SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Nichlas HAR virkelig oppet sig, og jeg vil vove at påstå at han har vendt sig på en tallerken til det bedre, men ENGANG IMELLEM så er han SÅ egoistisk (eller også er jeg bare følsom?)!

Nichlas skal mega tidligt op i morgen da ham og hans bror skal til Tyskland. Han har været på arbejde i nat og kom hjem kl 07. Han meldte ud igår at han ville holde sig vågen når han kom hjem så han kunne komme tidligt i seng.

Så vi aftalte at han tog nova så jeg kunne sove til jeg vågnede af mig selv i dag og det trænger jeg virkelig til!

Kl 0730 vågner jeg ved at nova ligger og fægter med arme og ben og skriger af utilfredshed og Nichlas ligger og snork sover ved siden af. Jeg ryster lidt til ham og spørger om hvorfor han ikke tager nova.

"jeg ændrede mening og har besluttet at sove hele dagen i stedet så jeg bare kan holde mig vågen til han henter mig "

Tak for lort! Jeg spurgte om hvorfor han ikke kunne fortælle mig det og hans undskyldning var at han ikke ville vække mig :prik

Det er fuldstændig hans gamle måde at være på og jeg gider helt seriøst ikke at vende tilbage til det... Håber at det var et enkelt tilbagefald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv søde :( :kram2 Altså jeg kan ikke rigtig lige lure... har han reelt set så travlt på det arbejde, at han ikke kan nå andet (arbejder han mere end 37 timer om ugen, har arbejde med hjem eller lignende) eller er det bare ham selv, som synes det? Og hvis det er førstnævnte, er det så bydende nødvendigt at han arbejder så meget eller kan han skære lidt ned? Det er jo super hårdt for dig slet ingen hjælp at kunne få, hvis du så også samtidig har det skidt.

Træls ikke at vide, hvad man skal regne med. Den må da lige bestemme sig den krop :klap :kram2

Han er generelt rigtig dårlig til at tage sig sammen og bliver derfor tit nødt til at arbejde om aftenen eller i weekenden, hvilket jeg ret træt af. Men lige i denne uge og næste har han reelt rigtig travlt, så der er ikke så meget at gøre. Og jeg går jo også hjemme, så skal sådan set ikke klage, men jeg synes det er hårdt at klare alting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J bare er en sur prut I dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn bare reagerer så meget kraftigt på, at jeg er startet på arbejde. Og så ovenikøbet et job, jeg slet ikke gider :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn bare reagerer så meget kraftigt på, at jeg er startet på arbejde. Og så ovenikøbet et job, jeg slet ikke gider :(

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas HAR virkelig oppet sig, og jeg vil vove at påstå at han har vendt sig på en tallerken til det bedre, men ENGANG IMELLEM så er han SÅ egoistisk (eller også er jeg bare følsom?)!

Nichlas skal mega tidligt op i morgen da ham og hans bror skal til Tyskland. Han har været på arbejde i nat og kom hjem kl 07. Han meldte ud igår at han ville holde sig vågen når han kom hjem så han kunne komme tidligt i seng.

Så vi aftalte at han tog nova så jeg kunne sove til jeg vågnede af mig selv i dag og det trænger jeg virkelig til!

Kl 0730 vågner jeg ved at nova ligger og fægter med arme og ben og skriger af utilfredshed og Nichlas ligger og snork sover ved siden af. Jeg ryster lidt til ham og spørger om hvorfor han ikke tager nova.

"jeg ændrede mening og har besluttet at sove hele dagen i stedet så jeg bare kan holde mig vågen til han henter mig "

Tak for lort! Jeg spurgte om hvorfor han ikke kunne fortælle mig det og hans undskyldning var at han ikke ville vække mig :prik

Det er fuldstændig hans gamle måde at være på og jeg gider helt seriøst ikke at vende tilbage til det... Håber at det var et enkelt tilbagefald

Tror virkelig jeg havde vækket ham igen med en spand koldt vand.. Ikke fordi han skulle tage Nova, hun ville kunne mærke at det er mod hans vilje! Men bare fordi jeg ville nyde det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror virkelig jeg havde vækket ham igen med en spand koldt vand.. Ikke fordi han skulle tage Nova, hun ville kunne mærke at det er mod hans vilje! Men bare fordi jeg ville nyde det!

