Posted May 26, 2016 Selvfølgelig! Hvis bare der er chokolade :D Jeg sørger for After Eight, så sørger du for viden om (og masser af tålmodighed til læring af :P ) hækling :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2016 God idé! Den er jeg altså med på :P Haha, så kan vi høre What is love og Aqua hele aftenen :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2016 Jeg sørger for After Eight, så sørger du for viden om (og masser af tålmodighed til læring af :P ) hækling :DHun er god til at lærer fra sig. Jeg lærte det i mandags takket være hende Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2016 Altså, jeg er '82-er og jeg synes det er salt i såret, at du lige pludselig sammenligner alder med din mor ;) :ditto :wacko En 79'er skulle nogen være i tvivl Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 Vil du føle dig mindre, hvis jeg fortalte, at du trods alt er 10 år yngre end min mor? :D (Hilsen 90'eren med teenagemoderen :p) Not really :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 92'eren synes after eight smager frygteligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 81'er og vild med både After Eight og Pariserlinser - især i Åkander! :P (jeg synes det er CRAZY, at jeg er 10 år ældre end nogen af Jer! :blink Så føler jeg mig sgu alligevel seriøst gammel :o :lolhit) Nu vil jeg lige indskyde at i 81 kom nogle af de fineste eksemplarer til verden :kiss ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 Haha, så kan vi høre What is love og Aqua hele aftenen :lolhit Se det er lige min type fest! 90'er musik for the win :D jeg er dog 89'er, så det er ikke sikkert I vil have mig med :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 81'er og vild med både After Eight og Pariserlinser - især i Åkander! :P (jeg synes det er CRAZY, at jeg er 10 år ældre end nogen af Jer! :blink Så føler jeg mig sgu alligevel seriøst gammel :o :lolhit) 89'eren her er tosset med din smag i chokolade :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 Haha, så kan vi høre What is love og Aqua hele aftenen :lolhit Årh! Den er jeg med på! :bunny Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 Se det er lige min type fest! 90'er musik for the win :D jeg er dog 89'er, så det er ikke sikkert I vil have mig med :P:ditto Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At det lader til at livet er ved at blive normalt igen :loveshower Min baby er begyndt at sove igen (mega antijinx :goodluck) og min store dreng trives i sin nye børnehave :biglove = mor ligger og soler sig og nyder livet :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At det lader til at livet er ved at blive normalt igen :loveshower Min baby er begyndt at sove igen (mega antijinx :goodluck) og min store dreng trives i sin nye børnehave :biglove = mor ligger og soler sig og nyder livet :7himmel Dejligt at høre, søde! :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At det lader til at livet er ved at blive normalt igen :loveshower Min baby er begyndt at sove igen (mega antijinx :goodluck) og min store dreng trives i sin nye børnehave :biglove = mor ligger og soler sig og nyder livet :7himmel Dejligt :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At det lader til at livet er ved at blive normalt igen :loveshower Min baby er begyndt at sove igen (mega antijinx :goodluck) og min store dreng trives i sin nye børnehave :biglove = mor ligger og soler sig og nyder livet :7himmel Hvor er det bare dejligt :yay Hvilken børnehave er han begyndt i? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 Jeg har fundet en flot ammekjole, som jeg kan bruge til min mors bryllup (og måske også til Olivers barnedåb) :yay Sååå fin! :biglove Hvor er den fra? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 Se det er lige min type fest! 90'er musik for the win :D jeg er dog 89'er, så det er ikke sikkert I vil have mig med :P Årh! Den er jeg med på! :bunny :ditto Jamen vi kan da også bare holde BK 90'er-fest :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At vi skal HJEM i dag :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower 104 dage er det blevet til (men hvem tæller? :rolleyes ) Vores ting er pakket - nu venter vi bare på at få en udskrivelsessamtale med lægen og at vi har fået samlet alt det grej fra hospitalet vi skal have med hjem (sonder, sprøjter...). Mine forældre kommer og henter os kl. 12 - så en time og et kvarter tilbage (men igen, hvem tæller? ;) :p ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At vi skal HJEM i dag :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower 104 dage er det blevet til (men hvem tæller? :rolleyes ) Vores ting er pakket - nu venter vi bare på at få en udskrivelsessamtale med lægen og at vi har fået samlet alt det grej fra hospitalet vi skal have med hjem (sonder, sprøjter...). Mine forældre kommer og henter os kl. 12 - så en time og et kvarter tilbage (men igen, hvem tæller? ;) :p ) :toot Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At vi skal HJEM i dag :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower 104 dage er det blevet til (men hvem tæller? :rolleyes ) Vores ting er pakket - nu venter vi bare på at få en udskrivelsessamtale med lægen og at vi har fået samlet alt det grej fra hospitalet vi skal have med hjem (sonder, sprøjter...). Mine forældre kommer og henter os kl. 12 - så en time og et kvarter tilbage (men igen, hvem tæller? ;) :p ) :yay :glad :wee Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At vi skal HJEM i dag :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower 104 dage er det blevet til (men hvem tæller? :rolleyes ) Vores ting er pakket - nu venter vi bare på at få en udskrivelsessamtale med lægen og at vi har fået samlet alt det grej fra hospitalet vi skal have med hjem (sonder, sprøjter...). Mine forældre kommer og henter os kl. 12 - så en time og et kvarter tilbage (men igen, hvem tæller? ;) :p ) Yaaaaaaaay! :yay :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At vi skal HJEM i dag :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower 104 dage er det blevet til (men hvem tæller? :rolleyes ) Vores ting er pakket - nu venter vi bare på at få en udskrivelsessamtale med lægen og at vi har fået samlet alt det grej fra hospitalet vi skal have med hjem (sonder, sprøjter...). Mine forældre kommer og henter os kl. 12 - så en time og et kvarter tilbage (men igen, hvem tæller? ;) :p ) Fantastisk :loveshower :loveshower Dagens dejligste nyhed :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2016 At vi skal HJEM i dag :glad :yay :loveshower :glad :yay :loveshower :yay :loveshower 104 dage er det blevet til (men hvem tæller? :rolleyes ) Vores ting er pakket - nu venter vi bare på at få en udskrivelsessamtale med lægen og at vi har fået samlet alt det grej fra hospitalet vi skal have med hjem (sonder, sprøjter...). Mine forældre kommer og henter os kl. 12 - så en time og et kvarter tilbage (men igen, hvem tæller? ;) :p ) :toot hvor er det bare dagens nyhed! :yay :glad :Loveshower Share this post Link to post Share on other sites