SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At jeg er i gang med at sy den fineste puslerand! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En ret cool A-kasse-mand og at mødet kun tog en time imod de varslede tre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ret cool A-kasse-mand og at mødet kun tog en time imod de varslede tre :yay

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt :7himmel går det bedre med lillemandens mave/gråd?

Det synes jeg :) fortsætter kst behandling og har købt bæresele når han skriger, for han har stadig turene, men falder til ro i en bæresele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet nogle mega spændende kurser, som jeg forhåbentlig får plads på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg (for en gangs skyld!) har været overskudsmor, der har bagt pizzasnegle og pølsehorn til madpakken sammen med Anna :yay Og de blev faktisk vildt gode ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet nogle mega spændende kurser, som jeg forhåbentlig får plads på :yay

Spændende, hvad er det for nogle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, hvad er det for nogle?

Et rebozokursus og et profylaxkursus. Jeg prøver at gøre, så de ikke kan overse mig på jordemoderuddannelsen næste år :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet nogle mega spændende kurser, som jeg forhåbentlig får plads på :yay

Hvor spændende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik testet Im på et sygehus og vi nu kender hans tolerance overfor mælk :) at han så går i chok af 2 ml er så en anden side af sagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik testet Im på et sygehus og vi nu kender hans tolerance overfor mælk :) at han så går i chok af 2 ml er så en anden side af sagen :(

Puha hvor forfærdeligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor forfærdeligt :kram

Tak :kiss ja, det er stressende at vide, men samtidig føler jeg mig bare så velsignet over, at provokationen foregik på sygehuset, og sygeplejersken stod klar med sådan en pen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss ja, det er stressende at vide, men samtidig føler jeg mig bare så velsignet over, at provokationen foregik på sygehuset, og sygeplejersken stod klar med sådan en pen :)

Ja for dælen da! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss ja, det er stressende at vide, men samtidig føler jeg mig bare så velsignet over, at provokationen foregik på sygehuset, og sygeplejersken stod klar med sådan en pen :)

Så må I også være færdige med at skulle diskutere med nogen (svigermor?) om den mælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må I også være færdige med at skulle diskutere med nogen (svigermor?) om den mælk :)

Det satser vi på :) men det sker nok næppe :sm nu har vi i hvert fald en lægeerklæring hængende på køleskabet, og jeg får lavet et armbånd til Im med vigtige informationer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se E kigge i bøger :wub Hun er så sød og koncentreret og bladrer pænt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik testet Im på et sygehus og vi nu kender hans tolerance overfor mælk :) at han så går i chok af 2 ml er så en anden side af sagen :(

Den provokationstest skal min stedsøster også til med min niece.. Tænker det netop må være rart at få vished om hvor allergiske de er, under kontrollerede forhold.

Min veninde skal til sådan en test med sin søn, men med peanuts! Det er bare ikke rart! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det satser vi på :) men det sker nok næppe :sm nu har vi i hvert fald en lægeerklæring hængende på køleskabet, og jeg får lavet et armbånd til Im med vigtige informationer :)

Så kan I vel heller ikke gøre mere - men ej altså svigermor skal da lytte nu, vil hun gerne slå sit barnebarn ihjel eller hvad  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se E kigge i bøger :wub Hun er så sød og koncentreret og bladrer pænt :wub

:wub Sigrid flår og tygger stadig primært :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub Sigrid flår og tygger stadig primært :rolleyes

:ditto Nohr, OG opløser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den provokationstest skal min stedsøster også til med min niece.. Tænker det netop må være rart at få vished om hvor allergiske de er, under kontrollerede forhold.

Min veninde skal til sådan en test med sin søn, men med peanuts! Det er bare ikke rart! :(

Det er så rart, at det er under kontrollerede forhold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan I vel heller ikke gøre mere - men ej altså svigermor skal da lytte nu, vil hun gerne slå sit barnebarn ihjel eller hvad :klap

Helt ærligt, så virker hun fuldstændig ligeglad :blink :klap og hun undrer sig over, at hun ikke passer Im, når vi har brug for barnepige :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft et godt besøg hos jordmoderen i dag, som virkelig gav mig den ro i maven jeg havde brug for ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor ik tog sin telefon, da jeg ringede efter jeg så, at hun havde haft ringet 8 gange til mig tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige ved at tude af glæde... Oliver er faldet i søvn med sut :o :o :o

Der er måske håb for, at han kan sove selv, og at M vil kunne få ham til at sove :yay

Jeg har slet ikke ord for hvor glad jeg er lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER