SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Åhh jeg håber det. Nu så jeg lige hvor skøn en storebror din v er, så det vil jeg gerne bestille i A altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fuldstændig det samme her!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha :ditto til din parantes :lol Jon snakkede noget om at komme i træning igen. Jeg synes det var praktisk at det lige kunne sniges ind efter maraton putning og så stadigvæk nå at se Downtown Abbey og hækle og i seng i ordentlig tid :lolhit

Præcis. 3 minutes is all you really need :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Det lyder til at Amilia er helt klar til at blive storesøster også :biglove

Det må vi håbe, nu er der ingen vej tilbage og selvfølgelig skal hun være storesøster :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis. 3 minutes is all you really need :lol

Haha same here

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lolhit :lol til hele snakken om sex, tid og vingummibamser! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ku altså godt snart spise en vingummibamse nå :rolleyes det er vist snart 7 uger siden jeg blev gravid...  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ku altså godt snart spise en vingummibamse nå :rolleyes det er vist snart 7 uger siden jeg blev gravid... :blush

Tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu ikke for at træde nogen over tæerne. Vi har jo også stået med to små, i perioder dårligt sovende unger, men vi ved så begge af erfaring at vi bliver helt underlige uden ser. Vi er alle forskellige. Vi behøver ikke knalde løs flere gange om dagen, men jeg er glad for at vi prioritere det højt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min eksamensopgave er afleveret :yay så skal den forsvares den 10. Juni og så skal jeg først læse igen til efteråret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lolhit :lol til hele snakken om sex, tid og vingummibamser! :D

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 min kan godt være godt :blush og tit også hvad der sådan rent faktisk fungerer uden at ødelægge vores tid om aftenen -vi kan lige nå det i pausen når han spiller kamp på computeren og jeg kan fortsætte med at se mine programmer uden at gå glip af meget :lol

Men altså... 3 minutter længere ville heller ikke ødelægge noget :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For the record, så blev jeg inspireret i går. Vi nåede ikke engang 3 min, så vågnede Sofie :rolleyes.

Det er bare SÅ flad en fornemmelse og lige præcis derfor, vil jeg faktisk hellere undvære, indtil det kan gøres 'ordentligt'.

Jeg vil godt bare bede om at få tre minutter i fred, til at nyde min vingummibamse! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For the record, så blev jeg inspireret i går. Vi nåede ikke engang 3 min, så vågnede Sofie :rolleyes.

Det er bare SÅ flad en fornemmelse og lige præcis derfor, vil jeg faktisk hellere undvære, indtil det kan gøres 'ordentligt'.

Jeg vil godt bare bede om at få tre minutter i fred, til at nyde min vingummibamse! :P

Jeg blev også inspireret, men nåede ikke engang i aktion før Storm lå i smørhullet.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit nye hegn med låge :yay Det betyder at Nohr kan sove i den ene del af haven og William kan lege i den anden ende uden at vække Nohr :yay

20f9ldx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lækkert Stephi! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmer jeg lidt brok i glad-tråden her til morgen? :lol :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare en god uge, det her! :)

Idag: Stille og rolig med lidt oprydning, vaske gulv og handle

Imorgen: Sidste samtale med DP overstås (det bliver sikkert ikke slemt, men jeg er jo nervøs alligevel)

Onsdag: i IKEA og dyrehandel med B og E og kigge efter bord og bur til marsvin

Torsdag: Hjallerup Marked og med lidt held købe marsvin til V. Han bliver SÅ glad! :loveshower

Fredag: Weekend uden andre planer end forhåbentlig at nyde vores nye familiemedlem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooooog at starte dagen med en SMUK orange omelet med gulerødder, cheddar og svinekød :mam

2ika82w.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lækkert Stephi! :yay

Mega lækkert! Det har nemlig været lidt træls at skulle holde William inde når Nohr var ude. Og så kan jeg også endelig få plantet i mine højbede uden at frygte at der kommer en gravemaskine/rendegraver/bulldozer forbi :lol

Det lyder som en god uge :yay Jeg tror faktisk også vi for en god en herhjemme :) Jeg skal bare lige over en tirsdags aftale der voksede sig lidt for stor og som jeg bare overhovedet ikke orker <_<

Og sidst: åh den ser GO ud den omelet! Jeg får lyst til en kopi til frokost :D hvad er svinekødet for noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega lækkert! Det har nemlig været lidt træls at skulle holde William inde når Nohr var ude. Og så kan jeg også endelig få plantet i mine højbede uden at frygte at der kommer en gravemaskine/rendegraver/bulldozer forbi :lol

Det lyder som en god uge :yay Jeg tror faktisk også vi for en god en herhjemme :) Jeg skal bare lige over en tirsdags aftale der voksede sig lidt for stor og som jeg bare overhovedet ikke orker <_<

Og sidst: åh den ser GO ud den omelet! Jeg får lyst til en kopi til frokost :D hvad er svinekødet for noget?

Yay for havearbejde :yay

Jeg er ikke med på, hvad det er for en tirsdags aftale? :unsure Håber det ikke er alt for drænende :kram2

Den var gooood den omelet! Kødet var rester fra mad-pandekager igår: Fajita-krydret hakket svin på panden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay for havearbejde :yay

Jeg er ikke med på, hvad det er for en tirsdags aftale? :unsure Håber det ikke er alt for drænende :kram2

Den var gooood den omelet! Kødet var rester fra mad-pandekager igår: Fajita-krydret hakket svin på panden :)

Jeg har heller ikke skrevet om det ;) det er bedsteforældre dag, der blev til at bedsteforældrene kommer herhjem og spiser, der blev til at min lillesøster og kæreste også kommer med og spiser. Og jo jo, det er vel hyggeligt nok, bortset fra at jeg ikke gider :Blush og bortset fra at jeg ikke gider bruge min sparsomme hygge-på-barsel-med-Nohr tid på at forberede mad og sån, og MEGA bortset fra at mine forældre ikke forstår at gå hjem tidligt - vi ser dem nærmest aldrig, så det er da skønt at de gerne vil hygge når de endelig kommer, men mine drenge fungerer ikke efter 19, kan ikke sove hvis der er gæster og ja: bah :prik

Jeg overlever selvfølgelig! Og resten af ugen er fri :yay

(Og så det der med at jeg faktisk ikke kan lide min svigermor :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke skrevet om det ;) det er bedsteforældre dag, der blev til at bedsteforældrene kommer herhjem og spiser, der blev til at min lillesøster og kæreste også kommer med og spiser. Og jo jo, det er vel hyggeligt nok, bortset fra at jeg ikke gider :Blush og bortset fra at jeg ikke gider bruge min sparsomme hygge-på-barsel-med-Nohr tid på at forberede mad og sån, og MEGA bortset fra at mine forældre ikke forstår at gå hjem tidligt - vi ser dem nærmest aldrig, så det er da skønt at de gerne vil hygge når de endelig kommer, men mine drenge fungerer ikke efter 19, kan ikke sove hvis der er gæster og ja: bah :prik

Jeg overlever selvfølgelig! Og resten af ugen er fri :yay

(Og så det der med at jeg faktisk ikke kan lide min svigermor :rolleyes )

:kram Med de vilkår lyder det skisme også ret nitte <_<

Men yay for fri resten af ugen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med min gamle chef og vi snakkede om mit nye arbejde og det eneste han har at sige til det, er at han er glad på mine vegne :yay Det er virkelig skønt at skilles som gode venner på en god og fornuftig måde selvom jeg ikke vender tilbage efter endt barsel som han jo har betalt noget af gildet af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En baby der faktisk har sovet formiddagslur i over en time (hvilket er en sjældenhed for tiden), og givet mig mulighed for at komme i gang med en uopfordret ansøgning. Føler mig pludselig meget motiveret og lidt mindre opgivende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER