Besvaret May 28, 2016 Og så en anden lille ting, der gør mig glad (udover det faktum at jeg havde overskud til at få øje på det): Ved is-shoppen står en mand med 3 børn og alle har fået en is. Ældstebarnet kommer til at køre sin is i en lang tyk bane op af fars jakke, og far tager det med 100% ro. Ingen skældud over tilsvinet jakke eller spildt is, ikke engang et suk, rysten på hovedet eller kommentar om at passe på. Kun overskud, smil og "pyt vi tørrer det værste af og så hygger vi". Sådan burde det jo altid være, men jeg kender fra mig selv, at set ikke altid er det, så det varmede at se :biglove Fantastisk! :biglove Også dit andet indlæg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Tak, hvor er i søde :D Vi har fejret det med fælles tatoveringer :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Tak for medjubel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Tillykke Taz! :biglove Spændende med tatoveringer! :o Må vi se? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Tillykke Taz! :biglove Spændende med tatoveringer! :o Må vi se? :)Jaeh. Senere ;) Plasten skal lige af, og såret skal vaskes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Jaeh. Senere ;) Plasten skal lige af, og såret skal vaskes :) Okay ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Min veninde har født, så jeg er blevet "moster" :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Min veninde har født, så jeg er blevet "moster" :glad :glad Stort tillykke :) Det er da bare en god uge hva'? :loveshower :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Har hygget med en veninde og nydt det gode vejr på min terrasse :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 At Alfred er min søn! :kuller Jeg er simpelthen så glad og stolt over ham :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 At Alfred er min søn! :kuller Jeg er simpelthen så glad og stolt over ham :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Nyt lækkert øko sengetøj til William - kvit og frit, fra Matas pointshop :yay !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 https://imgur.com/SIzQH12 :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 https://imgur.com/SIzQH12 :wub Tillykke med kærligheden og det første veloverståede års ægteskab :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Dejlig dag til dyrskue :D Min store lille mus var så træt til sidst, at han kom i bæreselen på turen op til bilen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 https://imgur.com/SIzQH12 :wub Så fin. :biglove Gallifreyan? Og tillykke med dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Det tog kun 45 min at putte Erica i dag :yay Og uden skrig og skål - vi var kun lidt uvenner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Så fin. :biglove Gallifreyan? Og tillykke med dagen :) Tak :D og ja. Det er Gallifreyan :D Der står "Always" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Begge unger bliver passet, det er første gang den lille er på overnatning. Så i stedet for at savne hende, så vil keg glædes over at jeg om lidt kan sove en uforstyrret nat og ikke skal op kl.6 i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Begge unger bliver passet, det er første gang den lille er på overnatning. Så i stedet for at savne hende, så vil keg glædes over at jeg om lidt kan sove en uforstyrret nat og ikke skal op kl.6 i morgen :D Skønt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 En hurtig søgning viser, at teatertilbuddene omkring mit nye hjem i "provinsen" (bryder mig egentlig ikke om det ord) er flere, end jeg har tid og råd til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 https://imgur.com/SIzQH12 :wub :biglove (elsker nørdefaktoren :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Ihhhh vi skal ind til Classic Race i Aarhus - jeg glæder mig som et lille barn :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 At oliver helt selv er faldet i søvn i barnevognen, mens den stod helt stille :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Gåtur på havnen med mine 3 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites