SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Min baby er f... sur i dag, min mand kommer først sent hjem pga arbejde, en muskel i min nakke er låst og jeg er bare så skuffet over et par familiemedlemmer... <_<

Lortedag.

Nå ja, og så skal vi starte til babysalmesang i dag, hvis altså jeg overhovedet kan komme ud af døren med pissesur baby. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arghghhhh!!!!! Jeg er så sur på min mand! Og har bare allermest lyst til at sige det til ham når han kommer hjem, men så blir han tøsefornærmet og så ender det med at jeg får dårlig samvittighed og undskylder... Så det ender nok med at jeg ik siger noget... Andre der kender det?

Hvad er du sur over? Jeg holder aldrig min kæft, og det er nok ikke altid at jeg har noget at være gal over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er f... sur i dag, min mand kommer først sent hjem pga arbejde, en muskel i min nakke er låst og jeg er bare så skuffet over et par familiemedlemmer... <_<

Lortedag.

Nå ja, og så skal vi starte til babysalmesang i dag, hvis altså jeg overhovedet kan komme ud af døren med pissesur baby. ;)

Kender det alt alt for godt.

Håber at du kommer ud af døren og lidt sang kan gøre jer begge glade.

Sang gør hvertfald min lille djævel glad :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt alt for godt.

Håber at du kommer ud af døren og lidt sang kan gøre jer begge glade.

Sang gør hvertfald min lille djævel glad :-D

Tak! Jeg vil netop være så ærgerlig hvis ikke vi kommer af sted, fordi sang også altid gør min lille bandit glad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghghhhh!!!!! Jeg er så sur på min mand! Og har bare allermest lyst til at sige det til ham når han kommer hjem, men så blir han tøsefornærmet og så ender det med at jeg får dårlig samvittighed og undskylder... Så det ender nok med at jeg ik siger noget... Andre der kender det?

Kender det SÅ godt :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er du sur over? Jeg holder aldrig min kæft, og det er nok ikke altid at jeg har noget at være gal over...

Min mand tog på jagt kl 2 i nat, vores søn på 1 år vågnede, jeg bøvlede med ham i 1 time efter at han var taget afsted...

Tak for lort - jeg ska på arbejde, han har en fridag - vi ska til grillfest i vores datters bhv i aften. Jeg havde spurgt tidligere om han ik ku hente vores datter tidligt, så det ik blev så lang en dag for hende, når nu vi sku op i bhv om aftenen... Hans svar, jamen jeg ska også sove, nu hvor jeg er stået op kl 2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghghhhh!!!!! Jeg er så sur på min mand! Og har bare allermest lyst til at sige det til ham når han kommer hjem, men så blir han tøsefornærmet og så ender det med at jeg får dårlig samvittighed og undskylder... Så det ender nok med at jeg ik siger noget... Andre der kender det?

Hvad nu søte? Hvis du stadig går med følelsen, når han kommer hjem, så sys jeg du skal sige det til ham... Så konstruktivt som muligt! Han kan ikke gemme sig bag "tøsefornærmet"-kortet. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tog på jagt kl 2 i nat, vores søn på 1 år vågnede, jeg bøvlede med ham i 1 time efter at han var taget afsted...

Tak for lort - jeg ska på arbejde, han har en fridag - vi ska til grillfest i vores datters bhv i aften. Jeg havde spurgt tidligere om han ik ku hente vores datter tidligt, så det ik blev så lang en dag for hende, når nu vi sku op i bhv om aftenen... Hans svar, jamen jeg ska også sove, nu hvor jeg er stået op kl 2...

Altså det jagt der :rolleyes (hvad skyder han for tiden?)

Jeg synes, at I skal snakke om det og lave en aftale! Vi har feks aftalt, at når S absolut skal på jagt midt om natten, så sover han der hvor han skal på jagt, for jeg gider ikke stå med vågne børn om natten pga hans hobby ;)

Og så kan han sagtens sove og hente E tidligt :klap Det er en hobby, den skal ikke gå ud over familien :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var blevet irriteret over, at han ikke ville hente tidligt(håber jeg forstod det rigtigt) jo hans eget valg at gå på jagt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At katten er smuttet. Jeg troede alt var lukket. Den skal til kontrol kl 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg lige være en lort og konstatere at jeg når det. Phew! Hvis du får brug for afklaringer står jeg klar med spoilers ;)

Også jeg. Pyha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med baby og tumling til på søndag. 1 time inden manden går ud af døren, så konstaterer jeg at begge børn har høj feber. Yay! Ser frem til en fed weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror personligt godt man må ta hunden med i himlen når man dør... Hvil i fred bette vaps

  

Ja man må nemlig så!

