SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

uh hvor godt. og Tillykke med den lille bandit :balloon

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er i søde og beklager at jeg først får svaret nu... Men tiden..,den er der bare aldrig nok af...

Jeg tog en snak med ham og det blev til et regulært skænderi som igen (som for nogle måneder siden) endte med at han sagde at han gider ik mere, som i - jeg vil skilles... Og jeg sagde til ham at det ku han godt glemme alt om, og at det ik ku passe at jeg ik ku fortælle ham hvordan jeg har det uden at det kort skal trækkes...

Og så tog jeg på arbejde..

Og da jeg kom hjem virkede det til at han havde tænkt over nogle ting... Så håber st han efterhånden er ved at finde ud af, hvad der er i orden...

Du er sej Tina! :kram2

Og du er bestemt ikk galt på den, tværtimod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er nok nødt til at sige det til ham hver gang - måske med et glimt i øjet "ej skat, nu gør du det der igen" :rolleyes

Ellers tag ham i hænderne og se ham dybt i øjnene og sig "Hør skat, du vil gerne have at jeg er glad, og du behøver ikke have dårlig samvittighed hvis du siger sådan her - gentag efter mig - : TAK fordi du klarer det hele, jeg er virkelig glad for du lader mig tage afsted" (vælg selv formulering). Det er en øvelse jeg selv bruger når jeg har brug for noget anerkendelse eller søde ord min kære mand ikke kan finde ud af eller glemmer at sige ;) De KAN godt forbedre sig men de skal have lidt hjælp nogen gange - de er jo kun mænd :rolleyes

PS jeg syns du er pisse sej og en god kone :kram

:ditto

Men det er pisse træls - min mand gør både det du beskriver, men han gør også hvad han kan for, at JEG får dårlig samvittighed når jeg en virkelig sjælden gang er afsted :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men det er pisse træls - min mand gør både det du beskriver, men han gør også hvad han kan for, at JEG får dårlig samvittighed når jeg en virkelig sjælden gang er afsted :rolleyes

Yep

Det kender jeg desværre også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep

Det kender jeg desværre også

Det er så irriterende! Altså jeg tror ikke at han gør det med vilje, men han kan ikke lade være. Jeg overvejer næste gang at skulle min mobil og så selv ringe/skrive, når jeg lige har overskud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er nok nødt til at sige det til ham hver gang - måske med et glimt i øjet "ej skat, nu gør du det der igen" :rolleyes

 

Ellers tag ham i hænderne og se ham dybt i øjnene og sig "Hør skat, du vil gerne have at jeg er glad, og du behøver ikke have dårlig samvittighed hvis du siger sådan her - gentag efter mig - : TAK fordi du klarer det hele, jeg er virkelig glad for du lader mig tage afsted" (vælg selv formulering). Det er en øvelse jeg selv bruger når jeg har brug for noget anerkendelse eller søde ord min kære mand ikke kan finde ud af eller glemmer at sige ;) De KAN godt forbedre sig men de skal have lidt hjælp nogen gange - de er jo kun mænd :rolleyes

 

PS jeg syns du er pisse sej og en god kone :kram

Tak, søde! Og du har jo ret! En gang i mellem er det bare træls at de ikke forstår, selv når man har instrueret dem i klartekst...

  

:ditto

Men det er pisse træls - min mand gør både det du beskriver, men han gør også hvad han kan for, at JEG får dårlig samvittighed når jeg en virkelig sjælden gang er afsted :rolleyes

Det gør min heldigvis ikke... Men altså, hvis han har så dårlig samvittighed, så kunne han måske lytte til det jeg siger om at anerkende den indsats jeg gør, i stedet for at have ondt af sig selv...

  

Yep

Det kender jeg desværre også

 

Øv at du også kender det!

 

Det er så irriterende! Altså jeg tror ikke at han gør det med vilje, men han kan ikke lade være. Jeg overvejer næste gang at skulle min mobil og så selv ringe/skrive, når jeg lige har overskud :rolleyes

God idé, at slukke mobilen næste gang du tager afsted. Det kan bare være svært, synes jeg, for man vil jo gerne også være tilgængelig HVIS der nu skulle ske noget med de små søde krapyler.

Ej, helt generelt tror jeg det bliver lidt en ond cirkel, i hvert fald her hos os. Han har dårlig samvittighed for at tage afsted og overlade det hele til mig, og løser det ved ikke at tale om det (dvs ikke sige tak, anerkende etc.) --> Jeg bliver sur/føler mig overset, og kommer måske til at påpege hvor mange gange den mindste er vågnet, når han spørger hvordan det er gået --> Han får endnu dårligere samvittighed, og synes det er tarveligt af mig, og så vil han i hvert fald ikke anerkende/sige tak osv. Dumt! Jeg må tage en snak med ham om det (igen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stooort tillykke med din store dreng! :loveshower Det år er altså gået hurtigt!

Tak :kram ja det er gået alt for stærkt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig en større blære til jul :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig en større blære til jul :rolleyes

Jeg ønsker mig tid til mig selv. Det er sgu nok et for stort ønske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når naboen og deres skrigeunge er i haven, har jeg ikke noget sted Sofie kan sove i fred i barnevognen <_<

Så nu har jeg travet rundt med hende i 25 min og forsøgt at undgå børn på Pokémon-jagt (hvorfor skal det absolut være med db 10.000?!) og hun ville have sovet fint selv, hvis hun havde fået fred til det! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig en større blære til jul :rolleyes

Er den termin ikke der omkring? ;) Så kommer den jo også fint der, sammen med den største gave af alle! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den termin ikke der omkring? ;) Så kommer den jo også fint der, sammen med den største gave af alle! :biglove

4. januar men man ved jo aldrig hvornår det blir, særligt med diabetes. Veksler meget mellem ikke at ku vente og gerne ville vente. Nu må vi se hvad der er bedst for bebse... :rolleyes men ja, glæder mig allerede til at min krop kan det det plejer igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhøjet lugtesans og drukprutter er altså bare ikke en god kombination!  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive uvenner med manden lige inden han og V tog ud af døren til fest. Yay lørdag, eller noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Latterlige hjemmeisbil og deres åndssvage klokke. Så tumling der har sover 1-2 timer mindre i nat (og vågnede pga prut ble) så også kul har fået 1 times lur.

For helvede ingen gider købe og æde jeres elendige produkter alligevel. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindste drengen er total ude af rytme om det er den skide tand der driller..kommende tiger spring eller hvad er ikke godt at vide...

Men altså idag satte han sig til at lave bonus i bilen for så at falde i søvn på vej hjem....Argh og hans mad gider han ikke rigtig :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der ikke kan monteres sele i den barnevognskasse vi har lånt mens vores er til rep <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand driver mig simpelthen til vanvid i dag! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for en voksen!!

De børn er komplet umulige!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, det her tøramning tager livet af mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, det her tøramning tager livet af mig :(

Tøramning? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøramning? :unsure

Amme uden mælk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amme uden mælk ;)

Hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.