SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Må man sende blomster til nogen der ligger på intensiv med deres baby, altså jeg tror det er intensiv? Baby skal opereres for hjertefejl.... Ved ikke hvor de ligger, faktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må man sende blomster til nogen der ligger på intensiv med deres baby, altså jeg tror det er intensiv? Baby skal opereres for hjertefejl.... Ved ikke hvor de ligger, faktisk.

Det kan jeg ikke forestille mig :unsure hvad med at sende chokolade?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny nabo som tilsyneladende er enormt glad for meget høj basmusik. Det orker jeg simpelthen ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået et hysterisk anfald på min kropumulige trætte 4årige :( Åh gi mig mere overskud til de her åndssvage spise- og putte situationer hvor hun er totalt væk i fjolleland. Sov nu om natten lille prutfis så vi alle kan hænge sammen sidst på dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Du må godt få et stykke af min toblerone!

:kiss Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man sende blomster til nogen der ligger på intensiv med deres baby, altså jeg tror det er intensiv? Baby skal opereres for hjertefejl.... Ved ikke hvor de ligger, faktisk.

Det tror jeg ikke man må. Tænker også chokolade, lakrids, måske lækker kaffe/the.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Well... Er den eneste voksen hjemme :rolleyes og det er måske lige tarveligt nok overfor ungerne ;)

Til gengæld skider jeg på det og æder resten af tobleronen når de sover

Så har du en Mogens til gode ^_^ Og trøstechokolade er altid på sin plads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået et hysterisk anfald på min kropumulige trætte 4årige :( Åh gi mig mere overskud til de her åndssvage spise- og putte situationer hvor hun er totalt væk i fjolleland. Sov nu om natten lille prutfis så vi alle kan hænge sammen sidst på dagen...

Overskud din vej :kram2 sove vibs til Lilly :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overskud din vej :kram2 sove vibs til Lilly :zzz

Tak søde. Vi fik heldigvis krammet og sunget og alt det der da vi begge var faldet til ro. Men hun sover stadig ikke, hun kan ikke finde ro når hun er overtæt :( GUD hvor er jeg træt af den onde cirkel! Gode sove vibs ja tak! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mega noia over al den sygdom der åbenbart florerer pt... Vi skal bare IKKE være syge nu! Please please please! :(

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Vi fik heldigvis krammet og sunget og alt det der da vi begge var faldet til ro. Men hun sover stadig ikke, hun kan ikke finde ro når hun er overtæt :( GUD hvor er jeg træt af den onde cirkel! Gode sove vibs ja tak! :kram2

Dejligt I fik krammet :kiss skal hun puttes tidligere måske, så hun ikke når at bliver overtræt? Måske et dumt indspark, fra barnløs mig.

Jeg sender et gab og en masse sove vibs afsted :zzz :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I fik krammet :kiss skal hun puttes tidligere måske, så hun ikke når at bliver overtræt? Måske et dumt indspark, fra barnløs mig.

Jeg sender et gab og en masse sove vibs afsted :zzz :zzz

Slet ikke et dumt forslag og jeg har også tænkt over det... men hun reagerede allerede overtræt over aftensmaden og der er dog grænser for hvor tidligt hun kan puttes. Efter maden sad vi alle 3 og så tegnefilm så hun blev nusset og slappede af i kroppen. Så tja... vi holder hendes sengetid men om det ville være bedre ½ time tidligere er svært at svare på. Jeg syns bare 18.30 er lidt tidligt at putte, vi vil helst ha hun kommer op ved 7 tiden om morgenen...

 

Jeg tror måske hun sover nu, hun har i hvert fald ikke ladet høre fra sig i 15 min...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er på Skejby, så nej. Og der vil jeg lige pippe at der er både kaffe og the som personalet gladeligt bringer. Tilgengæld er chokolade og andre snacks et hit, eller evt noget læsestof.

Vi var på den afdeling på Skejby hvor de har hjertebørn i 10 dage, og her hvor vi er nu er der vidst også de helt små hjertebørn (kommer an på hvilken hjælp der er behov for).

Tak søde. Jeg finder på noget at sende dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh så sov niklas tidligt og har allerede haft en opvågning øv frygter for natten og manden er taget på job igen...magter det bare ikke :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke et dumt forslag og jeg har også tænkt over det... men hun reagerede allerede overtræt over aftensmaden og der er dog grænser for hvor tidligt hun kan puttes. Efter maden sad vi alle 3 og så tegnefilm så hun blev nusset og slappede af i kroppen. Så tja... vi holder hendes sengetid men om det ville være bedre ½ time tidligere er svært at svare på. Jeg syns bare 18.30 er lidt tidligt at putte, vi vil helst ha hun kommer op ved 7 tiden om morgenen...

