Ezri

Jeg får en masse gratis flasker Froosh!

18 indlæg i dette emne

Jeg er lige blevet riget op af Froosh. Jeg får en masse gratis flasker, fordi jeg købte en flaske i dag, der var gæret. Det var de så kede af, at de ville sende mig et par kasser helt gratis med Froosh.

Det kan man da kalde SERVICE!!!

Så det betaler sig faktisk at pointere noget, hvis man har fået et produkt, der ikke levede op til standarden.

froosh1.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige blevet riget op af Froosh. Jeg får en masse gratis flasker, fordi jeg købte en flaske i dag, der var gæret. Det var de så kede af, at de ville sende mig et par kasser helt gratis med Froosh.

Det kan man da kalde SERVICE!!!

Så det betaler sig faktisk at pointere noget, hvis man har fået et produkt, der ikke levede op til standarden.

froosh1.jpeg

hvor er det heldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser dælme ikke dårligt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhmmmm, de ser gode ud

Og det er da god service synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Rart at god service stadig eksisterer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm - de ser lækre ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke dårlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuhm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op! Det er skisme super service :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super service.... selv om det selvfølgelig havde været bedre, hvis de ikke havde solgt et produkt der var for ringe i første omgang... :P

Måske jeg skulle have gjort det samme med denne, som manden og jeg delte på vores weekendtur.. Den var bare også helt vildt gæret... ad!

post-74-037652500 1299605107_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med god service - det manglede jo bare at du fik e form for kompensation :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en service :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var flot. :) - Og smart, for nu fortæller du jo om det, og så får de gratis reklame. :P De er snu...! Men det smager godt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :)

Jeg gider som regel ikke det bøvl med at klage, men ja det kan godt betale sig nogle gange, det burde jeg vist blive bedre til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skønt de gør sådan.. Vi har selv haft klaret hos Kims og Scandic food med samme resultat at få sendt en god erstatning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper tit at klage/spørge/sende en undren til firmaer. Det har jeg gjort flere gange med godt resultat. Første gang var med en skyllemiddel. En blå dunlet. Den blev simpelthen så tyk og klumpet. Så var jeg nede ved min mor, og hun havde en magen til, der gjorde det samme. Så jeg skrev til firmaet om hvorfor den gjorde det, når det var den blå begge to. Jeg fik en ny skyllemiddel med posten og en forklaring på hvad der kunne være sket med den :)

Anden gang købte jeg en Aromat og der var ikke den si på toppen af glasset, så jeg skrev til dem for at høre om de ikke gjorde det mere. Jeg fik sendt en MASSE aromat som kompentation og en undskyldning på manglende si :)

Sidst jeg gjorde det, fandt jeg et stykke sølvpapir i en leverpostej, og skrev til dem så de kunne vide at der evt kunne være sølvpapir i flere. Jeg fik en trip trap bordskåner som undskyldning og en forklaring på hvad der nok var gået galt med min postej :)

Så jeg bruger gerne 5 min på at skrive til et firma, for som regel får man et positivt svar tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået mine flasker. Det blev til 24 stk! Så nu skal jeg rigtig mæske mig i lækker sund smoothie. NAM NAM

cheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER