SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Øv-dag på jobbet :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har vidst fået mig en mavevirus <_< øv hvor har jeg kvalme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at det kan lade sig gøre for jer :kram2

 

Tak søde! Og i lige måde, med forhåbentlig snart at finde noget, som kan fungere for jer :kram2

 

Jeg tør nu slet ikke at sætte næsen op efter noget - siger hun, selvom hun allerede har indrettet det i tankerne :lol Men altså, det har ligget pænt længe efterhånden, så man kunne jo håbe, at det bliver liggende lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en eller anden lov om at det skal være helt umuligt at være god mor OG god kone/kæreste og man derfor hele tiden må vælge?

:kram for det meste skulle det vel gerne harmonere nogenlunde... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon driver mig simpelthen til vanvid <_< det føles mere som om han er en hyggeonkel (/skide sur mand) end en far der lever op til alt hvad det indebærer.

Øv hvor er det møg ondsvagt altså! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand lige er faldet over et hus til salg, som bare er perfekt for os på alle måder og møder selv alle mine besværlige kriterier :rolleyes Og at vi slet ikke er i nærheden af at kunne sætte vores eget hus til salg.

Og at jeg lige nu er super motiveret for at blive færdig med det - men ikke kan, fordi jeg knap kan røre mig. Kom nuuuu krop :klap

Må jeg se? Elsker at kigge på huse, (selvom vi på ingen måde leder).

Jeg ville ønske, at jeg kunne hjælpe på en eller anden måde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon driver mig simpelthen til vanvid <_< det føles mere som om han er en hyggeonkel (/skide sur mand) end en far der lever op til alt hvad det indebærer.

Øv hvor er det møg ondsvagt altså! :boo

Øv det ville jeg også være skuffet over <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon driver mig simpelthen til vanvid <_< det føles mere som om han er en hyggeonkel (/skide sur mand) end en far der lever op til alt hvad det indebærer.

Øv hvor er det møg ondsvagt altså! :boo

Kom ind i kampen Jon!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en tur til børnemodtagelsen med lillepigen efter hendes appetit er blevet værre og værre og mere og mere slim i halsen/næsen. Så efter en omgang gylp for første gang ever og efterfølgende lidt problemer med vejrtrækningen tog jeg derop igen.

Heldigvis kun et stk bekymret mor her og et stk mega forkølet lillepige... Føler mig så pyller men hun er min lille pige og er røv bange for det RS virus halløj :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft min mand er dum lige her til aften...

Niklas er syg og vil kun falde i søvn vuggende i vores arme på en måde...sådan har det været i to næsten tre dage nu. Nå men jeg hav ham mad lidt i otte som er cirka der han plejer at sove til nat. Han kommer så op til manden og bøvse og sover lidt der hvilket jo er dumt når han skal puttes...så da manden endelig ligger ham er han lys vågen grundet den power nap..så sætter manden hans lege dims på liften for han plejer at lege lidt og så falde i søvn. Fair nok han gør det normalt men nu er drengen altså syg så siger til ham det nok ikke virker...så tager han ham op senere...og mener han lå være sulten jo jo en time efter sidste måltid...jeg laver en flaske og den afviser han...manden går endnu engang rundt med ham og han er vågen...jeg siger så til ham han skal vugge ham da andet ikke virker...bum drengen sover...nu har han så lagt ham for hurtigt så han er vågen igen...måske han snart lytter lidt hr mand...

Imellem tiden har han os fået vækket den store som jeg så har fået til at sove videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag købt to billetter til en koncert på en hverdagsaften i København for få timer senere at finde ud af den samme kunstner spiller i min by på en lørdag til billetter der er over 100 kr billigere.

Jamen det ville jeg da slet ikke i stedet... Øv altså! Må trøste mig med, at lyden er noget bedre i Koncerthuset og at vi har siddepladser på første række (dog på 2. Balkon).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En halv times søvn indtil videre er åbenbart rigeligt... Hvad sker der?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepige ramt af slim så ingen søvn til hende eller jeg medmindre jeg sidder op og sover med hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag købt to billetter til en koncert på en hverdagsaften i København for få timer senere at finde ud af den samme kunstner spiller i min by på en lørdag til billetter der er over 100 kr billigere.

Jamen det ville jeg da slet ikke i stedet... Øv altså! Må trøste mig med, at lyden er noget bedre i Koncerthuset og at vi har siddepladser på første række (dog på 2. Balkon).

Træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En halv times søvn indtil videre er åbenbart rigeligt... Hvad sker der?!?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepige ramt af slim så ingen søvn til hende eller jeg medmindre jeg sidder op og sover med hende :(

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig diarrébleer, så nu har det varet snart 2 uger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig diarrébleer, så nu har det varet snart 2 uger....

Stakkels Alberte :(

Ville lægen først gøre noget efter 2 uger? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Alberte :(

Ville lægen først gøre noget efter 2 uger? :unsure

N havde diarré i noget der minder om en evighed sidste vinter. Der var lægen rimelig ligeglad, men hvis jeg virkelig insisterede måtte jeg gerne tage en afføringsprøve hun kunne sende ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Alberte :(

Ville lægen først gøre noget efter 2 uger? :unsure

Ja, for de må åbenbart godt have det i 2 uger :( synes efterhånden jeg har prøvet alt - hun får chips, saft, yoghurt og banan, men det bliver kun en smule tørrere - antallet af ildelugtende bleer ændrer sig ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N havde diarré i noget der minder om en evighed sidste vinter. Der var lægen rimelig ligeglad, men hvis jeg virkelig insisterede måtte jeg gerne tage en afføringsprøve hun kunne sende ind...

Det vil lægen måske på mandag - hun må jo ikke komme i vuggestue så længe hun har diarré og selvom hun er udmattet af det, så er hun for frisk til kun at være hjemme ved mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh min mands dårlige humør fortsætter idag....nøj han pisser mig af pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MUS!!!! 
 

I tirsdags blev et vandrør til opvaskeren bidt over. 
Heldigvis dækker forsikringen, men der kan først komme en mand fra forsikringen ud og vurderer skaden - PÅ MANDAG!

Der STINKER allerede af fugt og både tømrer og vvs'er, er lidt bange for, at der går råd i vores træ-spær og køkkengulv, hvis der ikke kommer en affugter hurtigt. :( 

Lård. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, tror sgu allerede jeg har fået mens. Det måtte altså godt have ventet længere tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Jeg har bare IKKE hverken tid eller overskud til, at Sigrid sover af helvede til i dag... Og så får jeg snart et apoplektisk anfald over Photobox, der igen-igen overfører liiiige et par procent af mine billeder og så ellers går i stå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.