  

Åh så sørgeligt Hvil i fred og løb dig træt på de evigt grønne marker Og med følelse til jer andre

  

Det er frygteligt med de kære hunde at de ikke holder lige så længe som os. Jeg er sikker på min tidligere elskede vuf gerne vil lege med den i himlen :kram2

  

Jeg savner stadig min barndoms og ungdoms Anton - han var kugleskør og virkelig en plage, når der var gæster, men han var den dejligste, blødeste og sjoveste Golden vaps :biglove

  

Åh :(Det er nu 10 år siden min Larsen blev aflivet og jeg tænker stadig på ham og savner ham ind imellem. Jeg fik ham da jeg var 11 og han blev 15 år, så det er jo også en stor del af mit liv han var der. Og selvom han ikke var videre intelligent, så var han sød og loyal og min :wubJeg glæder mig, til vi en dag skal udvide familien med en hund :biglove

Ja, det er helt vildt, som man elske de små kræ, selvom det bare er dyr (og ofte ikke for knøwe;-). Det er også bare sådan en ukompliceret relation - ren kærlighed. Jeg elsker min egen hund, men min søsters hønsebasse var på mange måder noget særligt - det er synd for hende, at han ikke kunne mere. Hun er selv dyrlæge, og han faldt tryg og elsket i søvn under egetræet i baghaven hjemme, så det var så godt, som det nu kunne blive, men det ramte mig alligevel.

Jeg kan høre, at han - udover min egen barndoms hunde og min fars trofaste Tanja, der overlevede ham (min far) med et par dage - kommer i godt selskab, hvem kan stå for en Anton og en Larsen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica spilder siliconeolie (som hun ikke burde lege med <_<) jeg får kun lige hurtig tørret og siger hun ikke må gå der. Det glemmer jeg så at sige til manden :( Han har nu mega ondt i knæet og frygter noget er gået i stykker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica spilder siliconeolie (som hun ikke burde lege med <_<) jeg får kun lige hurtig tørret og siger hun ikke må gå der. Det glemmer jeg så at sige til manden :( Han har nu mega ondt i knæet og frygter noget er gået i stykker :(

Fordi han faldt eller? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med baby og tumling til på søndag. 1 time inden manden går ud af døren, så konstaterer jeg at begge børn har høj feber. Yay! Ser frem til en fed weekend.

Oh nooooo!

Håber de er hurtigt ovre igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica spilder siliconeolie (som hun ikke burde lege med <_<) jeg får kun lige hurtig tørret og siger hun ikke må gå der. Det glemmer jeg så at sige til manden :( Han har nu mega ondt i knæet og frygter noget er gået i stykker :(

:( æv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh nooooo!

Håber de er hurtigt ovre igen :kram

Tak! Synes det er liiiidt hårdt lige nu. Hvis de nu bare var syge på den måde at de sov hele tiden, men nej...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber sucks men tror det er i omløb pt...

Tobias havde lidt feber søndag og intet mandag...og tirsdag kom han i dp og efter 2 timer på legeplads havde han knap 40 i feber...og 3 ud af 4 børn blev sendt hjem hos de forskellige dp'er herude...

Håber weekenden bliver god på trods af sygdom :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi han faldt eller? :unsure

Han nåede ikke at falde, men det der ryk, der kommer når man er ved at falde/glide.

Han var ikke helt tilfreds med mig, dog kunne han støtte på det, da han havde puttet Erica. Jeg håber VIRKELIG det er bedre i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hus vi har overtaget var møghamrende beskidt og haven var helt groet til.. tak for ikke at have rørt en finger siden vi skrev under.. Røvhuller! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber sucks men tror det er i omløb pt...

Tobias havde lidt feber søndag og intet mandag...og tirsdag kom han i dp og efter 2 timer på legeplads havde han knap 40 i feber...og 3 ud af 4 børn blev sendt hjem hos de forskellige dp'er herude...

Håber weekenden bliver god på trods af sygdom :-)

Tak! Håber det går hurtigt over. Heldigvis har vi ikke haft noget sygdom i lang tid, men så er det bare typisk at det rammer begge børn lige som manden tager afsted. Det skal nok gå, det hele. I værste fald hedder den ramasjang og takeaway hele weekenden...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hus vi har overtaget var møghamrende beskidt og haven var helt groet til.. tak for ikke at have rørt en finger siden vi skrev under.. Røvhuller! :gal

Det kan jeg godt forstå du er træt af! Er der egentligt regler for i hvilken stand man skal overlevere et hus efter salg? Jeg troede det skulle være i samme stand som det var til fremvisning. Uanset så er det tarveligt! Jeg rengjorde ALT da vi solgte vores lejlighed, inkl. komfur og ovn, det skal da bare være i orden, efter min mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen bumser i hundrede år, men så popper der da en virkelig flot en op dagen før noget vigtigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du er træt af! Er der egentligt regler for i hvilken stand man skal overlevere et hus efter salg? Jeg troede det skulle være i samme stand som det var til fremvisning. Uanset så er det tarveligt! Jeg rengjorde ALT da vi solgte vores lejlighed, inkl. komfur og ovn, det skal da bare være i orden, efter min mening.

 

Man skal overlevere det ryddeligt - dvs. at man skal have fjernet sine ting. Det har de så heller ikke helt overholdt. Deres trailer står stadig i indkørslen og der var ting rundt omkring i huset. De ting vi ikke gider have har vi smidt i traileren - resten er vores nu. Det skal desværre ikke være rengjort, men jeg synes også det er tarveligt at lade være.. Og seriøst, ukrudtet er en halv meter højt nogle steder.. 

Da vi solgte vores hus var det også fuldstændig rengjort. Jeg synes det er SÅ ulækkert at gøre rent efter andre mennesker. Godt vi har nogle søde forældre der har taget fri og vil hjælpe. Ellers når vi det da aldrig på 14 dage med spædbarn og tumling :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.