Jeg tror måske hun sover nu, hun har i hvert fald ikke ladet høre fra sig i 15 min...

Hvis hun geare ned inden hun skal sove, kunne I måske rykke putte ritualet en smule. Hvordan med tegnefilm gøre det hende overgearet? Min ældste niece ville så gerne nusses på ryggen inden hun skulle sove for at få ro i kroppen. Det var fast i deres ritual. Når jeg passede hende og puttede, brugte jeg gerne 30 min på at nusse hende, for at få hende helt til ro.

Hvornår vågner hun normalt?

Edit: super hvis hun sover, så nåede sove vibs måske frem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har du en Mogens til gode ^_^ Og trøstechokolade er altid på sin plads!

Må jeg overtage den Mogens? Svigermor har været her siden fredag, hele familien var her så til fødselsdag lørdag (incl to svigermødre) og hun er først dampet af her kl 20.. jeg har været sløj hele weekenden og min mand skred i soveværelset og sov til middag, mens jeg så underholdt svigermor og surt/overtræt barn. Kæft jeg er træt. Og sur. Og har ædt reste-lagkage og har kvalme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun geare ned inden hun skal sove, kunne I måske rykke putte ritualet en smule. Hvordan med tegnefilm gøre det hende overgearet? Min ældste niece ville så gerne nusses på ryggen inden hun skulle sove for at få ro i kroppen. Det var fast i deres ritual. Når jeg passede hende og puttede, brugte jeg gerne 30 min på at nusse hende, for at få hende helt til ro.

Hvornår vågner hun normalt?

Edit: super hvis hun sover, så nåede sove vibs måske frem :P

Hun vågner som vinden blæser for tiden... men i hendes alder "burde" ca 11 timers søvn være passende. 

 

Lige pt er der meget uro i børnehaven med mange nye børn og sygemeldte personaler og jeg tror dels det er det hun reagerer på for hun er lidt sensitiv og har meget brug for "pauser". Men det er frustrerende med de reaktioner, hun elsker jo at komme i børnehave og det gir hende også meget. Men vi har balladen hjemme for tiden desværre.

 

Super med de vibs ;) kan være jeg skal gøre gengæld en dag  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg overtage den Mogens? Svigermor har været her siden fredag, hele familien var her så til fødselsdag lørdag (incl to svigermødre) og hun er først dampet af her kl 20.. jeg har været sløj hele weekenden og min mand skred i soveværelset og sov til middag, mens jeg så underholdt svigermor og surt/overtræt barn. Kæft jeg er træt. Og sur. Og har ædt reste-lagkage og har kvalme :rolleyes

Du lyder som om du trænger til et kram og en god nats søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle har ret til en Mogens indiblandt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun vågner som vinden blæser for tiden... men i hendes alder "burde" ca 11 timers søvn være passende. 

 

Lige pt er der meget uro i børnehaven med mange nye børn og sygemeldte personaler og jeg tror dels det er det hun reagerer på for hun er lidt sensitiv og har meget brug for "pauser". Men det er frustrerende med de reaktioner, hun elsker jo at komme i børnehave og det gir hende også meget. Men vi har balladen hjemme for tiden desværre.

 

Super med de vibs ;) kan være jeg skal gøre gengæld en dag  :kiss

I får balladen fordi hun er tryg ved jer, og ved I ikke går :kiss øv med alt det uro i børnehaven, det lyder godt nok træls, håber der kommer ro på ingen længe :kram2

Hvis vi får en total søvnnægter, kunne det da godt være du hørte fra mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en dårlig kæreste idag :( jeg er skide sur uden grund og nu også syg, nova er i puttehumør og det er jeg ikke. Nichlas er sød og spørger om han skal cykle i netto (5km) for at købe kakaotoppe til mig og panodil og nu er jeg sur over at han er væk.. Nova sover bare i mine arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg overtage den Mogens? Svigermor har været her siden fredag, hele familien var her så til fødselsdag lørdag (incl to svigermødre) og hun er først dampet af her kl 20.. jeg har været sløj hele weekenden og min mand skred i soveværelset og sov til middag, mens jeg så underholdt svigermor og surt/overtræt barn. Kæft jeg er træt. Og sur. Og har ædt reste-lagkage og har kvalme :rolleyes

Sikke en weekend :kram håber du snart bliver frisk igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle har ret til en Mogens indiblandt! :kram2

Amen!

Jeg spiste aftensmad og gik i seng. Så kunne de altså lige klare sig selv de 3 andre. Nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle har ret til en Mogens indiblandt! :kram2

Er det en Mogens at gå sur og ked i seng 21.30? :chin:

Og hvorfor er det blevet omdøbt til Mogens? :chin: jeg er SÅ meget mere Maude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.