SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Pyh syns det er lidt hårdt når folk ikke blir glade når vi fortæller om graviditeten. Jo jeg forstår godt bekymringer osv, men nu har vi jo fortalt at vi har besluttet at beholde den. Kan ikke bare være ligeglad, da det er familie som betyder meget for mig :(

Det er sgu ohdå træls :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min svigermors forsvar er hun sådan en type der slynger noget ud uden at mene det og uden at tænke sig om. Nej det har jo intet med hende at gøre, vi passer altså selv vores børn. Tror hun har passet Amilia måske 4 gange hvor de to af dem var da jeg skulle skrive opgave (amilia er hjemmepasset) og hun er altså 19 mdr.

Da jeg blev vildt sur og ked af det undskyldte hun også og sagde at hun ikke mente det på den måde og at hun glæder sig. Nogle mennesker mangler bare virkelig fornemmelsen for hvornår man siger hvad.

Og hvad så at du har mange børn, tænk på hvor meget du bidrager med til samfundet! Helt ærligt flere burde jo få nogle flere børn. Jeg synes i har taget den rigtige beslutning, for i har taget den beslutning der var rigtig for jer! Jeg forstår godt det er svært, men inde i din mave er en lille spire ved at vokse sig stor og stærk og snart har i et barn mere :wub

Op i måsen med hvad de andre tænker. Det er jeres barn, jeres liv og jeres beslutning og i er glade og det er det vigtigste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min svigermors forsvar er hun sådan en type der slynger noget ud uden at mene det og uden at tænke sig om. Nej det har jo intet med hende at gøre, vi passer altså selv vores børn. Tror hun har passet Amilia måske 4 gange hvor de to af dem var da jeg skulle skrive opgave (amilia er hjemmepasset) og hun er altså 19 mdr.

Da jeg blev vildt sur og ked af det undskyldte hun også og sagde at hun ikke mente det på den måde og at hun glæder sig. Nogle mennesker mangler bare virkelig fornemmelsen for hvornår man siger hvad.

Og hvad så at du har mange børn, tænk på hvor meget du bidrager med til samfundet! Helt ærligt flere burde jo få nogle flere børn. Jeg synes i har taget den rigtige beslutning, for i har taget den beslutning der var rigtig for jer! Jeg forstår godt det er svært, men inde i din mave er en lille spire ved at vokse sig stor og stærk og snart har i et barn mere :wub

Op i måsen med hvad de andre tænker. Det er jeres barn, jeres liv og jeres beslutning og i er glade og det er det vigtigste

Det rammer bare lidt, når det er en person som har betydet rigtig meget for mig i mit liv, og forhåbentlig stadig gør det. Men jeg ved også at vi har taget den rigtige beslutning, og at det jo er os som skal leve med den!

 

Tak for dine ord  :kiss og godt at svigermor undskyldte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det rammer bare lidt, når det er en person som har betydet rigtig meget for mig i mit liv, og forhåbentlig stadig gør det. Men jeg ved også at vi har taget den rigtige beslutning, og at det jo er os som skal leve med den!

Tak for dine ord :kiss og godt at svigermor undskyldte!

Det gjorde hun da jeg talte lidt højt mens jeg hylede nede i gården

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu ohdå træls :( :kram

Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! Jacob kaster op, og nu er jeg SÅ bange for at vi andre også bliver syge! :(

Jeg kan slet ikk rumme det! Tæller bare ned til hvornår det mon er min tur, og jeg kan slet ikk finde ro fordi jeg er så bange for at kaste op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus brok!

Leah har besluttet at starte denne lørdag kl 5!

Det luksus - fordi hun har sovet siden kl 19, uden en lyd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well lorte nat alene med drengene....har været vågen mer eller mindre hver time siden kl. 22 hvor jeg gik i seng...

Niklas Sys det var morgen kl 4...fik ham til at sove igen kl 5...og nu er begge drenge vågne og klar til dagen...mor her er træt !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh. Brian har snakket lidt om at hans eksem "driller lidt" de sidste par dage. Idag, da jeg spurgte, om vi skulle tage ud og svømme, viser han mig så, at hans krop nærmest er dækket af store hævede pink plamager. Nu har jeg vredet armen om på ham, så han meget modvilligt har ringet til lægevagten som selvfølgelig gerne vil se ham. Og så siger han "Se, det var derfor, jeg ikke ville ringe, nu skal jeg jo derind.".

JAAAAAAAAAA spade, og tror du måske ikke også det var lidt smart?!

For pokker :prik

Nu håber jeg bare, det ikke er alvorligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! Jacob kaster op, og nu er jeg SÅ bange for at vi andre også bliver syge! :(

Jeg kan slet ikk rumme det! Tæller bare ned til hvornår det mon er min tur, og jeg kan slet ikk finde ro fordi jeg er så bange for at kaste op :(

Åh nej :( Håber du fik lidt søvn, at det er hurtigt over for Jacob og ingen andre bliver ramt :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus brok!

Leah har besluttet at starte denne lørdag kl 5!

Det luksus - fordi hun har sovet siden kl 19, uden en lyd!

Håber du også har fået sovet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well lorte nat alene med drengene....har været vågen mer eller mindre hver time siden kl. 22 hvor jeg gik i seng...

Niklas Sys det var morgen kl 4...fik ham til at sove igen kl 5...og nu er begge drenge vågne og klar til dagen...mor her er træt !

Håber dagen byder på en lur :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh. Brian har snakket lidt om at hans eksem "driller lidt" de sidste par dage. Idag, da jeg spurgte, om vi skulle tage ud og svømme, viser han mig så, at hans krop nærmest er dækket af store hævede pink plamager. Nu har jeg vredet armen om på ham, så han meget modvilligt har ringet til lægevagten som selvfølgelig gerne vil se ham. Og så siger han "Se, det var derfor, jeg ikke ville ringe, nu skal jeg jo derind.".

JAAAAAAAAAA spade, og tror du måske ikke også det var lidt smart?!

For pokker :prik

Nu håber jeg bare, det ikke er alvorligt :(

Argh, Brian :rolleyes

Håber lægen kan hjælpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, Brian :rolleyes

Håber lægen kan hjælpe :kram

Tak. Det er nok bare en eller anden allergisk reaktion som går over igen, men han har bare tendens til at rage vilde sygdomme til sig, er altså på blodfortyndende medicin og har været sløj de sidste par dage også. Så afsted det gik, hr. mand :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det er nok bare en eller anden allergisk reaktion som går over igen, men han har bare tendens til at rage vilde sygdomme til sig, er altså på blodfortyndende medicin og har været sløj de sidste par dage også. Så afsted det gik, hr. mand :klap

Mænd er jo generelt lidt dummere end kvinder Mette.... Men godt at du fik ham afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd er jo generelt lidt dummere end kvinder Mette.... Men godt at du fik ham afsted!

Very true :rolleyes

Og ja tak. Selvom jeg da håber, at det var tidsspilde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh. Brian har snakket lidt om at hans eksem "driller lidt" de sidste par dage. Idag, da jeg spurgte, om vi skulle tage ud og svømme, viser han mig så, at hans krop nærmest er dækket af store hævede pink plamager. Nu har jeg vredet armen om på ham, så han meget modvilligt har ringet til lægevagten som selvfølgelig gerne vil se ham. Og så siger han "Se, det var derfor, jeg ikke ville ringe, nu skal jeg jo derind.".

JAAAAAAAAAA spade, og tror du måske ikke også det var lidt smart?!

For pokker :prik

Nu håber jeg bare, det ikke er alvorligt :(

Jeg håber ikke det er noget alvorligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nok :( Jeg ved ikke om det ligefrem hedder skilsmisse. Det kan jeg ikke helt mærke, men jeg har virkelig fået nok.

Lige nu har jeg mest af alt lyst til at pakke mine ting og tage væk og få lidt ro i hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nok :( Jeg ved ikke om det ligefrem hedder skilsmisse. Det kan jeg ikke helt mærke, men jeg har virkelig fået nok.

Lige nu har jeg mest af alt lyst til at pakke mine ting og tage væk og få lidt ro i hovedet.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå umiddelbart mener lægen at det er en virus, så han skal bare være obs på feber og så skulle det gerne gå væk igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nok :( Jeg ved ikke om det ligefrem hedder skilsmisse. Det kan jeg ikke helt mærke, men jeg har virkelig fået nok.

Lige nu har jeg mest af alt lyst til at pakke mine ting og tage væk og få lidt ro i hovedet.

:kram :kram dybe vejrtrækninger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå umiddelbart mener lægen at det er en virus, så han skal bare være obs på feber og så skulle det gerne gå væk igen :)

Dejligt det ikke var alvorligt sådan akut akut :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at noget så kedeligt som sysler (vasketøj) går vildt meget ud over Freya. Hun hader tydeligvis bare at være hjemme og inde, men når jeg har vasketur så er det bare umuligt at komme ud før vi er færdige. Og at vaske tager snildt 3-4 timer. Og det skal være i weekender da jeg ikke kan komme til det i hverdagene med arbejde også, og når man så kun kan få tid hver 3. Uge til vask, så er der bare meget tøj! Stakkels Freya der så gerne vil ud og brænde noget krudt af og som er fanget indendørs. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lagt spiral op i torsdags, og har stadig tarvelige efter-ve-lignende smerter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.