faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

:kuller  Jeg har i dag haft lidt gammelt blodigt udflåd.. og hovedpine. Så jeg ringede straks til klinikken som rykkede min scanning på mandag frem til på onsdag.

Men jeg blev bekymret og min mand og jeg har derfor netop været inde på en scanningsklinik i København.

Man kunne se en fin lille blommesæk i livmoderen.. men der kunne ikke ses noget indeni den. Jeg er 6+1 i dag.. og damen sagde at jeg jo sagtens kunne være en slow starter. Og ellers er risikoen jo at der slet ikke er nogen baby indeni. :boo   Så nu skal vi til en scanning igen på onsdag hos fertilitetsklinikken og så håber jeg at få bare lidt afklaring... Kan næsten ikke bære hvis der ikke er nogen baby. Har jo lige sagt det til min familie.. !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kuller Jeg har i dag haft lidt gammelt blodigt udflåd.. og hovedpine. Så jeg ringede straks til klinikken som rykkede min scanning på mandag frem til på onsdag.

Men jeg blev bekymret og min mand og jeg har derfor netop været inde på en scanningsklinik i København.

Man kunne se en fin lille blommesæk i livmoderen.. men der kunne ikke ses noget indeni den. Jeg er 6+1 i dag.. og damen sagde at jeg jo sagtens kunne være en slow starter. Og ellers er risikoen jo at der slet ikke er nogen baby indeni. :boo Så nu skal vi til en scanning igen på onsdag hos fertilitetsklinikken og så håber jeg at få bare lidt afklaring... Kan næsten ikke bære hvis der ikke er nogen baby. Har jo lige sagt det til min familie.. !!!

Jeg krydser fingre for at den lille spire er en langsom starter.

Jeg blev scannet i fredags hvor jeg troede jeg var 6+6 ifølge min cyklus på 34 dage, men målingen viste sig jeg kun var 6+2 eller med god vilje 6+3.

Jeg ved ikke hvordan terminen i dit tilfælde bliver beregnet når du har været i behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Jeg har i dag haft lidt gammelt blodigt udflåd.. og hovedpine. Så jeg ringede straks til klinikken som rykkede min scanning på mandag frem til på onsdag.

Men jeg blev bekymret og min mand og jeg har derfor netop været inde på en scanningsklinik i København.

Man kunne se en fin lille blommesæk i livmoderen.. men der kunne ikke ses noget indeni den. Jeg er 6+1 i dag.. og damen sagde at jeg jo sagtens kunne være en slow starter. Og ellers er risikoen jo at der slet ikke er nogen baby indeni. :boo Så nu skal vi til en scanning igen på onsdag hos fertilitetsklinikken og så håber jeg at få bare lidt afklaring... Kan næsten ikke bære hvis der ikke er nogen baby. Har jo lige sagt det til min familie.. !!!

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at læse!! Håber virkelig på det bedste. Hvor blev du skannet henne? Der er stor forskel på personalets rutine og erfaring de forskellige steder samt hvor godt skanningsudstyr de har, så det behøver bestemt ikke at være endegyldigt dårligt nyt. Har selv en veninde, der først var ét sted og fik at vide der ikke var noget foster/hjerteslag og samme dag fik hun en tid hos en speciallæge på en anden klinik hvor alt så helt fint og normalt ud og der var fint hjerteslag! Krydser fingre for jer! Tænker at en blommesæk i livmoderen er en rigtig god start og forhåbentlig ser det hele perfekt ud i overmorgen! Kram til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller  Jeg har i dag haft lidt gammelt blodigt udflåd.. og hovedpine. Så jeg ringede straks til klinikken som rykkede min scanning på mandag frem til på onsdag.

Men jeg blev bekymret og min mand og jeg har derfor netop været inde på en scanningsklinik i København.

Man kunne se en fin lille blommesæk i livmoderen.. men der kunne ikke ses noget indeni den. Jeg er 6+1 i dag.. og damen sagde at jeg jo sagtens kunne være en slow starter. Og ellers er risikoen jo at der slet ikke er nogen baby indeni. :boo   Så nu skal vi til en scanning igen på onsdag hos fertilitetsklinikken og så håber jeg at få bare lidt afklaring... Kan næsten ikke bære hvis der ikke er nogen baby. Har jo lige sagt det til min familie.. !!!

 

:kram2 Krydser fingre for at du er en slow starter, sender masser af kram!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Jeg har i dag haft lidt gammelt blodigt udflåd.. og hovedpine. Så jeg ringede straks til klinikken som rykkede min scanning på mandag frem til på onsdag.

Men jeg blev bekymret og min mand og jeg har derfor netop været inde på en scanningsklinik i København.

Man kunne se en fin lille blommesæk i livmoderen.. men der kunne ikke ses noget indeni den. Jeg er 6+1 i dag.. og damen sagde at jeg jo sagtens kunne være en slow starter. Og ellers er risikoen jo at der slet ikke er nogen baby indeni. :boo Så nu skal vi til en scanning igen på onsdag hos fertilitetsklinikken og så håber jeg at få bare lidt afklaring... Kan næsten ikke bære hvis der ikke er nogen baby. Har jo lige sagt det til min familie.. !!!

Åh der er lang tid til onsdag! Men jeg tror næsten at den lille spire driller jer, jeg tror det er en langsom starter og jeg krydser alt jeg har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom du til skanning????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. vi blev scannet på lilleliv.dk... og det var en lægestuderende der lavede scanningen. Så ja jeg håber på bedre kvalificeret personale på onsdag på fertilitetsklinikken :) Så indtil videre prøver jeg at slå koldt vand i blodet.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. vi blev scannet på lilleliv.dk... og det var en lægestuderende der lavede scanningen. Så ja jeg håber på bedre kvalificeret personale på onsdag på fertilitetsklinikken :) Så indtil videre prøver jeg at slå koldt vand i blodet.. :kuller

Jeg tror at den klinik har et meget blandet ry, så det giver mig helt fint tro på, at alt er som det skal være i din mave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. vi blev scannet på lilleliv.dk... og det var en lægestuderende der lavede scanningen. Så ja jeg håber på bedre kvalificeret personale på onsdag på fertilitetsklinikken :) Så indtil videre prøver jeg at slå koldt vand i blodet.. :kuller

Læger lærer ikke at skanne under studiet (er selv læge, så det må du gerne holde mig op på), så du er blevet skannet af en selvudlært, der aldrig har fået nogen form for formel uddannelse i skanning med et minimum af erfaring! Og netop den klinik har jeg hørt om mange, der har fået at vide der ikke var hjerteslag, men det bare var fordi de ikke er dygtige nok og andre har fint kunne se det! Så er ked af du er blevet så utryg efter den skanning, men ville ikke selv give meget for deres evner (groft sagt;). Håber du får en rigtig god skanning på onsdag! Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, nogen havde snuppet tiden!

Skal scannes hos gyn i morgen, og er så nervøs fordi mine symptomer er gået lidt væk (bortset fra at jeg vågner hver nat og skal på toilettet) - håber på at alt er vel derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læger lærer ikke at skanne under studiet (er selv læge, så det må du gerne holde mig op på), så du er blevet skannet af en selvudlært, der aldrig har fået nogen form for formel uddannelse i skanning med et minimum af erfaring! Og netop den klinik har jeg hørt om mange, der har fået at vide der ikke var hjerteslag, men det bare var fordi de ikke er dygtige nok og andre har fint kunne se det! Så er ked af du er blevet så utryg efter den skanning, men ville ikke selv give meget for deres evner (groft sagt;). Håber du får en rigtig god skanning på onsdag! Kram

Jeg skal nok holde dig op på det :) (Jeg er selv sygeplejerske) *Ss*

Jeg prøver at holde hovedet koldt og humøret højt.. og så må tiden godt gå lidt hurtigt frem til onsdag kl 8.45 hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok holde dig op på det :) (Jeg er selv sygeplejerske) *Ss*

Jeg prøver at holde hovedet koldt og humøret højt.. og så må tiden godt gå lidt hurtigt frem til onsdag kl 8.45 hehe

Godt i har en tidlig tid onsdag i det mindste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor strengt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj for den, håber ikke du har været på arbejde i dag så? Det er så ulideligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt i har en tidlig tid onsdag i det mindste Og er det ikke noget med, at 25% af gravide med helt normale graviditeter oplever at bløde? Jeg er optimistisk på jeres vegne!

Altså nu har jeg jo ikke haft frisk blødning.. men kun lidt brunt udflåd.. Men jo det er jo meget normalt for gravide :) Så vi krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er Sea Bands og hvordan virker de?

Jeg har haft så meget kvalme i den sidste uge. Jeg kaster ikke op men har det bedst liggende i seng med benene trukket op over maven. Og det kan jeg jo ikke på arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er Sea Bands og hvordan virker de?

Jeg har haft så meget kvalme i den sidste uge. Jeg kaster ikke op men har det bedst liggende i seng med benene trukket op over maven. Og det kan jeg jo ikke på arbejde

Sea band er et lille elastik/stof-bånd.. lidt a la en sved-bånd til håndleddet... som så trykker på et bestemt sted på håndleddet som skulle stoppe kvalme. De kan købes på apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sea band er et lille elastik/stof-bånd.. lidt a la en sved-bånd til håndleddet... som så trykker på et bestemt sted på håndleddet som skulle stoppe kvalme. De kan købes på apoteket :)

Tak bliver nødt til at prøve dem!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sea band er et lille elastik/stof-bånd.. lidt a la en sved-bånd til håndleddet... som så trykker på et bestemt sted på håndleddet som skulle stoppe kvalme. De kan købes på apoteket :)

Tak bliver nødt til at prøve dem!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7+0 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke mere brunt udflåd i dag.. i hvert fald indtil videre.. Så jeg håber det bare var en enlig svale.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er ikke mere brunt udflåd i dag.. i hvert fald indtil videre.. Så jeg håber det bare var en enlig svale.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke mere brunt udflåd i dag.. i hvert fald indtil videre.. Så jeg håber det bare var en enlig svale.. :)

Skønt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så dejligt at skifte uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER