SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Røgalarm der hyler uden grund midt om natten :prik :angry :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Røgalarm der hyler uden grund midt om natten :prik :angry :prik

Årh det er simpelthen det værste <_<

:kram2 jeg håber at du hurtigt kunne sove igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss

Jeg havde på samme måde, da min barsel sluttede. Men det er så fint han reagerer og er tydelig, det er sundhedstegn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Leah er tilbage til at sove ELENDIGT!

Og jeg har lige fået lagt spiral og har ondt nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både A og jeg er syge idag. Det bliver vist til en hel dag foran børne-tv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er simpelthen det værste <_<

:kram2 jeg håber at du hurtigt kunne sove igen :kiss

Det er det! Hvorfor er det ALTID midt om natten???

Det var på Filippas værelse men hun sov heldigvis hurtigt igen og kan ikke huske det her til morgen. Jeg var længe om at falde i søvn <_< Så meget for at gå lidt tidligere i seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både A og jeg er syge idag. Det bliver vist til en hel dag foran børne-tv <_<

Træls med syge dig og A :kram

Så er det altså helt ok med en tv-dag (du må se voksen-tv når han sover ;))!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls med syge dig og A :kram

Så er det altså helt ok med en tv-dag (du må se voksen-tv når han sover ;))!

Oh yes! Lige kører godmorgen dk. Jeg tror faktisk ikke rigtig, A ser tv alligevel. Han stener vist bare :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just kill me now!

Nohr vil KUN sove imens jeg vipper barnevogn. William vil sjovt nok gerne have opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just kill me now!

Nohr vil KUN sove imens jeg vipper barnevogn. William vil sjovt nok gerne have opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At motionere efter seriøs Lorte nat, er jo lige hvad man har lyst til. Men kiloene rasler jo ikke af selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fundet et hus som vi virkelig kan se os selv i, men havde ikke rigtig noget info om huset udover adresse, pris og størrelse før end vi tog derud, da det kom fra køberkartoteket. Hvilket så betyder at nu hvor jeg har papirene med hjem bagefter og vi regner på det så vil det blive så økonomisk stramt budget, da der er høje ejerudgifter og det er olieopvarmning :S Så lige ekstraudgift på 2500-3000 kr/mdr. 

 

Pis og lort altså. 

 

Vi har kun 1 gang før haft følelsen af at her kunne vi bo, og der gav beliggenheden ingen mening til hvor vi arbejder :S 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av :boo

Min mand mente bestemt bussen måtte være mindre anstrengende en cykelturen til JM huset. Men der er jo latterligt langt at gå til og fra busstop når jeg sku aflevere Lilly på vejen. Jeg kan slet ikke overskue jeg også skal hjem på den måde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fundet et hus som vi virkelig kan se os selv i, men havde ikke rigtig noget info om huset udover adresse, pris og størrelse før end vi tog derud, da det kom fra køberkartoteket. Hvilket så betyder at nu hvor jeg har papirene med hjem bagefter og vi regner på det så vil det blive så økonomisk stramt budget, da der er høje ejerudgifter og det er olieopvarmning :S Så lige ekstraudgift på 2500-3000 kr/mdr. 

 

Pis og lort altså. 

 

Vi har kun 1 gang før haft følelsen af at her kunne vi bo, og der gav beliggenheden ingen mening til hvor vi arbejder :S

Åh hvor er det trist.

Vi havde præcis samme følelse da vi var ude at kigge på rækkehus (andel) i weekenden.

De havde dog liiige en lille gæld på 23

000.000.

Mindre detalje.... Øhhhh nej.

Møg Ærgeligt altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det trist.

Vi havde præcis samme følelse da vi var ude at kigge på rækkehus (andel) i weekenden.

De havde dog liiige en lille gæld på 23

000.000.

Mindre detalje.... Øhhhh nej.

Møg Ærgeligt altså

Ihh, hvorfor skal "små" detaljer også ødelægge noget godt :). 

 

hvor har i kigget rækkehus? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min lyst til et barn mere.

Efter min ustabilt krop/hormoner og pletblødning midt i det hele, har været der, kom tanken om en mulig graviditet.

Og nu kan jeg ikke få den ud af hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvorfor skal "små" detaljer også ødelægge noget godt :). 

 

hvor har i kigget rækkehus?

Faktisk i Slagelse.

Det er langt fra vores "faste rammer" men et muligt job, kan gøre meget for ændringerne.

Hvor har i kigget henne ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk i Slagelse.

Det er langt fra vores "faste rammer" men et muligt job, kan gøre meget for ændringerne.

Hvor har i kigget henne ?

 

Reerslev (Hedehusene) 

 

Slagelse er fin by. (Har boet i Korsør i 4 år, så kom ofte til Slagelse hvor min far også arbejdede) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte fucking Tiger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fundet et hus som vi virkelig kan se os selv i, men havde ikke rigtig noget info om huset udover adresse, pris og størrelse før end vi tog derud, da det kom fra køberkartoteket. Hvilket så betyder at nu hvor jeg har papirene med hjem bagefter og vi regner på det så vil det blive så økonomisk stramt budget, da der er høje ejerudgifter og det er olieopvarmning :S Så lige ekstraudgift på 2500-3000 kr/mdr.

Pis og lort altså.

Vi har kun 1 gang før haft følelsen af at her kunne vi bo, og der gav beliggenheden ingen mening til hvor vi arbejder :S

Kunne I prøve at regne på om det kunne betale sig at få en varmepumpe i stedet? De er ikke monster dyre. Vi sparer i hvert fald mange penge i forhold til at have elopvarmning i hele huset :)

Der er ofte tilskud at hente, hvis man sløjfer en olietank!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min lyst til et barn mere.

Efter min ustabilt krop/hormoner og pletblødning midt i det hele, har været der, kom tanken om en mulig graviditet.

Og nu kan jeg ikke få den ud af hovedet.

Jeg havde det på samme måde. Når man først har fået den tanke så er den ikke lige sådan at slippe igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reerslev (Hedehusene) 

 

Slagelse er fin by. (Har boet i Korsør i 4 år, så kom ofte til Slagelse hvor min far også arbejdede) 

Jeg er vokset op i Reerslev! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av :boo

Min mand mente bestemt bussen måtte være mindre anstrengende en cykelturen til JM huset. Men der er jo latterligt langt at gå til og fra busstop når jeg sku aflevere Lilly på vejen. Jeg kan slet ikke overskue jeg også skal hjem på den måde :(

Åh du - find lige lidt penge til en taxa :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just kill me now!

Nohr vil KUN sove imens jeg vipper barnevogn. William vil sjovt nok gerne have opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.