SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Huller i ørene, som åbenbart har besluttet sig for næsten at vokse sammen under min barsel <_< Det blødte fra det ene hul da jeg tog øreringene ud i går aftes.. Av!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde steph jeg følger dig herinde og på instagram og må altså sige dine følelser lyder trælse men er helt sikker på dine børn trives og kan nøjagtig hvad de skal kunne uden at du er skyld i noget som helst. Og du har bestemt ikke fejlet som mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huller i ørene, som åbenbart har besluttet sig for næsten at vokse sammen under min barsel <_< Det blødte fra det ene hul da jeg tog øreringene ud i går aftes.. Av!

Av for den :kram2 måske du skal rense dem godt i nogle dage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for den :kram2 måske du skal rense dem godt i nogle dage :kram2

Brintoverilte eller er det for hårdt mon? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brintoverilte eller er det for hårdt mon? :chin:

Det har jeg altid brugt til huller i ørerne som barn. Det fungerede fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg altid brugt til huller i ørerne som barn. Det fungerede fint :-)

Det har jeg også selv brugt som barn, men mindes bare det er ret krads til min lidt sarte hud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brintoverilte eller er det for hårdt mon? :chin:

Ja på en vatpind og så duppe på huller i øreflippen på begge sider :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brintoverilte eller er det for hårdt mon? :chin:

Jeg oplevede det samme da min barsel sluttede, jeg brugte klorhexidin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver simpelthen så presset af at være mor :( Mine tanker kredser konstant over hvad jeg nu bør gøre, hvad vi nu skal lave og om det er tilnærmelsesvis godt nok :boo

Snakker jeg nu nok med William og på den rigtige måde? Hvilke aktiviteter kan vi lave hvor vi for øvet at tælle? Vi skal også lige huske at gå tur, løbe, tumle og komme en masse ud. Vi skal også læse bøger og snakke om dem på den rigtige måde. Hvor meget skal man træne for at han bliver god nok til at tegne og hvordan i helvede lærer jeg ham at klippe? Han kan godt tage tøj og overtøj på selv, men han gider ikke - hvordan lærer jeg ham at gide eller bare at gøre som der bliver sagt?

Mit hoved kører nonstop og jeg overvejer snart at sende begge unger i institution 7-17, simpelthen for at smide noget af ansvaret af helvedes til :boo

Jeg fatter ikke hvordan andre klarer det og stadigvæk står oprejst. Er jeres unger bare født med evnerne til at snakke/klippe/tegne/sidde stille osv? Eller er mine unger bare mega bagud? Vil de altid være det? Eller er det bare fordi jeg ikke magter opgaven? Er jeg virkelig bare sådan en forældre der endnu ikke har indset at jeg er skide dårlig til alt?

PS: please lad være med at skrive 'du er en god mor' beskederne. Det er OVERHOVEDET IKKE det jeg skriver for at opnå, desuden hjælper det ikke det fjerneste. Jeg har bare så meget kaos oppe i hovedet at jeg bliver nødt til at skrive lidt ned.

Men hvorfor skal han klippe? Måske synes han slet ikke det er sjovt?!

Cecilia kan klippe men ikke sådan rigtigt. Hun kan ikke klippe en cirkel ud feks. Hendes jævnaldrende veninde kan- men altså det sker der jo ikke noget ved. Tænker de tæller i bh? Og måske skal det "bare" være hyggeligt at læse en bog sammen med mor?

Jeg håber for dig du kan slippe præstationsangsten. Dine børn er da helt perfekte og skulle de bruge hjælp til noget, som feks tale( mindes de var lidt OPS på det i bh?j så får han hjælp:) vores nabo på 4 år kunne ikke tale særlig meget for et år siden. Hun gik så til talepædagog og nu taler hun så fint! Og det er jo ikke forældrenes skyld, hun skulle bare lige have lidt hjælp:)

Kram søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke aftaler og hvornår på døgnet? :unsure

 

Han har fast drengeaften onsdag kl. 19 ude af huset, så der tager han afsted efter aftensmaden og kommer hjem omkring kl. 23.  

Torsdag øver han med bandet også fra kl. 19, men det er i garagen, så der er han først væk kl. 19. De slutter omkring kl. 21.30-22. 

Det er de faste han har haft hele tiden. 

 

Nu er mandag kommet på fordi han er begyndt på noget trading (handel med valuta) sammen med en af sine kamerater og det har de så aftalt at mødes mandag aften når pigerne er puttet.I går var han hjemme omkring kl. 23.30.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har fast drengeaften onsdag kl. 19 ude af huset, så der tager han afsted efter aftensmaden og kommer hjem omkring kl. 23.  

Torsdag øver han med bandet også fra kl. 19, men det er i garagen, så der er han først væk kl. 19. De slutter omkring kl. 21.30-22. 

Det er de faste han har haft hele tiden. 

 

Nu er mandag kommet på fordi han er begyndt på noget trading (handel med valuta) sammen med en af sine kamerater og det har de så aftalt at mødes mandag aften når pigerne er puttet.I går var han hjemme omkring kl. 23.30.  

 

Altså er de tre aftaler faste HVER uge? :blink

 

Det tror jeg simpelthen ikke jeg kunne acceptere :unsure :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså er de tre aftaler faste HVER uge? :blink

Det tror jeg simpelthen ikke jeg kunne acceptere :unsure :chin:

Tænkte det samme....hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså er de tre aftaler faste HVER uge? :blink

Det tror jeg simpelthen ikke jeg kunne acceptere :unsure :chin:

:ditto !

Selv hvis mine drenge sov der, så bruger vi da tit aftnerne på noget praktisk. Og jeg vil faktisk også gerne se min mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er jeg bare så skide træt hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Marie 5 år-brok:

Salget af vores lejlighed er gået i vasken. Vores drømmehus bliver ikke vores alligevel.

Min mors moster er død - det i sig selv er trist, men lige netop her var døden det mest barmhjertige, da hun var meget syg og dårlig ad cancer.

Men begravelsen ligger lørdag, så dér ryger fejring af min fødselsdag OG 5 års-bryllupsdag.

Og min baby har tyndskid og er igen vågnet efter 20 min lur.

Nej tak til voksenlivet herfra!

EDIT: OG nu siger de i fjernsynet, at der er kaffekrise, og at den globale opvarmning truer kaffedyrkingen. Ej men nu STOPPER det!

Håber da ikke du drak kaffe som 5-årig? ;)

Røv til det hele!!!! Håber I kan fejre fødselsdag og bryllupsdag søndag i stedet for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom ikke med på stranden :boo

Vores vandvarmer havde lavet vandskade så jeg måtte blive hjemme og vente på blikkenslager mens jeg har vasket det tøj vi havde lånt af min svigerinde, som tilfældigvis stod under vandvarmeren og ventede på at blive returneret :( heldigvis ser det ikke ud til at være ødelagt af at stå i ildelugtende vand gudved hvor længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom ikke med på stranden :boo

Vores vandvarmer havde lavet vandskade så jeg måtte blive hjemme og vente på blikkenslager mens jeg har vasket det tøj vi havde lånt af min svigerinde, som tilfældigvis stod under vandvarmeren og ventede på at blive returneret :( heldigvis ser det ikke ud til at være ødelagt af at stå i ildelugtende vand gudved hvor længe

No no nooooooo hvor er det bare ikke fair :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No no nooooooo hvor er det bare ikke fair :kram

Nej vel, snøft... I det mindste har mormor og Lilly og R haft en skøn tur til stranden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bil.

Gah!!! Glemte at slukke lyset på det gamle lort, så nu kan den selvfølgelig ikke starte.

Lort altså! Også lige mens jeg har Camille, så jeg er lidt afhængig af den for at hun kan komme afsted. LORT!

Og de eneste jeg kender som kan hjælpe, er ikke hjemme.

Og lige i morgen har jeg en aftale, og det er bare ikke noget Camille kan komme med til (healing af min skulder og massage), så den må jeg aflyse hvis jeg skal holde hende hjemme.

Det er små bitte ting, der slår mig ud... Det ved jeg godt.

Det hele bliver bare så besværligt.. Leah sover om 2 timer, så har kun to timer til at få styr på det ellers, og jeg skal samtidig sørge for ungerne kommer i bad og får mad.

Uoverskueligt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bil.

Gah!!! Glemte at slukke lyset på det gamle lort, så nu kan den selvfølgelig ikke starte.

Lort altså! Også lige mens jeg har Camille, så jeg er lidt afhængig af den for at hun kan komme afsted. LORT!

Og de eneste jeg kender som kan hjælpe, er ikke hjemme.

Og lige i morgen har jeg en aftale, og det er bare ikke noget Camille kan komme med til (healing af min skulder og massage), så den må jeg aflyse hvis jeg skal holde hende hjemme.

Det er små bitte ting, der slår mig ud... Det ved jeg godt.

Det hele bliver bare så besværligt.. Leah sover om 2 timer, så har kun to timer til at få styr på det ellers, og jeg skal samtidig sørge for ungerne kommer i bad og får mad.

Uoverskueligt :boo

Jeg har ikke styr på biler, så undskyld hvis jeg vrøvler!

Men skal den ikke bare have noget strøm? Kan du ikke høre nogle naboer ad? Mange mennesker kører rundt med startkabler ;)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da ikke du drak kaffe som 5-årig? ;)

Røv til det hele!!!! Håber I kan fejre fødselsdag og bryllupsdag søndag i stedet for :kram2

Haha, jo det gjorde jeg faktisk :lol :lol Begyndte at drikke kaffe af min mors kop som 2-årig, og jeg fik min egen kop, da jeg var 6 år efter aftale med min allergi-læge. Hvilket jeg IKKE umiddelbart tænker ville være gået i dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona : har du set i mødes tråden så hører jeg gerne fra dig nemlig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idioter findes der nok af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke styr på biler, så undskyld hvis jeg vrøvler!

Men skal den ikke bare have noget strøm? Kan du ikke høre nogle naboer ad? Mange mennesker kører rundt med startkabler ;)

:kram2

Jo. Det er præcist det.

Desværre gør min psyke bare, at jeg får angstanfald når jeg føler mig presset og skal tale med andre... Så på trods af jeg overfladisk kender min underbo, udløste det et anfald...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også er det bare en øv dag.. Hvor G har fået nyt sted at bo.

Ja, jeg er så dum så jeg håbede/troede han ville komme tilbage... Føler mig SÅ alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.