SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

For helvede fucking lorte fuck! Det par som var til deres tredje (!!!!) fremvisning i onsdags har ikke vendt tilbage, så den handel kan vi jo godt glemme.

Herudover er der nu kommet 6 interesserede par i det hus, som jeg faldt pladask for og viiirkelig havde fået følelsen af hjem i. Så det bliver også revet væk!

For 5 dage siden troede jeg virkelig, at alt ville flaske sig.

Og for at sætte kronen på værket har jeg det sindssygt dårligt, børnene er sure og min mand fedter max på en sindssygt irriterende måde for at undgå, at jeg beder ham om at blive hjemme fra den aftale han har i eftermiddag og aften!

Har lyst til at sætte mig i bilen, bare køre og holde ind et sted og bare fucking tude :boo :boo

 

:kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svigermor ankom kl 14 i fredags og er først lige taget hjem. I mellemtiden har vi været en tur i Jylland (i samlet flok) til bryllup. Jeg er bare max mættet af at være sammen med folk nu - og har egentlig mest lyst til også at slippe for mine børn :rolleyes

Jeg ville godt nok også være lidt bims efter sådan en weekend. Håber der blir lidt pusterum for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler Focus i mit liv, har jeg lige fundet ud af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg ikke se tv'er ordentligt. Tsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det gør han ikke :) råmælken er guld dråber ;)

Men der er vel ikke nok til han får dækket eks. Kalkbehov? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede fucking lorte fuck! Det par som var til deres tredje (!!!!) fremvisning i onsdags har ikke vendt tilbage, så den handel kan vi jo godt glemme.

Herudover er der nu kommet 6 interesserede par i det hus, som jeg faldt pladask for og viiirkelig havde fået følelsen af hjem i. Så det bliver også revet væk!

For 5 dage siden troede jeg virkelig, at alt ville flaske sig.

Og for at sætte kronen på værket har jeg det sindssygt dårligt, børnene er sure og min mand fedter max på en sindssygt irriterende måde for at undgå, at jeg beder ham om at blive hjemme fra den aftale han har i eftermiddag og aften!

Har lyst til at sætte mig i bilen, bare køre og holde ind et sted og bare fucking tude :boo :boo

:kram2 møgdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh først vækker naboen Tobias ved at smække deres bildøre...

Og nu Niklas...suk...

Og kan ikke stille dem andre steder end vores carport pga det skide regn vejr...

Yay for 2 trætte drenge resten af dagen og en mand der sover indtil 17.30...

:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men der er vel ikke nok til han får dækket eks. Kalkbehov? :unsure

Han får kalkpiller udover ;) men derudover er det jo en virkelig lille del af kalken fra komælk, der kan optages sammenlignet med andre kilder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af Jon og hans skide arbejde <_<

Jeg er så skide træt af at være alene om det hele, hele tiden :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede fucking lorte fuck! Det par som var til deres tredje (!!!!) fremvisning i onsdags har ikke vendt tilbage, så den handel kan vi jo godt glemme.

Herudover er der nu kommet 6 interesserede par i det hus, som jeg faldt pladask for og viiirkelig havde fået følelsen af hjem i. Så det bliver også revet væk!

For 5 dage siden troede jeg virkelig, at alt ville flaske sig.

Og for at sætte kronen på værket har jeg det sindssygt dårligt, børnene er sure og min mand fedter max på en sindssygt irriterende måde for at undgå, at jeg beder ham om at blive hjemme fra den aftale han har i eftermiddag og aften!

Har lyst til at sætte mig i bilen, bare køre og holde ind et sted og bare fucking tude :boo :boo

:kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af Jon og hans skide arbejde <_<

Jeg er så skide træt af at være alene om det hele, hele tiden :boo

:kram2

 

Godt du er så pisse sej Stephi. Men hr mand ku godt vise han prioriterer og værdsætter familien lidt mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bil vil ikke starte <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk lige idag ser jeg godt nok frem til når ungerne sover og jeg kan gå i seng....

Trætte unger der blev vækket af naboen fra deres lur plus at lillemanden er ved at få tænder som driller...er ingen god kombi og så det skide regn vejr :-/ ser frem til manden står op da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af Jon og hans skide arbejde <_<

Jeg er så skide træt af at være alene om det hele, hele tiden :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af Jon og hans skide arbejde <_<

Jeg er så skide træt af at være alene om det hele, hele tiden :boo

:ditto bare med Jesper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men der er vel ikke nok til han får dækket eks. Kalkbehov? :unsure

Min datter på 3 får ingen ko-mælk-produkter, men får dækket kalken via vitaminer, grønt og andre fødevarer med masser af kalk i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking fuck. Jeg er syg. Virkelig dårlig.

Det magter jeg ikke lige nu oveni elendig nattesøvn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mega noia over al den sygdom der åbenbart florerer pt... Vi skal bare IKKE være syge nu! Please please please! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mega noia over al den sygdom der åbenbart florerer pt... Vi skal bare IKKE være syge nu! Please please please! :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger! Veritabel lortedag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger! Veritabel lortedag!

Lav en Mogens :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lav en Mogens :kiss

Well... Er den eneste voksen hjemme :rolleyes og det er måske lige tarveligt nok overfor ungerne ;)

Til gengæld skider jeg på det og æder resten af tobleronen når de sover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well... Er den eneste voksen hjemme :rolleyes og det er måske lige tarveligt nok overfor ungerne ;)

Til gengæld skider jeg på det og æder resten af tobleronen når de sover

Håber det er en stor toblerone :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er en stor toblerone :kiss

Enjoy, MforMor!

Gid jeg havde Toblerone!

Skod-dag humørmæssigt! Har sådan en dag hvor jeg ville ønske jeg var 5 år og min verden kunne reddes af et kram og en bamse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enjoy, MforMor!

Gid jeg havde Toblerone!

Skod-dag humørmæssigt! Har sådan en dag hvor jeg ville ønske jeg var 5 år og min verden kunne reddes af et kram og en bamse!

:kiss

Du må godt få et stykke af min toblerone!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.