SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At være i haven og knokle :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi i dag har fået en Ergobaby 360, som jeg glææææder mig til at putte G i :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige ud i den butik jeg arbejdede i, i virksomhedspraktik. Sku' bare bytte gummistøvler og købe hagesmække. Fik ikke lov at betale det jeg ville købe, og oveni et gavekort på 400,- kr og en besked om at de virkelig havde værdsat mig i arbejdet. Så rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har hængt Astrids Sansegynge op. Inde i stuen. Så nu har vi sådan et skrummel hængende :D Skal dog have fat i en ordentlig gyngeskrue og noget til at forlænge den med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige ud i den butik jeg arbejdede i, i virksomhedspraktik. Sku' bare bytte gummistøvler og købe hagesmække. Fik ikke lov at betale det jeg ville købe, og oveni et gavekort på 400,- kr og en besked om at de virkelig havde værdsat mig i arbejdet. Så rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At opdage at der kommer Nybyggerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At opdage at der kommer Nybyggerne :yay

Vi eeeelsker Nybyggerne!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi eeeelsker Nybyggerne!!!

Jaaaa :yay Jeg synes det er så hyggeligt at se. Mangler bare et stykke kage til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået fødselsdagsgave fra manden. Noget før tid (har fødselsdag i maj) En skæreplotter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået fødselsdagsgave fra manden. Noget før tid (har fødselsdag i maj) En skæreplotter :yay

en hvad for en? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en hvad for en? :D

Det tænkte jeg også og har været i gang med at Google det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig glad at se Marius og sin far få noget kvalitetstid :glad Der er ingen tvivl om jeg er Marius primær forælder og han vælger altid mig. Idag har min mand tager Marius med en tur på havnen og se både, de har været i haven sammen og Marius fravalgte sin mor 2 gange idag :yay Så far har klippet ham og siddet ved siden af ham og spist. Skønt skønt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig glad at se Marius og sin far få noget kvalitetstid :glad Der er ingen tvivl om jeg er Marius primær forælder og han vælger altid mig. Idag har min mand tager Marius med en tur på havnen og se både, de har været i haven sammen og Marius fravalgte sin mor 2 gange idag :yay Så far har klippet ham og siddet ved siden af ham og spist. Skønt skønt...

:glad :kram2 hvor er det dejligt :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en hvad for en? :D

En skæremaskine. Den kan skære i karton, strygevinyl og kan en masse andet. Google/youtube silhouette cameo hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også og har været i gang med at Google det :D

Google/youtube silhouette cameo ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :kram2 hvor er det dejligt :wee

Virkelig :glad Og jeg har haft noget hyggetid med min lille dreng :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helligdage forude :D

Jeg æææææææælsker min fabelagtige lille søn, og det er gået fint at have ham hjemme fra vugger de her tre dage, men nu har jeg været nok på legeplads i denne omgang - nu må det være farmands ture :rolleyes

Legeplads er godt for junior, og jeg nyder, at han nyder det - men sådan sææærligt spændende i dig selv... :rolleyes

Hold nu kæft jeg ville egne mig dårligt som hjemmegående husmor :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påskeferie/barsel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helligdage forude :D

Jeg æææææææælsker min fabelagtige lille søn, og det er gået fint at have ham hjemme fra vugger de her tre dage, men nu har jeg været nok på legeplads i denne omgang - nu må det være farmands ture :rolleyes

Legeplads er godt for junior, og jeg nyder, at han nyder det - men sådan sææærligt spændende i dig selv... :rolleyes

Hold nu kæft jeg ville egne mig dårligt som hjemmegående husmor :blush

Åh hvor jeg kender det! Var en time på legeplads med N her til aften. Jeg var klar til at tage hjem efter 15 minutter, men N synes der skulle gå en time - og også gerne mere, men der var mor altså koldt og riiiimelig træt af legeplads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig godt vejr på søndag og derved en tur til Aalborg og i zoo. Det vil Marius elske og jeg er i gang med at forberede ham, så håber virkelig det bliver vejr til det...