:ditto Jeg havde i hvert fald 100% sikkert kostet ham op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det hæsligt! Jeg har ondt i ryggen af at sidde med Nohr i hvad der føles som de sidste 24 timer (det er nok kun 16 af de 24 men altså <_< )! Nohr sover elendigt og helst i mine arme eller med babs i munden og jeg trænger til en pause, ALENE! I morgen er Jon dog væk 04:00-18:00 og jeg er alene med drengene i al den tid (William er jo ikke i børnehaven om mandagen), og jeg har lyst til at tude over det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det hæsligt! Jeg har ondt i ryggen af at sidde med Nohr i hvad der føles som de sidste 24 timer (det er nok kun 16 af de 24 men altså <_< )! Nohr sover elendigt og helst i mine arme eller med babs i munden og jeg trænger til en pause, ALENE! I morgen er Jon dog væk 04:00-18:00 og jeg er alene med drengene i al den tid (William er jo ikke i børnehaven om mandagen), og jeg har lyst til at tude over det :(

:kram

Kunne William evt komme i børnehave alligevel og så evt blive hjemme en anden dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Kunne William evt komme i børnehave alligevel og så evt blive hjemme en anden dag?

Det er en fast fridag fordi han har deltidsplads, den skal være fast så de ligesom kan regne med det.

Men jeg må indrømme at jeg overvejer at være super fræk og ringe og spørge i morgen, hvis altså Nohr holder mig vågen hele natten igen, om vi undtagelsesvis må rykke fridagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, de billeder fra vores vielse, der ligner jeg bare en fed trunte. Savner min slanke krop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fast fridag fordi han har deltidsplads, den skal være fast så de ligesom kan regne med det.

Men jeg må indrømme at jeg overvejer at være super fræk og ringe og spørge i morgen, hvis altså Nohr holder mig vågen hele natten igen, om vi undtagelsesvis må rykke fridagen.

Det ville jeg da gøre! Det værste der kan ske er, at de siger nej.

Jeg håber nu, det slet ikke bliver nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

endnu en af de aftner, hvor ungerne kommer ud i røven af hinanden...
​Jeg er bagud med 3 afleveringer pga. den opførsel!
​SOV NU!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det hæsligt! Jeg har ondt i ryggen af at sidde med Nohr i hvad der føles som de sidste 24 timer (det er nok kun 16 af de 24 men altså <_< )! Nohr sover elendigt og helst i mine arme eller med babs i munden og jeg trænger til en pause, ALENE! I morgen er Jon dog væk 04:00-18:00 og jeg er alene med drengene i al den tid (William er jo ikke i børnehaven om mandagen), og jeg har lyst til at tude over det :(

Jeg har ikke rigtig sovet de sidste par nætter pga snotsyg lilledulle og hoste-storedulle, men jeg er da gudskelov ikke selv syg! Det lyder vildt hårdt :kiss håber på hurtig bedring og gode lure til de søde fyre i morgen, så du lige kan trække vejret :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, de billeder fra vores vielse, der ligner jeg bare en fed trunte. Savner min slanke krop

What det kan ikke passe, jeg ved du er så smuk! Må vi ikke godt se? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til syge store og små! :kram <- gruppekram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu brugt en time på at putte en meget træt lille pige. Sov nu! Mor starter prakti i morgen og vil ærlig talt gerne selv i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu brugt en time på at putte en meget træt lille pige. Sov nu! Mor starter prakti i morgen og vil ærlig talt gerne selv i seng.

Sov nu lille bøllefrø  :bed

 

:kram håber du får sovet og får en god start i praktik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min dreng forkølet på 3.dag nu...og så topper vi med knap 39 I feber her til aften og puttet med panodil til natten uden natflaske....for en uge siden kastede han op...og ja...

Fucking hader årstiden her og er træt af syge børn på skift herhjemme....min egen hals har det heller ikke godt...suk

Og ja så må jeg endnu engang melde fra til mødregruppe...

Øv bøv :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu lille bøllefrø :bed

:kram håber du får sovet og får en god start i praktik

Hun sov heldigvis lige efter jeg skrev det. Hun blev bare ved med at brudte rundt og sætte sig op, selvom hun var vildt træt, den lille bavian altså! ♥️

Tak det håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min dreng forkølet på 3.dag nu...og så topper vi med knap 39 I feber her til aften og puttet med panodil til natten uden natflaske....for en uge siden kastede han op...og ja...

Fucking hader årstiden her og er træt af syge børn på skift herhjemme....min egen hals har det heller ikke godt...suk

Og ja så må jeg endnu engang melde fra til mødregruppe...

Øv bøv :-/

Syns godt nok I har været meget ramt den sidste tid :kram god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, de billeder fra vores vielse, der ligner jeg bare en fed trunte. Savner min slanke krop

Ej, jeg så lige de billeder på Facebook, og de er virkelig gode. Du ser skide godt ud! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What det kan ikke passe, jeg ved du er så smuk! Må vi ikke godt se? :7himmel

Jeg har set dem, og det passer overhovedet ikke.. Hun set fantastisk ud! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg så lige de billeder på Facebook, og de er virkelig gode. Du ser skide godt ud! :kiss

Det er nogle virkelig smukke stemningsfulde billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, men når man er vant til at veje mindst ti kg mindre, så føles jeg kæmpe på de billeder.. Men. Ja, billederne og dagen var lige i vores ånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.