SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Hvorfor?

Fordi han stadigvæk efterspørger og der jo kommer mælk igen til januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fordi han stadigvæk efterspørger og der jo kommer mælk igen til januar :)

Der er godt nok længe til januar! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er godt nok længe til januar! :o

Ja :( nu må vi se, det kan også være han stopper og så starter op igen til januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand hvis telefon har været limet til hånden siden vi kom hjem fra fødselsdag omkring kl.19

Skide lorte spil han har fundet :klap

Nu ligger jeg mig til at sove og han skal ikke klage over vi ikke har sex nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :( nu må vi se, det kan også være han stopper og så starter op igen til januar :)

Jeg vil meget gerne være åben, fordomsfri og respektfuld, men det er simpelthen så "specielt" i mine ører. :) Ideen om langtidsamning vinder indpas hos mig, men jeg tror aldrig før, at jeg har hørt om hverken tøramning eller genetablering af amning ved en 3(?)-årig. :)

Jeg mindes noget om, at Im skulle have et eller andet specielt (dyrt?) MME hvis han ikke fik brystmælk, pga hans allergi, men var det ikke kun indtil 3-års alderen alligevel, og har du i så fald ikke lyst til at dele lidt mere om, hvorfor du lader ham fortsætte amning uden mælk/tænker at lade ham starte igen?

Jeg skal gerne indrømme, at jeg hævede øjenbrynene, da jeg læste det, og at jeg spørger med en vis skepsis, men mest af alt er jeg også bare oprigtigt nysgerrig. Håber det er ok, at jeg spørger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Jeg googlede tøramning men fandt intet om mødre, der gjorde det :chin: Kun fædre og kærester (altså voksen kvinde til voksen mand). :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SMS fra min chef kl 17.12 om, at bestyrelsesformanden har læst et notat jeg skrev i juni, og at han ikke forstår min anbefaling. Men at det er tids nok med et svar på mandag.

Hvis det er fint nok jeg forklarer nærmere på mandag, hvorfor så skrive til mig lørdag aften?

Og hvorfor pokker læser han først det notat nu, hvor det haster med er svar, når det er to måneder siden jeg skrev det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg baby så vi går glip af barnedåb som jeg virkelig havde glædet mig til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg baby så vi går glip af barnedåb som jeg virkelig havde glædet mig til :(

Hvor er det bare træls for jer :kram2 og så synd for lille pigen :kram2

God bedring med hende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke på toppen og har drengene selv hele dagen...håber lidt mad og drikke hjælper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare træls for jer :kram2 og så synd for lille pigen :kram2

God bedring med hende :kiss

Tak søde. Hun virker nu ret frisk på trods af feber. Overvejer at tage afsted alligevel, for tror ikke umiddelbart det er noget der smitter. Men kan ikke finde ud af det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Hun virker nu ret frisk på trods af feber. Overvejer at tage afsted alligevel, for tror ikke umiddelbart det er noget der smitter. Men kan ikke finde ud af det :unsure

Kan du ikke forhører dig hos dem der holder det? Måske I kan sidde bagerst i kirken og så tage hjem efterfølgende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Hun virker nu ret frisk på trods af feber. Overvejer at tage afsted alligevel, for tror ikke umiddelbart det er noget der smitter. Men kan ikke finde ud af det :unsure

Kan det måske være tænder? J har gerne haft feber i det leje når han får dem.

Og så har vi faktisk prøvet en gang at han blev så ked at han kastede op (en dag han havde ondt pga tænder faktisk :chin:

Jeg tror jeg vil prøve og snakke med dem der holder det, hvis din mavefornemmelse siger Clara er ok til det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er os ved at få tænder pt og det påvirker appetitten og så får han feber om aftenen...så ville måske forhøre mig ved dem der holder dåben om i må komme hvis det er. I kan jo altid tage hjem hvis det ikke går :-)

God bedring til hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog knægt :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det måske være tænder? J har gerne haft feber i det leje når han får dem.

Og så har vi faktisk prøvet en gang at han blev så ked at han kastede op (en dag han havde ondt pga tænder faktisk :chin:

Jeg tror jeg vil prøve og snakke med dem der holder det, hvis din mavefornemmelse siger Clara er ok til det :kram2

Det kunne det sagtens. Hun havde grædt længe og meget og ingenting hjalp. Og så kastede hun op. Jeg havde selv tænkt det var fordi hun græd så meget, men det kan jo også være omvendt. Nu er vi altså taget afsted. Jeg håber hun er friskere efter en lur i bilen og så må vi bare holde lav profil og være klar på evt at tage tidligt hjem. Hun virker som sagt ok, og jeg ville være så ked af at gå glip af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet monster snottet over nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne være åben, fordomsfri og respektfuld, men det er simpelthen så "specielt" i mine ører. :) Ideen om langtidsamning vinder indpas hos mig, men jeg tror aldrig før, at jeg har hørt om hverken tøramning eller genetablering af amning ved en 3(?)-årig. :)

Jeg mindes noget om, at Im skulle have et eller andet specielt (dyrt?) MME hvis han ikke fik brystmælk, pga hans allergi, men var det ikke kun indtil 3-års alderen alligevel, og har du i så fald ikke lyst til at dele lidt mere om, hvorfor du lader ham fortsætte amning uden mælk/tænker at lade ham starte igen?

Jeg skal gerne indrømme, at jeg hævede øjenbrynene, da jeg læste det, og at jeg spørger med en vis skepsis, men mest af alt er jeg også bare oprigtigt nysgerrig. Håber det er ok, at jeg spørger :)

Det er helt okay at spørge :)

Jeg har råmælk i brysterne, faktisk det bedste af det bedste for Im, men det er jo begrænset, hvor meget der er, kontra rigtig mælk :) jeg er på fra mobil, så undskyld hvis det bliver rodet ;) jeg er af den overbevisning, at han selv skal stoppe og jeg intet gør for at få ham til det :) han ville ikke som sådan have genetableret amningen i januar, det vil lillebrøster klare for ham, men jeg ved ikke hvad hans planer er ;) lige for tiden vil han ammes konstant og det er helt fint. Im bliver jo først 3 til maj ;) var det svar? Ellers må du gerne spørge igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt okay at spørge :)

Jeg har råmælk i brysterne, faktisk det bedste af det bedste for Im, men det er jo begrænset, hvor meget der er, kontra rigtig mælk :) jeg er på fra mobil, så undskyld hvis det bliver rodet ;) jeg er af den overbevisning, at han selv skal stoppe og jeg intet gør for at få ham til det :) han ville ikke som sådan have genetableret amningen i januar, det vil lillebrøster klare for ham, men jeg ved ikke hvad hans planer er ;) lige for tiden vil han ammes konstant og det er helt fint. Im bliver jo først 3 til maj ;) var det svar? Ellers må du gerne spørge igen :kiss

Jaeh det med råmælken forklarede i hvert fald noget for mig. Får han så det der specielle MME samtidig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh det med råmælken forklarede i hvert fald noget for mig. Får han så det der specielle MME samtidig?

Nej, det gør han ikke :) råmælken er guld dråber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede fucking lorte fuck! Det par som var til deres tredje (!!!!) fremvisning i onsdags har ikke vendt tilbage, så den handel kan vi jo godt glemme.

Herudover er der nu kommet 6 interesserede par i det hus, som jeg faldt pladask for og viiirkelig havde fået følelsen af hjem i. Så det bliver også revet væk!

For 5 dage siden troede jeg virkelig, at alt ville flaske sig.

Og for at sætte kronen på værket har jeg det sindssygt dårligt, børnene er sure og min mand fedter max på en sindssygt irriterende måde for at undgå, at jeg beder ham om at blive hjemme fra den aftale han har i eftermiddag og aften!

Har lyst til at sætte mig i bilen, bare køre og holde ind et sted og bare fucking tude :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede fucking lorte fuck! Det par som var til deres tredje (!!!!) fremvisning i onsdags har ikke vendt tilbage, så den handel kan vi jo godt glemme.

Herudover er der nu kommet 6 interesserede par i det hus, som jeg faldt pladask for og viiirkelig havde fået følelsen af hjem i. Så det bliver også revet væk!

For 5 dage siden troede jeg virkelig, at alt ville flaske sig.

Og for at sætte kronen på værket har jeg det sindssygt dårligt, børnene er sure og min mand fedter max på en sindssygt irriterende måde for at undgå, at jeg beder ham om at blive hjemme fra den aftale han har i eftermiddag og aften!

Har lyst til at sætte mig i bilen, bare køre og holde ind et sted og bare fucking tude :boo :boo

Så kør hjem til mig og få en god krammer :kram2

Sikke noget pissemøg det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede fucking lorte fuck! Det par som var til deres tredje (!!!!) fremvisning i onsdags har ikke vendt tilbage, så den handel kan vi jo godt glemme.

Herudover er der nu kommet 6 interesserede par i det hus, som jeg faldt pladask for og viiirkelig havde fået følelsen af hjem i. Så det bliver også revet væk!

For 5 dage siden troede jeg virkelig, at alt ville flaske sig.

Og for at sætte kronen på værket har jeg det sindssygt dårligt, børnene er sure og min mand fedter max på en sindssygt irriterende måde for at undgå, at jeg beder ham om at blive hjemme fra den aftale han har i eftermiddag og aften!

Har lyst til at sætte mig i bilen, bare køre og holde ind et sted og bare fucking tude :boo :boo

Sikke noget fu%*ing f%%ck!

Det med huset og lejligheden er utrolig træls, men jeg er sikker på at det vil blive godt. I finder en køber, og I finder et nyt HJEM.

Fortæl din mand hvordan du har det, og hvad du har brug for. Evt. så sig at du har brug for at køre en tur, og gør det. Nogle gange hjælper det lidt at komme væk og tude, omend bare i kort tid. Og bed ham om at blive hjemme hvis du har brug for det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor ankom kl 14 i fredags og er først lige taget hjem. I mellemtiden har vi været en tur i Jylland (i samlet flok) til bryllup. Jeg er bare max mættet af at være sammen med folk nu - og har egentlig mest lyst til også at slippe for mine børn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.