Ups det skulle have været i hvad glæder du dig til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påskeferie/barsel :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg kender det! Var en time på legeplads med N her til aften. Jeg var klar til at tage hjem efter 15 minutter, men N synes der skulle gå en time - og også gerne mere, men der var mor altså koldt og riiiimelig træt af legeplads...

Åh, nitte at fryse! :wacko

Her hjælper det på det, når jeg kan lokke ham med i aktiv leg - fange, gemme, svingtur, mosle (han er flad af grin og fryd, når han bliver fanget af mor-monsteret, der vender bunden i vejret på ham o.l.) - men nogen gange vil han gerne bare lege med spand og skovl, og det får jeg altså svip af :rolleyes Nu har jeg dog købt en ekstra skovl - mor får nemlig altid nitte-riven udleveret ;)

Vi er gerne på legeplads 2 x 1-2 timer på dage, hvor jeg har dem alene (Sigrids lure), så jeg er ved at have lært den med tilstrækkeligt tøj, men lige nu har jeg klart nået et legeplads-mætningspunkt :rolleyes

- og den lille slyngel er benhård (også hjemme), hvis man sniger sin telefon frem til lidt adspredelse: "Lege samm'n mAj.. Mooor...!?" :Blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nitte at fryse! :wacko

Her hjælper det på det, når jeg kan lokke ham med i aktiv leg - fange, gemme, svingtur, mosle (han er flad af grin og fryd, når han bliver fanget af mor-monsteret, der vender bunden i vejret på ham o.l.) - men nogen gange vil han gerne bare lege med spand og skovl, og det får jeg altså svip af :rolleyes Nu har jeg dog købt en ekstra skovl - mor får nemlig altid nitte-riven udleveret ;)

Vi er gerne på legeplads 2 x 1-2 timer på dage, hvor jeg har dem alene (Sigrids lure), så jeg er ved at have lært den med tilstrækkeligt tøj, men lige nu har jeg klart nået et legeplads-mætningspunkt :rolleyes

- og den lille slyngel er benhård (også hjemme), hvis man sniger sin telefon frem til lidt adspredelse: "Lege samm'n mAj.. Mooor...!?" Blush

Når de står der og spørger om man vil lege, er ens børn på nogle måder ligesom de der frelste unge mennesker fra Amnesty International, der fulde af dreadlocks og piercinger skriger "MEN GÅR DU IKKE OP I MENNESKEHANDEL?!?!" efter én i Fiolstræde. Man kan jo virkelig ikke tillade sig eller nænne at svare "Næh egentlig ikke lige nu" til nogen af spørgsmålene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er i sommerhus med en god veninde og bare har råhygget held dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nitte at fryse! :wacko

Her hjælper det på det, når jeg kan lokke ham med i aktiv leg - fange, gemme, svingtur, mosle (han er flad af grin og fryd, når han bliver fanget af mor-monsteret, der vender bunden i vejret på ham o.l.) - men nogen gange vil han gerne bare lege med spand og skovl, og det får jeg altså svip af :rolleyes Nu har jeg dog købt en ekstra skovl - mor får nemlig altid nitte-riven udleveret ;)

Vi er gerne på legeplads 2 x 1-2 timer på dage, hvor jeg har dem alene (Sigrids lure), så jeg er ved at have lært den med tilstrækkeligt tøj, men lige nu har jeg klart nået et legeplads-mætningspunkt :rolleyes

- og den lille slyngel er benhård (også hjemme), hvis man sniger sin telefon frem til lidt adspredelse: "Lege samm'n mAj.. Mooor...!?" Blush

N er mest til ruchebane, gynge eller småsten når vi er af sted. Så er jeg ligesom luft for ham, men mindre han skal have hjælp... Han kan lokkes til at lege lidt gemme, men kun i kort tid. Og i dag gave han mig en gyngetur :biglove Men ellers er det begrænset hvor aktiv jeg er, når vi er på legeplads... Jeg sørger mest for at han ikke falder ned og slår sig ;)

Hvis jeg sniger mig til telefonen kommer der prompte "spille telefon" og en hysterisk unge efterfølgende hvis man siger nej, så det er jeg på kraftig afvænning fra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER