SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Er barnligt skuffet over at min fødselsdag på ingen måde bliver fejret i år.

Min far skal spille golf, min bror kan jeg lige så godt opgive, og A har for travlt til at tage en fridag :boo

Og det ER fjollet og dumt, for jeg bliver 31. Men æv :(

Ved sgu ikke hvor fjollet det er :unsure I så fald er jeg også fjollet! :)

Stort tillykke med fødselsdagen! :hurra :balloon :kiss Håber lillepigen fejrer dig med god søvn så du kan nyde lidt fred, kaffe, chokolade og serie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved sgu ikke hvor fjollet det er :unsure I så fald er jeg også fjollet! :)

Stort tillykke med fødselsdagen! :hurra :balloon :kiss Håber lillepigen fejrer dig med god søvn så du kan nyde lidt fred, kaffe, chokolade og serie :)

Tak søde du :kiss

Jeg har faktisk først fødselsdag på tirsdag ;) jeg brokker mig bare på forhånd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde du :kiss

Jeg har faktisk først fødselsdag på tirsdag ;) jeg brokker mig bare på forhånd!

Jeg har fødselsdag på onsdag og det bliver sgu heller ikke det store ståhej. Skal vi lave et eller andet og fejre os selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er barnligt skuffet over at min fødselsdag på ingen måde bliver fejret i år.

Min far skal spille golf, min bror kan jeg lige så godt opgive, og A har for travlt til at tage en fridag :boo

Og det ER fjollet og dumt, for jeg bliver 31. Men æv :(

Min fødselsdag sidste år var heller ikke noget at råbe hurra for. Min familie bor 1000 km fra os så de kommer ikke lige, hvilket jeg heller ikke regnede med.

Min mand skulle på nogle dages kursus og var ikke hjemme.

Mine venner her arbejdede.

Så der var mine børn til at fejre mig. Hvor dejlige de end er og forsøgte lidt at lave en god dag. Så var den ikke specielt fantastisk.

Så jeg forstår dig godt. Selv om man er voksen er det stadig ens fødselsdag.

Tillykke på forhånd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er barnligt skuffet over at min fødselsdag på ingen måde bliver fejret i år.

Min far skal spille golf, min bror kan jeg lige så godt opgive, og A har for travlt til at tage en fridag :boo

Og det ER fjollet og dumt, for jeg bliver 31. Men æv :(

 

Øh, bliver du ikke sunget for om morgenen og får gaver af mand+børn? :unsure Og måske i kan tage ud at spise eller bare bestille din yndlingsmad hjemtil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde du :kiss

Jeg har faktisk først fødselsdag på tirsdag ;) jeg brokker mig bare på forhånd!

Så har man faktisk lov til at rå forkæle sig selv i anledningen ;) fuldt berettiget! Skal du ikke ha en skønhedsbehandling/massage/nye sko/lækker mad/tøj/noget du har lyst til? DET tror jeg nok! (Og på forhånd tillykke   :hurra )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: Jeg tænker på dig og håber virkelig det snart begynder at lysne lidt, eller at du bare formår at tage en dag ad gangen, et skridt ad gangen osv :kram2

 

Jeg syns den er helt gal hvis du føler dig værdiløs fordi din idiot ex kæreste ikke elsker dig. Så leder du efter beviset på dit værd et helt forkert sted! Start med at se på dem der faktisk elsker dig - dine fantastiske piger, din egen familie, måske endda nogle veninder selv om du før har skrevet du har svært ved at bevare venskaber. Og find beviser på dit værd i alt det du kan og gør, mange ting på trods af meget besværlige omstændigheder, i stedet for at fokusere på det du mangler. Jeg ved godt det er nemt sagt men det er virkelig kærligt ment fra en som sagtens kan genkende de følelser og tanker du går med lige nu. Du blir ikke rigtig lykkelig og hel før den her kærestesorg er helet og du igen kan mærke dig selv og måske blir klar til at finde kærligheden - den rigtige slags, den hvor din partner faktisk handler kærligt og omsorgsfuldt og ikke bare bruger dig som dørmåtte hvis det lige er det nemmeste. Når du hviler i dig selv igen så finder du dig ikke i den slags opførsel og så tiltrækker du en helt anden (bedre!) type. MEN søde du behøver faktisk ikke en mand for at blive lykkelig. Det er en vej du godt kan arbejde på at finde selv alene først, og så kan manden blive det lækre drys på toppen af kransekagen eller hvad man nu siger ;)

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At der igen er mæslinger i storkbh og Albert pga alt den sygdom har fået udskudt sin (12 mdr og derfor også sin) 15 mdr vaccine :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der igen er mæslinger i storkbh og Albert pga alt den sygdom har fået udskudt sin (12 mdr og derfor også sin) 15 mdr vaccine :(

Det er også noget giga giga lortefucks! Æv mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger i forhold til feedback på min fødselsdag :kram2  :lovebk I er skide søde!

Min søde mand har lige ringet hjem - han kan tage en halv fridag, så vi får en lang morgen, og han kommer hjem tidligt. Så nu har vi i det mindste tid til at hygge om morgenen med kaffe og morgenmad, og så finder vi nemlig på noget rart til om aftenen! 

Fister - vil da i hvert fald gerne finde på noget! Det kommer så nok til at knibe lidt med tiden på tirsdag, og onsdag har jeg mødregruppe. Men måske fredag? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger i forhold til feedback på min fødselsdag :kram2 :lovebk I er skide søde!

Min søde mand har lige ringet hjem - han kan tage en halv fridag, så vi får en lang morgen, og han kommer hjem tidligt. Så nu har vi i det mindste tid til at hygge om morgenen med kaffe og morgenmad, og så finder vi nemlig på noget rart til om aftenen!

Fister - vil da i hvert fald gerne finde på noget! Det kommer så nok til at knibe lidt med tiden på tirsdag, og onsdag har jeg mødregruppe. Men måske fredag? :balloons

Fedt! Jeg kan faktisk også fredag! Lad os finde på noget via pm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Jeg kan faktisk også fredag! Lad os finde på noget via pm Og godt din mand lige har fundet nogle fødselsdagstimer !

Feeeeedt mand! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooo... Vores havedam med +10.000 liter vand er halvt tømt for vand! Altså som i at der er et hul et sted. Jeg kan ikke få fat på min kæreste, og jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg skal gøre :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooo... Vores havedam med +10.000 liter vand er halvt tømt for vand! Altså som i at der er et hul et sted. Jeg kan ikke få fat på min kæreste, og jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg skal gøre :shooter

Fuuuuck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuuuck

Ja, det er faktisk også hvad jeg tænker! Men han kommer jo heldigvis hjem fredag i næste uge... Der er jo ikke så længe til. Agtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende at ældstebarnet ikke kan huske en simpel aftale fra i morges... Aftalen var at han skulle cykle fra SFO 15.30 - jeg kan se han stadig ikke er tjekket ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er faktisk også hvad jeg tænker! Men han kommer jo heldigvis hjem fredag i næste uge... Der er jo ikke så længe til. Agtigt.

Ej men jeeeeez

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger i forhold til feedback på min fødselsdag :kram2  :lovebk I er skide søde!

Min søde mand har lige ringet hjem - han kan tage en halv fridag, så vi får en lang morgen, og han kommer hjem tidligt. Så nu har vi i det mindste tid til at hygge om morgenen med kaffe og morgenmad, og så finder vi nemlig på noget rart til om aftenen! 

Fister - vil da i hvert fald gerne finde på noget! Det kommer så nok til at knibe lidt med tiden på tirsdag, og onsdag har jeg mødregruppe. Men måske fredag? :balloons

Jeg gad godt at fejre dig med kaffe, kage, flag, balloner og serpentiner :balloon (Jeg eeeeeelsker også min fødselsdag ^_^ )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt at fejre dig med kaffe, kage, flag, balloner og serpentiner :balloon (Jeg eeeeeelsker også min fødselsdag ^_^ )

:ditto ^_^ :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mavepine :( virkelig ubehageligt med gravid-mave der bare er hård og gør av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt at fejre dig med kaffe, kage, flag, balloner og serpentiner :balloon (Jeg eeeeeelsker også min fødselsdag ^_^ )

 

 

:ditto ^_^ :balloon

hvor ville det også være mega hyggeligt piger :kiss

 

jeg ELSKER også fødselsdag! og især faktisk at holde fødselsdag for andre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt. Rigtig rigtig træt.

Og vil gerne se familien fra Bryggens men tror ikke jeg kan holde mig vågen.

Og jeg har ikke mere cola :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyhedsbrev fra børnehaven - en af de rigtig søde pædagoger som har været sygemeldt kort tid kommer ikke tilbage foreløbig, da hun har fået konstateret kræft :boo preggy her kan ikke klare den slags nyheder. Not fair dumme lortesygdom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyhedsbrev fra børnehaven - en af de rigtig søde pædagoger som har været sygemeldt kort tid kommer ikke tilbage foreløbig, da hun har fået konstateret kræft :boo preggy her kan ikke klare den slags nyheder. Not fair dumme lortesygdom!

Crap! :(

L****sygdom...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.