SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er ved at blive syg <_<

Noooo <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 jeg håber i begge sover trygt og godt nu :kram2

Kl 4 sov vi begge ;) Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss det er virkelig ikke sjovt at være alene med ked barn. Fik I sovet lidt?

Ja, men han begyndte igen lige efter jeg skrev det med musikken <_< Omkring kl 1 faldt vi vel i søvn og vågnede et par gange og stod op 6.15. Han er allerede sur og jeg er træææææt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive syg <_<

Øv! Håber ikke det bliver alt for slemt og at du kan tage det i opløbet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega dårlig nat uden søvn fra 01.30 til 5.30 til mig, Arthur fik powernappet flere gange men vågnede grædende op hver gang. Til sidst leverede han en ordentlig lortedag og prutter i massevis, så han har vist haft ondt i maven den lille mand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skodnat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive syg <_<

:ditto :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< jeg vil gerne brokke mig over, at jeg trods flere forsøg absolut ingen information kan vriste ud af sundhed.dk og e-journal <_< Heg er ikke mere end almindeligt dårligt begavet, så det kan sq da ikke passe, at jeg ikke kan få fat på noget fra mine fødsler.

- og så er jeg træt af, at at-mærket og 'no fragrance'-mærket er forsvundet fra min vanlige Vanish <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< jeg vil gerne brokke mig over, at jeg trods flere forsøg absolut ingen information kan vriste ud af sundhed.dk og e-journal <_< Heg er ikke mere end almindeligt dårligt begavet, så det kan sq da ikke passe, at jeg ikke kan få fat på noget fra mine fødsler.

- og så er jeg træt af, at at-mærket og 'no fragrance'-mærket er forsvundet fra min vanlige Vanish <_<

Har du forsøgt at tilgå oplysningerne via mobil eller iPad? Det funker nemlig kun delvist. Hvis du vil læse journalnotaterne eller laboratoriesvar er min erfaring at man skal bruge computer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< jeg vil gerne brokke mig over, at jeg trods flere forsøg absolut ingen information kan vriste ud af sundhed.dk og e-journal <_< Heg er ikke mere end almindeligt dårligt begavet, så det kan sq da ikke passe, at jeg ikke kan få fat på noget fra mine fødsler.

- og så er jeg træt af, at at-mærket og 'no fragrance'-mærket er forsvundet fra min vanlige Vanish <_<

Computer er vejen fra med e-journal :) du skal være obs på det skal være borger delen og ikke sundhedsfaglig, der er to faner når du er logget ind :) journal fra sygehuset, og så skulle du gene kunne vælge hvilke notater du vil læse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< jeg vil gerne brokke mig over, at jeg trods flere forsøg absolut ingen information kan vriste ud af sundhed.dk og e-journal <_< Heg er ikke mere end almindeligt dårligt begavet, så det kan sq da ikke passe, at jeg ikke kan få fat på noget fra mine fødsler.

- og så er jeg træt af, at at-mærket og 'no fragrance'-mærket er forsvundet fra min vanlige Vanish <_<

Har de stoppet parfume i vanish (altså den normalt parfumefri variant)? Noooooo!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< jeg vil gerne brokke mig over, at jeg trods flere forsøg absolut ingen information kan vriste ud af sundhed.dk og e-journal <_< Heg er ikke mere end almindeligt dårligt begavet, så det kan sq da ikke passe, at jeg ikke kan få fat på noget fra mine fødsler.

- og så er jeg træt af, at at-mærket og 'no fragrance'-mærket er forsvundet fra min vanlige Vanish <_<

Det er ikke alle regioner der overfører jordemoder notater til e-journal. Region midt er fx først begyndt på det for nyligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du forsøgt at tilgå oplysningerne via mobil eller iPad? Det funker nemlig kun delvist. Hvis du vil læse journalnotaterne eller laboratoriesvar er min erfaring at man skal bruge computer.

Hmm, det vil jeg prøve senere - det er ikke så tit, at jeg starter min ældgamle pc op :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de stoppet parfume i vanish (altså den normalt parfumefri variant)? Noooooo!!

Jeg plejer at bruge extra hygiene versionen - og der er i hvert fald sket et eller andet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at blive set eller hørt - få et kram, når man har brug for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at blive set eller hørt - få et kram, når man har brug for det.

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at blive set eller hørt - få et kram, når man har brug for det.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at blive set eller hørt - få et kram, når man har brug for det.

Sorry, jeg så dit indlæg på et dumt tidspunkt og kom fuldstændig fra det igen. Det må have været årets skoddag - og ærgerligt at de ikke udviser lidt mere forståelse i institutionen :( Jeg håber, at det snart letter for jer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at blive set eller hørt - få et kram, når man har brug for det.

Øh hvad? Jeg har vitterligt ikke set det :unsure Men kæmpe kram! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt dejligt at have haft 4,5 time for sig selv. Liiiiiidt lunken overfor at manden virker fuldstændig kvæstet over det. Helt ærligt 4,5 time alene med dine børn, hvoraf den ene sov i de 2 + du fik en halv times uforstyrret lur, da jeg kom hjem. Altså come on :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt dejligt at have haft 4,5 time for sig selv. Liiiiiidt lunken overfor at manden virker fuldstændig kvæstet over det. Helt ærligt 4,5 time alene med dine børn, hvoraf den ene sov i de 2 + du fik en halv times uforstyrret lur, da jeg kom hjem. Altså come on :rolleyes

Ved du ikke, at det er meget hårdere at være far end at være mor? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige to STORE ridser i Vs NYE briller :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du ikke, at det er meget hårdere at være far end at være mor? :D

Det skal jeg love for :rolleyes Ej han brokker sig ikke, det må jeg hellere være retfærdig at sige. Og det er gået så fint. Men alligevel. Kæft han ser træt ud. Kom igen, når du har haft begge hjemme en hel vinterferie, pomfrit :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betonbryster og baby der sover på 4. time... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand synes 2 timer med begge drenge var hårdt idag da jeg lige var ude at shoppe lidt...Han var endda så heldig at kunne putte dem til lur samtidig lige da jeg kom hjem igen....

Han får det hårdt om 3 uger hvor han skal prøve næsten en hel dag selv ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.