SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At vågne 4.45 helt uden grund uden at kunne sove videre. Altså! Og nu ringer vækkeuret alligevel om tre minutter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke rigtig sovet siden 3.45. Har anden dag tilbage på arbejde i dag og min mand, der skal køre den lille i dagpleje har 38,6 i feber.... Magter det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke rigtig sovet siden 3.45. Har anden dag tilbage på arbejde i dag og min mand, der skal køre den lille i dagpleje har 38,6 i feber.... Magter det ikke.

Ej altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, jeg dømmer om at vide hvordan 'frisk' føles! I nat har i hvertfald ikke hjulpet :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme sker her. Det er død hårdt!

Det har også været tilfældet her. Da jeg kom hjem efter at have været indlagt i 5-6 dage, var megadårlig, kunne ikke løfte, komme op af sofaen selv, etc., og så med en lille nyfødt der krævede det meste af min tid og energi... Puha. Jeg blev afvist ret tydeligt, og ja, det gjorde ondt, selv om jeg er fuldstændig klar over mekanismerne i det her. Heldigvis er der bedring her 17 dage efter fødslen. Jeg har gjort alt jeg kunne for at lade min mand tage lillebror, og selv lege med storebror, sat ord på hvilke følelser storebror måske har, og blevet ved med at tilbyde ham trøst, kram og aktiviteter der jeg kan ligge/sidde ned. Har f.eks. leget med Lego liggende på sofaen etc. Det bliver bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked idag :(

Snakkede med min fødselsjordemoder igår, og det var tilsyneladende nok til at hive fødslen frem igen og alle følelserne. Jeg troede ellers jeg var ovre det. Håber efterfødselssamtalen kommer til at hjælpe på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er der langt mellem vores hjem og børnehaven når Nohr kun sover det første kvarter og så er ked af det resten af turen :( MÅ huske viklen fremover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked idag :(

Snakkede med min fødselsjordemoder igår, og det var tilsyneladende nok til at hive fødslen frem igen og alle følelserne. Jeg troede ellers jeg var ovre det. Håber efterfødselssamtalen kommer til at hjælpe på det

:kram2 Men så er det jo faktisk rigtig godt, at det kommer frem. For ellers ville det jo bare ligge og lumre i underbevidstheden! Men det er da ikke sjovt at være ked :( Det er godt, at du skal have en efterfødselssamtale. Sørger du også for at få snakket med alle andre om det? Og evt få skrevet det ned (nu kan jeg altså ikke lige huske, om du har lavet en fødselsberetning :unsure). Det er måske ikke det sjoveste, men jeg synes tit, at det hjælper, at jeg ligesom tvinger mig selv til at sætte ord på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked idag :(

Snakkede med min fødselsjordemoder igår, og det var tilsyneladende nok til at hive fødslen frem igen og alle følelserne. Jeg troede ellers jeg var ovre det. Håber efterfødselssamtalen kommer til at hjælpe på det

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har 4. Dag i dp i dag, og hun skal for første gang prøve at være der alene i en times tid... Jeg havde fuldstændig glemt alt om, hvor svært det er at efterlade sit ulykkelige barn :(

Da jeg gik ud for at tage jakke og sko på, spurtede A efter mig og var helt panisk mens hun prøvede at tage sine egne sko på så hun kunne komme med mig :(

av av av - det gør så ondt i hjertet altså :boo :boo håber det er gået ok, og at du henter en glad pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender I de der dage, hvor man kæmper for at holde tårerne tilbage, mens man er ude blandt andre mennesker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender I de der dage, hvor man kæmper for at holde tårerne tilbage, mens man er ude blandt andre mennesker?

Stort :kram :kram jeg tror altså du trænger til en kæmpe tudetur når du kommer hjem, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram :kram jeg tror altså du trænger til en kæmpe tudetur når du kommer hjem, søde :kiss

Jeg tror, den kommer helt automatisk, når jeg skal snakke med H.

Og tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Men så er det jo faktisk rigtig godt, at det kommer frem. For ellers ville det jo bare ligge og lumre i underbevidstheden! Men det er da ikke sjovt at være ked :( Det er godt, at du skal have en efterfødselssamtale. Sørger du også for at få snakket med alle andre om det? Og evt få skrevet det ned (nu kan jeg altså ikke lige huske, om du har lavet en fødselsberetning :unsure). Det er måske ikke det sjoveste, men jeg synes tit, at det hjælper, at jeg ligesom tvinger mig selv til at sætte ord på.

Ja, jeg ved det godt. Troede bare virkelig oprigtigt at jeg var ovre det, så det kom godt nok bag på mig.

Jeg har snakket med alle, der gad lytte :D Gjorde det samme efter første fødsel og det hjalp meget.

Jeg har endnu ikke skrevet fødselsberetning, men gør det klart når jeg har fundet overskuddet til det. Det hjælper nemlig også, ja.

Min søde jm ville sørge for vi snart skulle have samtalen, og det tror jeg virkelig bliver rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader godt nok mens når det er værst. Render på toilet hver anden time altså...og manden har så en 14 timers vagt så han kan ikke aflaste idag med drengene altså.

Glæder mig til i morgen hvor det nok er bedre igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, den kommer helt automatisk, når jeg skal snakke med H.

Og tak for kram :kiss

Det kan være så forløsende at få grædt ordentligt ud, søde :kram2 mange :kram2 og tanker din vej :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber lægen er god i dag, Alberte har haft løs mave/ tynd mave i over en uge og på trods af banan, yoghurt, chips og rød saft er der ikke rigtig nogen bedring... Og oveni det, skal vi gerne have en urin prøve med og lille damen hun er IKKE samarbejdsvilling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blaaaaaaand dig udenom, mor <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare øv! Øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blaaaaaaand dig udenom, mor <_<

Ha! Jeg tror det virkede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare øv! Øv altså!

Hvad så? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det trætteste menneske i verden. Gudsketak og lov for at B snsrt kommer hjem, så kan han propper mad i ungerne, børste tænder og putte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, den kommer helt automatisk, når jeg skal snakke med H.

Og tak for kram :kiss

Håber du Er ok søde? :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du Er ok søde? :kiss :kram2

Njaeh, ikke rigtig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.