SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Sygdom... Jeg orker ikke mere. Var nødt til at melde mig syg. (Må de i øvrigt spørge hvad man fejler???)

Jeg ville ønske jeg bare var frisk.,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sygdom... Jeg orker ikke mere. Var nødt til at melde mig syg. (Må de i øvrigt spørge hvad man fejler???)

Jeg ville ønske jeg bare var frisk.,.

Det mener jeg ikke de må.. Hvis de tvivler på oprigtigheden, så skal de bede om en lægeerklæring (på deres regning!)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mener jeg ikke de må.. Hvis de tvivler på oprigtigheden, så skal de bede om en lægeerklæring (på deres regning!)..

Synes også bare det er ubehageligt og når at tænke om jeg så overhovedet er syg nok.

Især fordi hun bagefter sagde "nå ja det kan jo smitte os andre så må du jo hellere blive hjemme".. Tænkte bare om hun kunne have fundet på at sige jeg ikke var syg nok...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster og kæreste har annonceret bryllup til september, hvilket jo er virkelig skønt! MEN det giver os en meget kort frist til at planlægge polterabend og det er faktisk totalt umuligt at finde dato(er) <_< som i umuligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at være syg, også vælgere G at gå ind og sove, så jeg står alene med Leah. :boo

Hvem førte mig tilbage til fortiden???!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at være syg, også vælgere G at gå ind og sove, så jeg står alene med Leah. :boo

Hvem førte mig tilbage til fortiden???!!!!

Så tager du Leah under armen, går ind til G, afleverer hende og lægger dig til at sove.

Hvis han opfører sig som et barn, må du jo være den voksne der siger hvad han skal gøre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dovne mand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager du Leah under armen, går ind til G, afleverer hende og lægger dig til at sove.

Hvis han opfører sig som et barn, må du jo være den voksne der siger hvad han skal gøre!

:ditto !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en følelse af, at jeg ikke får udbetalt barselsdagpenge i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj hvor er jeg træt af at prøve at finde sandaler til E <_< Ingen af de skobutikker, jeg har været i, har haft sandaler i hendes størrelse og ærligt, så har ekspedienterne heller ikke virket mig ret kompetente. Derfor har vi bestilt over nettet, og sendt retur igen. Vi har pt sandal nr 4 og 5 hjemme, og jeg tror MÅSKE at det ene par passer, men det er svært at bedømme, for hun MEGAFLEJNER når vi prøver at give hende dem på (og V har pt en eller anden fase med at råbe-lege at han er en ambulance med sirene, når E græder. Slet ikke stressende med UIUIUIUUU oveni skohelvedet. Eller noget! :rolleyes). Hm! Men måske passer disse, det var i hvert fald umiddelbart det første par, hvor det var muligt at trøste hende, mens hun stadig havde dem på. Jeg overvejer dog stadig om de er for lange :wacko

Jeg er helt med på, at det er en ny fornemmelse for hende og alt det der, men omg, jeg synes det er TRÆLS! Og samtidig synes jeg ikke, hun kan blive ved med at have bare tæer, nu hvor hun efterhånden går :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj hvor er jeg træt af at prøve at finde sandaler til E <_< Ingen af de skobutikker, jeg har været i, har haft sandaler i hendes størrelse og ærligt, så har ekspedienterne heller ikke virket mig ret kompetente. Derfor har vi bestilt over nettet, og sendt retur igen. Vi har pt sandal nr 4 og 5 hjemme, og jeg tror MÅSKE at det ene par passer, men det er svært at bedømme, for hun MEGAFLEJNER når vi prøver at give hende dem på (og V har pt en eller anden fase med at råbe-lege at han er en ambulance med sirene, når E græder. Slet ikke stressende med UIUIUIUUU oveni skohelvedet. Eller noget! :rolleyes). Hm! Men måske passer disse, det var i hvert fald umiddelbart det første par, hvor det var muligt at trøste hende, mens hun stadig havde dem på. Jeg overvejer dog stadig om de er for lange :wacko

Jeg er helt med på, at det er en ny fornemmelse for hende og alt det der, men omg, jeg synes det er TRÆLS! Og samtidig synes jeg ikke, hun kan blive ved med at have bare tæer, nu hvor hun efterhånden går :unsure

Vi har ikke købt sandaler til Julius trods han går. Han trisser rundt i bare tæer hvor det er muligt, ellers har han sine alm sko på der støtter godt op om anklen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en følelse af, at jeg ikke får udbetalt barselsdagpenge i morgen...

Har du ikke fået brev på e-boks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj hvor er jeg træt af at prøve at finde sandaler til E <_< Ingen af de skobutikker, jeg har været i, har haft sandaler i hendes størrelse og ærligt, så har ekspedienterne heller ikke virket mig ret kompetente. Derfor har vi bestilt over nettet, og sendt retur igen. Vi har pt sandal nr 4 og 5 hjemme, og jeg tror MÅSKE at det ene par passer, men det er svært at bedømme, for hun MEGAFLEJNER når vi prøver at give hende dem på (og V har pt en eller anden fase med at råbe-lege at han er en ambulance med sirene, når E græder. Slet ikke stressende med UIUIUIUUU oveni skohelvedet. Eller noget! :rolleyes). Hm! Men måske passer disse, det var i hvert fald umiddelbart det første par, hvor det var muligt at trøste hende, mens hun stadig havde dem på. Jeg overvejer dog stadig om de er for lange :wacko

Jeg er helt med på, at det er en ny fornemmelse for hende og alt det der, men omg, jeg synes det er TRÆLS! Og samtidig synes jeg ikke, hun kan blive ved med at have bare tæer, nu hvor hun efterhånden går :unsure

Måske et dumt spørgsmål, men prøver du sandaler med eller uden strømper på? Jeg tror mange små børn synes det gør ondt/er ubehageligt uden strømper. Sandalen klemmer og "niver" huden på fødderne. Jeg ville prøve med tynde strømper. Eller evt satse på lette sko i stedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj hvor er jeg træt af at prøve at finde sandaler til E <_< Ingen af de skobutikker, jeg har været i, har haft sandaler i hendes størrelse og ærligt, så har ekspedienterne heller ikke virket mig ret kompetente. Derfor har vi bestilt over nettet, og sendt retur igen. Vi har pt sandal nr 4 og 5 hjemme, og jeg tror MÅSKE at det ene par passer, men det er svært at bedømme, for hun MEGAFLEJNER når vi prøver at give hende dem på (og V har pt en eller anden fase med at råbe-lege at han er en ambulance med sirene, når E græder. Slet ikke stressende med UIUIUIUUU oveni skohelvedet. Eller noget! :rolleyes). Hm! Men måske passer disse, det var i hvert fald umiddelbart det første par, hvor det var muligt at trøste hende, mens hun stadig havde dem på. Jeg overvejer dog stadig om de er for lange :wacko

Jeg er helt med på, at det er en ny fornemmelse for hende og alt det der, men omg, jeg synes det er TRÆLS! Og samtidig synes jeg ikke, hun kan blive ved med at have bare tæer, nu hvor hun efterhånden går :unsure

Jeg fornemmer, vores unger har lidt samme udfordring med sko fra en tidligere tråd, så jeg vil bare pippe, at vi he købt sandaler til A i Føtex - de der vrs. De var tilbud til 79, koster vist normalt 129, og de fungerer SÅ godt til ham. Prisen er bare bonus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et dumt spørgsmål, men prøver du sandaler med eller uden strømper på? Jeg tror mange små børn synes det gør ondt/er ubehageligt uden strømper. Sandalen klemmer og "niver" huden på fødderne. Jeg ville prøve med tynde strømper. Eller evt satse på lette sko i stedet!

:ditto

William får stadigvæk strømper i sandaler. Han bryder sig ikke om dem uden :)

Og så tænker jeg om det mon overhovedet snart er kampen værd? Altså nu skal jeg jo ikke komme og erklære at sommeren er ovre vel, men altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tip, piger. Sko har vi samme ramasjang over, vist også med strømper, men det kan da godt være at strømper i sandal skal have en chance :chin: Og så skal jeg da vist i Føtex :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nej Stephi. Sommeren er IKKE ovre! Blev der SAGT! :sm (:D :kiss)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er totalt dementor i dag, og har tilsyneladende diagnostiseret sig selv med stress = han kan nu ikke lave noget praktisk resten af ferien <_< SHIT hvor er jeg træt af ham lige nu :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke fået brev på e-boks?

Nej... Åh suk, jeg kan bare mærke jeg skal igennem alle mulige i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager du Leah under armen, går ind til G, afleverer hende og lægger dig til at sove.

Hvis han opfører sig som et barn, må du jo være den voksne der siger hvad han skal gøre!

Stephi er sød.. Jeg tænkte umiddelbart 'Kyl ham ud!'... Tænker at han har fået en chance for at vise han er bedre end det, men det er han åbenbart ikke... :prik Men altså.. Jeg er jo ikke dig søde Myliona, så ved ikke om det er det rigtige for dig! Kram skal du i hvert fald have! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk ikke får barselsdagpenge i morgen. Der står på borger. Dk, at a-kassen skal give besked til udbetaling Danmark og jeg har fulgt den procedure som a-kassen har bedt mig gøre. Altså melde mig på barsel d 24 juni, på jobnet,ssmme dag ringede jeg til udbetaling Danmark, der fortalte mig at jeg ikke skulle foretage mig andet. Men faktum er, at jeg på borger. Dk ikke er på barsel... Kun afmeldt jobcentret. Er der overhovedet nogen chance for at jeg kan få pengene udbetalt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom... Jeg orker ikke mere. Var nødt til at melde mig syg. (Må de i øvrigt spørge hvad man fejler???)

Jeg ville ønske jeg bare var frisk.,.

De må ikke spørge hvad du fejler.

God berdring. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk ikke får barselsdagpenge i morgen. Der står på borger. Dk, at a-kassen skal give besked til udbetaling Danmark og jeg har fulgt den procedure som a-kassen har bedt mig gøre. Altså melde mig på barsel d 24 juni, på jobnet,ssmme dag ringede jeg til udbetaling Danmark, der fortalte mig at jeg ikke skulle foretage mig andet. Men faktum er, at jeg på borger. Dk ikke er på barsel... Kun afmeldt jobcentret. Er der overhovedet nogen chance for at jeg kan få pengene udbetalt???

Herre jemini! Det er så træls! Mon ikke du i hvert fald har ret til at få dem udbetalt bagudrettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herre jemini! Det er så træls! Mon ikke du i hvert fald har ret til at få dem udbetalt bagudrettet?

Det håber jeg da... Det er rimelig ærgerligt at skulle tage 10.000 fra opsparingen. Ville ønske nogen kunne svare mig på det... Nuuuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... Åh suk, jeg kan bare mærke jeg skal igennem alle mulige i morgen

Åh åh, jeg skulle også overgå til barselsdagpenge nu her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.