SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Det er så dejligt, når man får billeder :loveshower Det er H desværre ikke så god til :rolleyes

Det er A heldigvis :) fik lige en lille film hvor de danser :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er A heldigvis :) fik lige en lille film hvor de danser :wub

Årh! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt billet til barselsbreak på torsdag :yay

I Hillerød? Det skal jeg også til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders og Mie der holder far/datter hygge dag. Får så mange skønne billeder :wub kæft den mand er en god far (ærgerligt han ikke selv ser det)

Nåhhh :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god og produktiv fridag efter arbejdsweekend - og at jeg kan sidde her i min sofa og lade lidt op unden jeg skal hente min lille mand hos verdens sødeste dp-mor. Barsel er fedt - men det der hverdag kan faktisk også noget :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooog så bliver dagen lige toppet af at J har haft den bedste dag i dp hidtil :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooog så bliver dagen lige toppet af at J har haft den bedste dag i dp hidtil :loveshower

Hvor er det bare fedt, det går så godt med hverdagen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg muligvis er blevet "headhuntet" til et job :blink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg muligvis er blevet "headhuntet" til et job :blink :)

Hallo SMS du! Mega spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt, det går så godt med hverdagen :loveshower

Det er nu også først, første "rigtige" hverdag idag - min mand har haft barsel indtil nu ;) men en god dag kommer sjældent skidt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg muligvis er blevet "headhuntet" til et job :blink :)

Kræver vist lidt uddybning :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hallo SMS du! Mega spændende :)

Will do!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu også først, første "rigtige" hverdag idag - min mand har haft barsel indtil nu ;) men en god dag kommer sjældent skidt igen :)

Nej da! Og mon ikke det bliver nemmere med tiden? Jeg forestiller mig da, man lige skal lære det i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kræver vist lidt uddybning :) :yay

Jamen, en ikke særlig tæt veninde skrev til mig i dag, om jeg var interesseret i et job ved hendes arbejdsplads. Jeg har talt med chefen, og han ville lige høre hr, om de måtte ansætte mig, fordi jeg ikke har den rigtige uddannelse. Det er et vikariat på 7 mdr, hvilket passer mig perfekt. Så nu venter jeg spændt på at høre fra ham i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej da! Og mon ikke det bliver nemmere med tiden? Jeg forestiller mig da, man lige skal lære det i starten.

Helt sikkert :) Jeg tænker god planlægning (madplan!!) er vejen frem, og så er min mand jo hjemme om formiddagen. Så må han sgu skrælle nogle kartofler til os og være lidt huslig, så jeg ikke skal stå med så meget oveni ulvetimen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, en ikke særlig tæt veninde skrev til mig i dag, om jeg var interesseret i et job ved hendes arbejdsplads. Jeg har talt med chefen, og han ville lige høre hr, om de måtte ansætte mig, fordi jeg ikke har den rigtige uddannelse. Det er et vikariat på 7 mdr, hvilket passer mig perfekt. Så nu venter jeg spændt på at høre fra ham i morgen :)

Det forstår jeg godt :yay vi krydser fingre :Goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert :) Jeg tænker god planlægning (madplan!!) er vejen frem, og så er min mand jo hjemme om formiddagen. Så må han sgu skrælle nogle kartofler til os og være lidt huslig, så jeg ikke skal stå med så meget oveni ulvetimen ;)

Skiftende arbejdstider kan virkelig være en god ting, altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :yay vi krydser fingre :Goodluck

Tak :kiss Nu skal jeg jo lige have det tilbudt. Og overveje, hvordan det hænger sammen med doula-virket :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, en ikke særlig tæt veninde skrev til mig i dag, om jeg var interesseret i et job ved hendes arbejdsplads. Jeg har talt med chefen, og han ville lige høre hr, om de måtte ansætte mig, fordi jeg ikke har den rigtige uddannelse. Det er et vikariat på 7 mdr, hvilket passer mig perfekt. Så nu venter jeg spændt på at høre fra ham i morgen :)

Vildt nok! Hvad er det for et job?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok! Hvad er det for et job?

:ditto

Det lyder da spændende! Krydser fingre! (er der ikke nogen der vil headhunte mig til et job også? :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok! Hvad er det for et job?

:ditto

Det lyder da spændende! Krydser fingre! (er der ikke nogen der vil headhunte mig til et job også? :D )

Jeg holder lige kortene lidt tæt, men det er et receptionistjob i en statslig styrelse :)

Og du kan tro, jeg krydser for dig, Aja! Hvordan med fit gamle job? Blev ddt ikke til noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skiftende arbejdstider kan virkelig være en god ting, altså :)

Ja, virkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fantastisk efterfødselssamtale :biglove Jeg er så glad og lettet og afklaret og er sikker på at jeg nok skal komme videre nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Nu skal jeg jo lige have det tilbudt. Og overveje, hvordan det hænger sammen med doula-virket :chin:

Ja, der er lidt faktorer man skal medregne. Men uanset er det sgu et fint skulderklap :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER