SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Real life problems: Arthur er faldet i søvn på mig, men jeg skal virkelig på toilet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet maks 5 timer i nat fordelt på jeg ved ikke hvad. Den store har tisset overalt i sengen, som i overalt. Og jeg har nok vasketøj fordi fyrrummet er ved at blive lavet og vaskemaskine koblet fra. Jeg har haft så meget diarré o morges, at jeg næsten kun kan grine. Jeg sidder lige nu på audiologisk afsnit og kæmper med den mindste, om at få ham til at sove. Ellers vil de give ham beroligende. Og jeg har hverken spist eller drukket endnu.... Hej hej tirsdag og fuck dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet maks 5 timer i nat fordelt på jeg ved ikke hvad. Den store har tisset overalt i sengen, som i overalt. Og jeg har nok vasketøj fordi fyrrummet er ved at blive lavet og vaskemaskine koblet fra. Jeg har haft så meget diarré o morges, at jeg næsten kun kan grine. Jeg sidder lige nu på audiologisk afsnit og kæmper med den mindste, om at få ham til at sove. Ellers vil de give ham beroligende. Og jeg har hverken spist eller drukket endnu.... Hej hej tirsdag og fuck dig

Pyh... god bedring, håber der blir mulighed for en lur det lyder helt nødvendigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh... god bedring, håber der blir mulighed for en lur det lyder helt nødvendigt :kram2

Ikke i dag... Jeg kan heller ikke sove om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er yderst sjældent at jeg har noget at brokke mig over.. Men lige idag vil jeg godt brokke mig over, at de ringede fra børnehaven, om at min søn skulle på hospitalet med det samme,da han havde flækket underlæben..fint nok sir jeg og er der efter 10 min og henter blodig ked dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er yderst sjældent at jeg har noget at brokke mig over.. Men lige idag vil jeg godt brokke mig over, at de ringede fra børnehaven, om at min søn skulle på hospitalet med det samme,da han havde flækket underlæben..fint nok sir jeg og er der efter 10 min og henter blodig ked dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er yderst sjældent at jeg har noget at brokke mig over.. Men lige idag vil jeg godt brokke mig over, at de ringede fra børnehaven, om at min søn skulle på hospitalet med det samme,da han havde flækket underlæben..fint nok sir jeg og er der efter 10 min og henter blodig ked dreng..

Det er altså bare ik i orden, at små børn kan komme til skade!! Det burde være forbudt..Hr. Mand er med ham på hospitalet nu..Og jeg sidder bare her og venter og har lyst til at kramme min lille tyttebøvs.❤

Åhh altså stakkels lille dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At anden sæson af How to get away with murder er ret ringe ift første sæson ... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barnlige forkælede voksne mænd (ikke min)! Er der noget mere klynkagtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige tage en dyb indånding og finde ud af at komme "til overfladen" igen, uden at gå i panik,

Synes dagene er hårde, og jeg går en rigtig træls periode i møde :( men det skal bare gå!!!

Også vil jeg gerne brokke mig over Leahs tænder.

Hun er 1,5 år og har 4 tænder.

Og nu er resten på vej. Som i RESTEN. På en gang. Kan virkelig godt forstå hun har sovet dårligt de sidste dage. Jeg kan tælle 7 tænder der er ganske tæt på at bryde igennem, og flere der er hævet op og godt på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sådan en fødselsdag går så hurtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega pylret baby og en mand der endnu ikke er kommet hjem. Jeg ved at han har travlt, men det ville være rart at vide bare ca hvornår han kom. Nu må jeg gå i gang med maden og så håber jeg virkelig han snart kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H sagde, han var hjemme kl 18, og han har endnu ikke givet besked om, at han er på vej hjem, så den bliver nok 19 i stedet, hvis jeg er heldig. Gad bare godt lige at vide besked :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Real life problems: Arthur er faldet i søvn på mig, men jeg skal virkelig på toilet!

 

Vågner han hvis du tager ham med? Jeg har altså præsteret at gå på toilet med unge i favnen adskillige gange efterhånden. Men det har nu været i vågen tilstand :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min svigerfar er død :boo

:kram :kram

Sådan helt ud af det blå?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar er død :boo

:kram Pludseligt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er så træt og har dundrende hovedpine, jeg hænger på putningen af træt men søvnnægtende E og Brian larmer med vasketøj :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag!

:kram

Er ked af jeres families tab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar er død :boo

:kram

Jeg kondolerer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar er død :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.