SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

En laaaang telefonsamtale med min mor her til aften, der kom til at handle om alt muligt andet end lige baby. Nu føler jeg mig næsten som en 'rigtig voksen' igen :yay Det er ikke fordi at jeg ikke kan lide at tale om baby, men jeg synes at det er så enerverende, når det pludselig er alt folk snakker med en om <_<

 

Plus ret livlig baby, der sparker fra sig i dag, så det er hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaa :yay Jeg synes det er så hyggeligt at se. Mangler bare et stykke kage til :rolleyes

Jeg har optaget det. Vi så i stedet Matador og spiste pandekager, da den lille var lagt i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de står der og spørger om man vil lege, er ens børn på nogle måder ligesom de der frelste unge mennesker fra Amnesty International, der fulde af dreadlocks og piercinger skriger "MEN GÅR DU IKKE OP I MENNESKEHANDEL?!?!" efter én i Fiolstræde. Man kan jo virkelig ikke tillade sig eller nænne at svare "Næh egentlig ikke lige nu" til nogen af spørgsmålene..

Præcis! Navnlig når man nu selv har oplyst og bekræftet, at vi holder fri og hygger os, imens far er på arbejde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N er mest til ruchebane, gynge eller småsten når vi er af sted. Så er jeg ligesom luft for ham, men mindre han skal have hjælp... Han kan lokkes til at lege lidt gemme, men kun i kort tid. Og i dag gave han mig en gyngetur :biglove Men ellers er det begrænset hvor aktiv jeg er, når vi er på legeplads... Jeg sørger mest for at han ikke falder ned og slår sig ;)

Hvis jeg sniger mig til telefonen kommer der prompte "spille telefon" og en hysterisk unge efterfølgende hvis man siger nej, så det er jeg på kraftig afvænning fra ;)

Hehe ^_^ Well, junior er af den overbevisning, at f.eks. rutschebaner er allersjovest, hvis mor også rutscher - og helst stemmer i med et "jubiii" på vej ned :rolleyes Han vil generelt rigtig gerne lave tingene sammen derhenne, medmindre han kan finde nogle andre børn at hægte sig på :)

Meganuttet med gyngetur :biglove Heg blev gynget på en mariehøne på fjeder i dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har optaget det. Vi så i stedet Matador og spiste pandekager, da den lille var lagt i seng :)

Åh Matador :biglove

Alt for længe siden jeg har set det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Matador :biglove

Alt for længe siden jeg har set det :)

Vi er lige gået i gang igen... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de står der og spørger om man vil lege, er ens børn på nogle måder ligesom de der frelste unge mennesker fra Amnesty International, der fulde af dreadlocks og piercinger skriger "MEN GÅR DU IKKE OP I MENNESKEHANDEL?!?!" efter én i Fiolstræde. Man kan jo virkelig ikke tillade sig eller nænne at svare "Næh egentlig ikke lige nu" til nogen af spørgsmålene..

Hahaha spot on! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Matador :biglove

Alt for længe siden jeg har set det :)

Det er også mindst 10-12 år siden jeg sidst så det og der er grænser for hvad min teenagehjerne dengang har opfattet, så det er både rigtig hyggeligt og sjovt, at gense den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At første dag alene med to børn bare er startet rigtig godt :biglove Lillesøster har sovet de sidste tre timer og Erica er derfor fyldt nok op på mor-kontoen til hun gerne ville alene ud i haven og lege. Så kan mor sidde i sofaen og slappe lidt af og vente på lillesøster sikkert snart vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At første dag alene med to børn bare er startet rigtig godt :biglove Lillesøster har sovet de sidste tre timer og Erica er derfor fyldt nok op på mor-kontoen til hun gerne ville alene ud i haven og lege. Så kan mor sidde i sofaen og slappe lidt af og vente på lillesøster sikkert snart vågner.

:biglove hvor lyder det skønt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har været ude i 2,5 time og ordne have og grave trampolin ned :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At første dag alene med to børn bare er startet rigtig godt :biglove Lillesøster har sovet de sidste tre timer og Erica er derfor fyldt nok op på mor-kontoen til hun gerne ville alene ud i haven og lege. Så kan mor sidde i sofaen og slappe lidt af og vente på lillesøster sikkert snart vågner.

Fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At første dag alene med to børn bare er startet rigtig godt :biglove Lillesøster har sovet de sidste tre timer og Erica er derfor fyldt nok op på mor-kontoen til hun gerne ville alene ud i haven og lege. Så kan mor sidde i sofaen og slappe lidt af og vente på lillesøster sikkert snart vågner.

 

Det lyder lækkert :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er inviteret til konfirmation i den nærmeste familie 20 dage efter jeg har termin, og jeg har virkelig været splittet over om vi skulle tage med med sådan en lille størrelse.

I går snakkede vi med dem, der skal holde festen, og det viser sig, at der i samme bygning som festen skal holdes i, er en gæstelejelighed som vi kan leje for 135 kr. På den måde kan vi være med så meget som lillemanden tillader, og jeg har et helt privat sted at trække mig tilbage med ham, når som helst. :super Det er jo helt perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er inviteret til konfirmation i den nærmeste familie 20 dage efter jeg har termin, og jeg har virkelig været splittet over om vi skulle tage med med sådan en lille størrelse.

I går snakkede vi med dem, der skal holde festen, og det viser sig, at der i samme bygning som festen skal holdes i, er en gæstelejelighed som vi kan leje for 135 kr. På den måde kan vi være med så meget som lillemanden tillader, og jeg har et helt privat sted at trække mig tilbage med ham, når som helst. :super Det er jo helt perfekt

 

Det kunne da næsten ikke være mere perfekt. Super løsning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da næsten ikke være mere perfekt. Super løsning :yay

Ja, lige præcist! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At første dag alene med to børn bare er startet rigtig godt :biglove Lillesøster har sovet de sidste tre timer og Erica er derfor fyldt nok op på mor-kontoen til hun gerne ville alene ud i haven og lege. Så kan mor sidde i sofaen og slappe lidt af og vente på lillesøster sikkert snart vågner.

Dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det har virkelig bare fortsat! :biglove

Lillesøster har både fået sit første bad i dag og første tur i barnevognen :wub

khzQQc2.jpg

Bare det altid var sådan her at være mor til to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alvorligt ondt i maven af grin over denne her

 

VIDEO

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det har virkelig bare fortsat! :biglove

Lillesøster har både fået sit første bad i dag og første tur i barnevognen :wub

khzQQc2.jpg

Bare det altid var sådan her at være mor til to ;)

Ej men altså :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det har virkelig bare fortsat! :biglove

Lillesøster har både fået sit første bad i dag og første tur i barnevognen :wub

khzQQc2.jpg

Bare det altid var sådan her at være mor til to ;)

Cuteness overload :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alvorligt ondt i maven af grin over denne her

VIDEO

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det har virkelig bare fortsat! :biglove

Lillesøster har både fået sit første bad i dag og første tur i barnevognen :wub

khzQQc2.jpg

Bare det altid var sådan her at være mor til to ;)

 

Nurh, ah men altså, hvor er hun kær :kuller :wub

 

Og dejligt at den gode dag er fortsat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men altså :wub

Oh dear god, hvor er hun mega lækker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er ved at være færdig med stegning af en kæmpe portion frikadeller. Vi skal holde påskefrokost i morgen og på søndag, og skulle også lige have noget aftensmad i dag - så lavede fars af to kg kød + diverse andre ingredienser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER