faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Så blev de første vente-bukser købt!! Følte mig lidt til grin med min ikke-eksisterende mave, men ekspedienten var virkelig sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, tror også jeg bliver glad for dem selvom jeg føler mig lidt "flommet" i dem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ville være over 7 år gammelt i så fald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ville være over 7 år gammelt i så fald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev de første vente-bukser købt!! Følte mig lidt til grin med min ikke-eksisterende mave, men ekspedienten var virkelig sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev de første vente-bukser købt!! Følte mig lidt til grin med min ikke-eksisterende mave, men ekspedienten var virkelig sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt tid hos egen læge. Først hos sygeplejersken d.15 marts til blodprøver og VJ.

Og så igen d.31 hos lægen og jordmoderen. Syntes der er ALT FOR LANG tid til... :kuller

Overvejer at ringe til klinikken i morgen og få rykket min "tidlige" scanning frem.. har tid d.14 marts og der er jeg 7+1..

 

Har ikke rigtig nogen symptomer endnu.. Har haft lidt kvalme.. men det er MEGET lidt. Er måske lidt oppustet... men ingen smerter i brysterne og de er heller ikke vokset.. men det behøver jeg så heller ikke. Og jeg er kun 4+6 i dag lørdag..   Jeg syntes tiden står stille... !!

 

Glæder mig til på næste lørdag.. hvor vi skal fortælle det til mine forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt tid hos egen læge. Først hos sygeplejersken d.15 marts til blodprøver og VJ.

Og så igen d.31 hos lægen og jordmoderen. Syntes der er ALT FOR LANG tid til... :kuller

Overvejer at ringe til klinikken i morgen og få rykket min "tidlige" scanning frem.. har tid d.14 marts og der er jeg 7+1..

Har ikke rigtig nogen symptomer endnu.. Har haft lidt kvalme.. men det er MEGET lidt. Er måske lidt oppustet... men ingen smerter i brysterne og de er heller ikke vokset.. men det behøver jeg så heller ikke. Og jeg er kun 4+6 i dag lørdag.. Jeg syntes tiden står stille... !!

Glæder mig til på næste lørdag.. hvor vi skal fortælle det til mine forældre :)

Kan godt forstå du synes tiden står stille.. Jeg synes også den går meget langsomt :) Men er fristet til at sige NYD det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt tid hos egen læge. Først hos sygeplejersken d.15 marts til blodprøver og VJ.

Og så igen d.31 hos lægen og jordmoderen. Syntes der er ALT FOR LANG tid til... :kuller

Overvejer at ringe til klinikken i morgen og få rykket min "tidlige" scanning frem.. har tid d.14 marts og der er jeg 7+1..

Har ikke rigtig nogen symptomer endnu.. Har haft lidt kvalme.. men det er MEGET lidt. Er måske lidt oppustet... men ingen smerter i brysterne og de er heller ikke vokset.. men det behøver jeg så heller ikke. Og jeg er kun 4+6 i dag lørdag.. Jeg syntes tiden står stille... !!

Glæder mig til på næste lørdag.. hvor vi skal fortælle det til mine forældre :)

Dejligt du ikke skal vente så længe på tiden hos lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du ikke skal vente så længe på tiden hos lægen Jeg skal først til lægen når jeg er 8+1 og til scanning når jeg r 8+0

Men præcis de samme dage som dig

Uh spændende allerede at skulle fortælle det

Ja jeg kan ikke vente med at fortælle det. Min mor og jeg har et meget tæt forhold.. og det piner mig lidt at jeg har holdt det hemmeligt for hende at vi allerede er gået i gang med iui. Og ja det er meget tidligt at fortælle det... men går det galt så går det galt.. og går det godt så går det godt. (jeg mener med selve graviditeten) Og alle ved alligevel at vi er i fertilitetsbehandling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg selv prøvet at det endte i en MA og vi var knuste. Jeg var virkelig glad for at vores forældre vidste det og sørgede med os over tabet (mistede først i uge 10, så vi havde nået at se levende baby flere gange). Dem der først fik det at vide da vi mistede (bl.a svigermor - det var kun svigerfar og hans kone der vidste det) reagerede lidt mere "nå det var da ærgerligt, men op på hesten igen". De vidste jo ikke rigtigt at der havde været noget at miste, før de fik at vide der alligevel ikke var noget, og vores oplevelse var i hvert fald at det gjorde dem lidt mere distancerede til det hele. Og vi havde i hvert fald brug for lidt mere end det. Så vi har fortalt det tidligt til forældre og søskende denne gang. Men det føltes alligevel lidt grænseoverskridende at melde det ud så tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg selv prøvet at det endte i en MA og vi var knuste. Jeg var virkelig glad for at vores forældre vidste det og sørgede med os over tabet (mistede først i uge 10, så vi havde nået at se levende baby flere gange). Dem der først fik det at vide da vi mistede (bl.a svigermor - det var kun svigerfar og hans kone der vidste det) reagerede lidt mere "nå det var da ærgerligt, men op på hesten igen". De vidste jo ikke rigtigt at der havde været noget at miste, før de fik at vide der alligevel ikke var noget, og vores oplevelse var i hvert fald at det gjorde dem lidt mere distancerede til det hele. Og vi havde i hvert fald brug for lidt mere end det. Så vi har fortalt det tidligt til forældre og søskende denne gang. Men det føltes alligevel lidt grænseoverskridende at melde det ud så tidligt :)

Ja jeg har det også på den måde... At jeg syntes de alle skal vide det.. fordi hvis det så netop går galt så ved de at der har været noget at miste.. og så kan de måske bedre støtte en. Og min mor har selv været igennem en dødfødt dreng i 8 måned.. + 6 efterfølgende spontane aborter - alle i 3-4 måned. Og jeg selv blev født 3 måneder for tidligt og har overlevet uden mén. Så min mor vil vide hvad vi gennemgår lige nu.. så det er også derfor jeg glæder mig til at fortælle hende det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har det også på den måde... At jeg syntes de alle skal vide det.. fordi hvis det så netop går galt så ved de at der har været noget at miste.. og så kan de måske bedre støtte en. Og min mor har selv været igennem en dødfødt dreng i 8 måned.. + 6 efterfølgende spontane aborter - alle i 3-4 måned. Og jeg selv blev født 3 måneder for tidligt og har overlevet uden mén. Så min mor vil vide hvad vi gennemgår lige nu.. så det er også derfor jeg glæder mig til at fortælle hende det :)

Hold da op! Det lyder da helt umenneskeligt hårdt det din mor har været igennem. :( Godt hun fik dig :) Med den familie historie kan jeg godt forstå, hvis du er lidt ekstra nervøs! Bliver spændende at fortælle det til din mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg selv prøvet at det endte i en MA og vi var knuste. Jeg var virkelig glad for at vores forældre vidste det og sørgede med os over tabet (mistede først i uge 10, så vi havde nået at se levende baby flere gange). Dem der først fik det at vide da vi mistede (bl.a svigermor - det var kun svigerfar og hans kone der vidste det) reagerede lidt mere "nå det var da ærgerligt, men op på hesten igen". De vidste jo ikke rigtigt at der havde været noget at miste, før de fik at vide der alligevel ikke var noget, og vores oplevelse var i hvert fald at det gjorde dem lidt mere distancerede til det hele. Og vi havde i hvert fald brug for lidt mere end det. Så vi har fortalt det tidligt til forældre og søskende denne gang. Men det føltes alligevel lidt grænseoverskridende at melde det ud så tidligt :)

Mmm jeg havde ikke lige tænkt på det med støtte. Mig og kæresten er gået og snakket i dag om vi skal sige det efter vi (forhåbentlig!) ser hjertet slår på mandag eller først efter NF fordi jeg er ældre og derfor er der større risici. Hvis min mor levede havde jeg helt sikkert allerede fortalt hende som med mine første to :-) men hvis der er noget galt denne gang er der ingen der ved noget.

Allerede svært at forklare svigerfamilien hvorfor jeg de sidste par besøg har faldt i søvn i sofaen efter frokost ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har det også på den måde... At jeg syntes de alle skal vide det.. fordi hvis det så netop går galt så ved de at der har været noget at miste.. og så kan de måske bedre støtte en. Og min mor har selv været igennem en dødfødt dreng i 8 måned.. + 6 efterfølgende spontane aborter - alle i 3-4 måned. Og jeg selv blev født 3 måneder for tidligt og har overlevet uden mén. Så min mor vil vide hvad vi gennemgår lige nu.. så det er også derfor jeg glæder mig til at fortælle hende det :)

Det bliver dejligt at foretælle din mor om din graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den weekend. Håber I andre har det godt?

Mine børn er hos deres far og jeg må indrømme jeg har sovet det meste af weekenden. Har ikke kvalme bare lidt utilpashed i maven og meget luft og mariekiks med ost hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes ikke der har været meget weekend her - blev kaldt på arbejde lørdag og om aftenen var jeg så træt, at jeg faldt i søvn på sofaen Kl 9 og sov alligevel til kl 10 i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes ikke der har været meget weekend her - blev kaldt på arbejde lørdag og om aftenen var jeg så træt, at jeg faldt i søvn på sofaen Kl 9 og sov alligevel til kl 10 i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes ikke der har været meget weekend her - blev kaldt på arbejde lørdag og om aftenen var jeg så træt, at jeg faldt i søvn på sofaen Kl 9 og sov alligevel til kl 10 i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med scanning!!! Fantastisk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, stort tillykke❤️❤️ hvor langt er du henne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv - Troede at jeg slap for opkast, men i dag skulle det jo starte:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågnede kl 5.15 i morges med mega ondt nederst i maven. Jeg tror dog det var fordi jeg skulle sådan tisse. Og det havde jeg nok skulle i nogle timer. Så det var formentlig blære-spasmer. For det aftog 10 min efter jeg havde været på wc. Men hold nu op jeg var bange.. Kan næsten ikke vente 2 uger endnu med den scanning... overvejer at købe en ude i byen. Ved i hvad det koster ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER