D det er altså virkelig rart efter næsten 11 måneder hvor den stort set kun har været af når jeg var i bad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss det har været en skøn fest, og badeværelset bliver bare skide godt! Og vi er så tæt på målet (næsten et år efter sagen startede <_< )

Og tak FruSP og SDB for hurra og :kiss ! I er søde :kram2

Jeg blir glad ❤️ Tillykke med alt muligt! Det badeværelse har bare at gøre dig lidt lykkelig hver eneste morgen fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet uden bh i nat :yay :D det er altså virkelig rart efter næsten 11 måneder hvor den stort set kun har været af når jeg var i bad

Åh det nyder jeg også nu ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet uden bh i nat :yay :D det er altså virkelig rart efter næsten 11 måneder hvor den stort set kun har været af når jeg var i bad

Åh, det må være skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En meget virkelig drøm om at vi havde fået den skønneste lille pige :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blir glad ❤️ Tillykke med alt muligt! Det badeværelse har bare at gøre dig lidt lykkelig hver eneste morgen fremover.

Tak søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå op til et telt der næsten er helt ryddet for fest og at være helt færdig med oprydning inden kl. 10! Så er der jo en hel søndag tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå op til et telt der næsten er helt ryddet for fest og at være helt færdig med oprydning inden kl. 10! Så er der jo en hel søndag tilbage :yay

Det er dejligt :glad fedt badeværelset er færdigt :yay og at I havde en god fest i haven :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, ikke så meget at være glad for i dag. Manden sover efter nattevagt.  Børnene driller hinanden og slås, råber og skriger. Nu har vi tændt for ramasjang, håber det hjælper lidt. Og jeg skal i aftenvagt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig kæresteaften og fantastisk koncert i går :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig kæresteaften og fantastisk koncert i går :7himmel

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover i vikle. Hold kæft, han er sød. Det er bare den største kærlighedserklæring der findes, når det lille hoved bare falder tungt mod mit bryst og de små øjne bare glider i :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover i vikle. Hold kæft, han er sød. Det er bare den største kærlighedserklæring der findes, når det lille hoved bare falder tungt mod mit bryst og de små øjne bare glider i :biglove

Nåhhhhh :wub :wub ja misundelse er en grim ting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhhhhh :wub :wub ja misundelse er en grim ting ;)

i

Jeg håber at du får lov at sidde med sådan en lille bøvs meget snart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i

Jeg håber at du får lov at sidde med sådan en lille bøvs meget snart :kiss

Også mig :wub tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så glad for beslutningen om søndag er helligdag og derfor en dag hvor vi er hjemme. Marius tuller bare rundt og hygger sig er i fuld gang med at lege med sit LEGO og har stadig bare undertøj på. Alt vasketøj er vasket og snart er der boller til Marius madpakker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så glad for beslutningen om søndag er helligdag og derfor en dag hvor vi er hjemme. Marius tuller bare rundt og hygger sig er i fuld gang med at lege med sit LEGO og har stadig bare undertøj på. Alt vasketøj er vasket og snart er der boller til Marius madpakker :)

:super dejlig beslutning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER