SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Er uber sortseer i dag. Og bliver ikke anderledes indtil nogen fortæller mig anderledes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har simpelthen trukket den alt for længe med en rigtig grundig oprydning herhjemme, så nu skal jeg rydde op hele aftenen for at være klar til rengøring i morgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også er det bare en øv dag.. Hvor G har fået nyt sted at bo.

Ja, jeg er så dum så jeg håbede/troede han ville komme tilbage... Føler mig SÅ alene.

Men var det bedre at finde sig i hans opførsel og behandling af dig end at du er alene??

Du må altså virklig ikke tage ham tilbage en gang til!! Nu må du videre og arbejde på at få det godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså er de tre aftaler faste HVER uge? :blink

Det tror jeg simpelthen ikke jeg kunne acceptere :unsure :chin:

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom ikke med på stranden :boo

Vores vandvarmer havde lavet vandskade så jeg måtte blive hjemme og vente på blikkenslager mens jeg har vasket det tøj vi havde lånt af min svigerinde, som tilfældigvis stod under vandvarmeren og ventede på at blive returneret :( heldigvis ser det ikke ud til at være ødelagt af at stå i ildelugtende vand gudved hvor længe

Nooooo! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også er det bare en øv dag.. Hvor G har fået nyt sted at bo.

Ja, jeg er så dum så jeg håbede/troede han ville komme tilbage... Føler mig SÅ alene.

:kram :kram :kram Hellere ensomhed end dårligt selskab. Men jeg forstår godt at det gør ondt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er blevet mega snottet og hoster. Ifølge ham selv kan han simpelthen ikke sidde andre steder end i sofaen og nu hvor han er blevet puttet, skal dynen helt over hovedet for ellers fryser han.

Jeg tænker bare: noooooooooo!!!!

Af alle upassende tidspunkter er det her omtrent det ALLERMEST upassende tidspunkt. Pisse pis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Taz, sikke en sær snegl af en sektretær! Som om ens evne til at huske tal siger en flyvende fis om, om man elsker nogen. Altså B kan ALDRIG huske vores børns sidste fire cifre, og hvis han bare skal remse tallene kan han sgu også klovne rundt i de 6 første :D Og han elsker eddermame sine unger ;) Jeg kan huske hele deres cpr (og Brians med) til gengæld kan jeg ikke huske Bs telefonnummer, selvom jeg har brugt det de sidste 10 år. Nogle tal giver bare mening og mønstre for en, og andre består bare af primtal og kvadratrødder og alt muligt andet crap, som man bare aldrig lærer at huske :D Over højre skulder med det, ingen der kender dig, kan betvivle din kærlighed og dit engagement i dine børn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er blevet mega snottet og hoster. Ifølge ham selv kan han simpelthen ikke sidde andre steder end i sofaen og nu hvor han er blevet puttet, skal dynen helt over hovedet for ellers fryser han.

Jeg tænker bare: noooooooooo!!!!

Af alle upassende tidspunkter er det her omtrent det ALLERMEST upassende tidspunkt. Pisse pis!

Jeg har ikke lige fulgt med i hvorfor det er særligt ubelejligt nu? :kram2

Men sygdom sucks uanset hvad! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke lige fulgt med i hvorfor det er særligt ubelejligt nu? :kram2

Men sygdom sucks uanset hvad! :kram

Jon har været på kursus og haft meget arbejde, så jeg har stort set været alene med hr. 3år snakke-larme-bestemme-fis og mr. 9måneder søvn-er-ikke-lige-mig de sidste 7 døgn. Så jeg er slidt!!! (3 udråbstegn slidt, det siger sku ikke så lidt!).

Jeg har nedprioriteret huslige gøremål, hvilket er den helt rigtige prioritering, hvis ikke det var at vi skulle have fremvisning af huset i morgen :O

Jon har fri i morgen, hvilket vi skulle udnytte til at spise brunch og være bare en anelse mand og kone (med Nohr på slæb, men altså uden SeMIiiiiiiiiiiig William). Og så skal vi jo også liiiiiiige ordne det der hus.

På lørdag skal vi til bryllup. Min søsters. Og har jeg styr på gave, tale, tøj? Niks, niks, niks.

På søndag skal vi til sød venindes datters barnedåb. Og har jeg styr på gave, den ret vi skal medbringe eller tøj? Niks, niks, niks.

Har jeg tid til noget af ovenstående? Niks!

Og kast så lige ind at jeg nu har en William med feber. Pis! Pisse pis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon har været på kursus og haft meget arbejde, så jeg har stort set været alene med hr. 3år snakke-larme-bestemme-fis og mr. 9måneder søvn-er-ikke-lige-mig de sidste 7 døgn. Så jeg er slidt!!! (3 udråbstegn slidt, det siger sku ikke så lidt!).

Jeg har nedprioriteret huslige gøremål, hvilket er den helt rigtige prioritering, hvis ikke det var at vi skulle have fremvisning af huset i morgen :O

Jon har fri i morgen, hvilket vi skulle udnytte til at spise brunch og være bare en anelse mand og kone (med Nohr på slæb, men altså uden SeMIiiiiiiiiiiig William). Og så skal vi jo også liiiiiiige ordne det der hus.

På lørdag skal vi til bryllup. Min søsters. Og har jeg styr på gave, tale, tøj? Niks, niks, niks.

På søndag skal vi til sød venindes datters barnedåb. Og har jeg styr på gave, den ret vi skal medbringe eller tøj? Niks, niks, niks.

Har jeg tid til noget af ovenstående? Niks!

Og kast så lige ind at jeg nu har en William med feber. Pis! Pisse pis.

Der er vist ikke meget andet at gøre end at råbe røv og kaste :kram og håb om snarlig bedring til W din vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh shit Stephi, jeg får stress bare af at læse det der :wacko Det må handle om overlevelse og at se det hele i det store perspektiv (I klarer det jo!) :kiss Men fuck altså!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mand Stephi søde sikke noget lård!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har fast drengeaften onsdag kl. 19 ude af huset, så der tager han afsted efter aftensmaden og kommer hjem omkring kl. 23.

Torsdag øver han med bandet også fra kl. 19, men det er i garagen, så der er han først væk kl. 19. De slutter omkring kl. 21.30-22.

Det er de faste han har haft hele tiden.

Nu er mandag kommet på fordi han er begyndt på noget trading (handel med valuta) sammen med en af sine kamerater og det har de så aftalt at mødes mandag aften når pigerne er puttet.I går var han hjemme omkring kl. 23.30.

Fast drengeaften HVER uge? :blink Hvad laver de?

Den var sgu ikke gået her ;)

Generelt så ville jeg da også gerne se min mand og jeg gad helt ærligt ikke stå alene med oprydning, madpakker og putning af to børn FAST to dage om ugen. Men jeg er også så skrap :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon har været på kursus og haft meget arbejde, så jeg har stort set været alene med hr. 3år snakke-larme-bestemme-fis og mr. 9måneder søvn-er-ikke-lige-mig de sidste 7 døgn. Så jeg er slidt!!! (3 udråbstegn slidt, det siger sku ikke så lidt!).

Jeg har nedprioriteret huslige gøremål, hvilket er den helt rigtige prioritering, hvis ikke det var at vi skulle have fremvisning af huset i morgen :O

Jon har fri i morgen, hvilket vi skulle udnytte til at spise brunch og være bare en anelse mand og kone (med Nohr på slæb, men altså uden SeMIiiiiiiiiiiig William). Og så skal vi jo også liiiiiiige ordne det der hus.

På lørdag skal vi til bryllup. Min søsters. Og har jeg styr på gave, tale, tøj? Niks, niks, niks.

På søndag skal vi til sød venindes datters barnedåb. Og har jeg styr på gave, den ret vi skal medbringe eller tøj? Niks, niks, niks.

Har jeg tid til noget af ovenstående? Niks!

Og kast så lige ind at jeg nu har en William med feber. Pis! Pisse pis.

SHIT! :o :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Ja vi klarer det, måske ikke så elegant og rent helt ud i alle hjørnerne, men altså det går nok også.

Og ja! Shit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Ja vi klarer det, måske ikke så elegant og rent helt ud i alle hjørnerne, men altså det går nok også.

Og ja! Shit!

Kan du købe gaver på nettet? De fleste netshops leverer jo nærmest fra dag til dag?

Ja man når det jo altid på en eller anden måde men det er bare ikke rart at skulle fare rundt og stresse!

Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Taz, sikke en sær snegl af en sektretær! Som om ens evne til at huske tal siger en flyvende fis om, om man elsker nogen. Altså B kan ALDRIG huske vores børns sidste fire cifre, og hvis han bare skal remse tallene kan han sgu også klovne rundt i de 6 første :D Og han elsker eddermame sine unger ;) Jeg kan huske hele deres cpr (og Brians med) til gengæld kan jeg ikke huske Bs telefonnummer, selvom jeg har brugt det de sidste 10 år. Nogle tal giver bare mening og mønstre for en, og andre består bare af primtal og kvadratrødder og alt muligt andet crap, som man bare aldrig lærer at huske :D Over højre skulder med det, ingen der kender dig, kan betvivle din kærlighed og dit engagement i dine børn :kiss

Hold kæft, hvor er du dejlig altså :kiss

Tak!

Også til alle jer andre der svarede :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at toppe det, har jeg en visdomstand som banker på + en tid hos lægen imorgen, så jeg skal nok se "Sæk"retæren i øjnene.. Bahh...

Det positive er, at J ringede derind og talte med ret store ord, og fik en undskyldning ud af vedkommende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh akavet at skulle ind og snakke med hende så :unsure Men hey, det klarer du. Og når dagen er omme, er I ikke en væsentlig del af hinandens liv alligevel. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De nye piller jeg tager giver den klammeste smag i munden i flere timer efter jeg har taget dem <_< føj altså!

Hvad er det for nogle piller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her roder. Og jeg er smadret. Men bilen kan køre igen!

Jeg har puttet Camille i min seng - har brug for ikke at være alene, og det er så lige måden i dag. Hun var heldigvis heeeeelt vildt glad for at få lov at sove med mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså er de tre aftaler faste HVER uge? :blink

Det tror jeg simpelthen ikke jeg kunne acceptere :unsure :chin:

Lige i øjeblikket Ja <_<

Jeg er bestemt hellere ikke glad for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fast drengeaften HVER uge? :blink Hvad laver de?

Den var sgu ikke gået her ;)

Generelt så ville jeg da også gerne se min mand og jeg gad helt ærligt ikke stå alene med oprydning, madpakker og putning af to børn FAST to dage om ugen. Men jeg er også så skrap :P

Jep. De spiller rollespil. De er en gruppe der har spillet stort set alle sammen med enkelte udskiftninger siden de var teenager. Jeg synes det er ok og fedt de holder fast men det bliver bare for meget når han så lige ligger de to andre aftener oveni også. Jeg vil nemlig også gerne se ham bare en gang imellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i øjeblikket Ja <_<

Jeg er bestemt hellere ikke glad for det.

Det kan jeg sgu godt forstå du ikke er vild med <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.