NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Yay :glad

Gid det var mig, for 7+0 = scanning :)

Lige pludselig så er du her.. Jeg glæder mig virkelig til at komme til NF :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige pludselig så er du her.. Jeg glæder mig virkelig til at komme til NF :yay

Ja det har du ret i, men nøj jeg bare synes tiden sneeeegler sig afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gider i give mig et nakkeslag? Jeg har gjort det som jeg siger til alle andre de skal lade være med.. Mine symptomer er ikke så tydelige mere, og så tænkte jeg at jeg liiiiiiige kunne tage en test for at blive beroliget.. Og jeg synes faktisk den er lidt "svag" til at være 5+1.. Men jeg ved godt at man ikke kan bruge testene på den måde. Men nu er jeg jo bare bekymret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gider i give mig et nakkeslag? Jeg har gjort det som jeg siger til alle andre de skal lade være med.. Mine symptomer er ikke så tydelige mere, og så tænkte jeg at jeg liiiiiiige kunne tage en test for at blive beroliget.. Og jeg synes faktisk den er lidt "svag" til at være 5+1.. Men jeg ved godt at man ikke kan bruge testene på den måde. Men nu er jeg jo bare bekymret :(

Åh :kram2 Jeg synes ikke du skal være bekymret - jeg testede også svagt nogle gange medLiam, da jeg var senere henne! Men er du meget bekymret så giv lige lægen et kald imorgen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8+0 :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :kram2 Jeg synes ikke du skal være bekymret - jeg testede også svagt nogle gange medLiam, da jeg var senere henne! Men er du meget bekymret så giv lige lægen et kald imorgen!!

 

Jamen der er vel ikke så meget han kan gøre… Han kan jo bare tage blodprøver som vi kan følge, men det ved jeg ikke om de vil når det bare er mig der er pylret?  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8+0 :kuller

Yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen der er vel ikke så meget han kan gøre… Han kan jo bare tage blodprøver som vi kan følge, men det ved jeg ikke om de vil når det bare er mig der er pylret? :unsure

Du har nok ret, men så har du gjort noget istedet for ingenting!

Men prøv lige at slå koldt vand i blodet - baby har ikke godt af bekymringer og stress og jeg er sikker på at alt er i den skønneste orden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gider i give mig et nakkeslag? Jeg har gjort det som jeg siger til alle andre de skal lade være med.. Mine symptomer er ikke så tydelige mere, og så tænkte jeg at jeg liiiiiiige kunne tage en test for at blive beroliget.. Og jeg synes faktisk den er lidt "svag" til at være 5+1.. Men jeg ved godt at man ikke kan bruge testene på den måde. Men nu er jeg jo bare bekymret :(

Neeeej, jeg vil ikke slå dig.. Men jeg vil sende dig 1000 krammere!!! :kram2 :kiss Hvornår er det du skal til scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har jeg bare ondt i mit hoved, og jeg er svimmel! :boo Jeg er virkelig sølle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har jeg bare ondt i mit hoved, og jeg er svimmel! :boo Jeg er virkelig sølle...

I feel ya! Jeg har sågar taget panodil og har det liiidt bedre, men jeg kan ingenting. Dunkende hovedpine når jeg ligger ned og hvis jeg sætter mig op kaster jeg op og jeg skal slet ikke rejse mig for så er jeg ved at besvime :( åh det er hårdt at være gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gider i give mig et nakkeslag? Jeg har gjort det som jeg siger til alle andre de skal lade være med.. Mine symptomer er ikke så tydelige mere, og så tænkte jeg at jeg liiiiiiige kunne tage en test for at blive beroliget.. Og jeg synes faktisk den er lidt "svag" til at være 5+1.. Men jeg ved godt at man ikke kan bruge testene på den måde. Men nu er jeg jo bare bekymret :(

 

Årh, jeg håber ikke der er noget at være bekymret over. Du kan i hvert fald ikke bruge hverken det at symptomerne ikke er så tydelige eller resultatet af testen til så frygtelig meget, og der er ikke så meget andet for end at vente... Der er jo stadig noget tid før du kan scannes med sikkert resultat (har du en scanningstid?) så det bedste du kan gøre er at tro på det og slappe af indtil. Så længe der hverken er blod eller smerter er det jo et godt tegn!

 

 

Hvor har jeg bare ondt i mit hoved, og jeg er svimmel! :boo Jeg er virkelig sølle...

 

Sådan har jeg også haft det! Jeg er startet på graviditetsjern tidligere efter konsultation med min læge, og det synes jeg faktisk har hjulpet lidt, især på svimmelheden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har jeg bare ondt i mit hoved, og jeg er svimmel! :boo Jeg er virkelig sølle...

 

I feel ya! Jeg har sågar taget panodil og har det liiidt bedre, men jeg kan ingenting. Dunkende hovedpine når jeg ligger ned og hvis jeg sætter mig op kaster jeg op og jeg skal slet ikke rejse mig for så er jeg ved at besvime :( åh det er hårdt at være gravid

 

Øv, sikke noget med jer to :( Kram og rigtig god bedring :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været så øm i maven om aftenen i går og i dag. Er ikke helt tryg ved det. Men tror bare det er fordi jeg har lavet så meget - travlt på arbejde og også aktiviteter bagefter, så har ikke fået slappet så meget af som jeg gerne ville. Ååårh, der skal altså bare ikke være noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det! Jeg er startet på graviditetsjern tidligere efter konsultation med min læge, og det synes jeg faktisk har hjulpet lidt, især på svimmelheden..

Der er hermed bestilt hemojern til de næste ca. 3 mdr. (Fandt det på nettet til 65 kr. for 100 stk.!).. ;) Tak for tippet.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.. Jeg slår koldt vand i blodet. Der er jo egentlig ingen grund til bekymring endnu - har jo ikke blødt eller noget. Og testen er en helt anden slags end de andre jeg har taget, så mon ikke det bare er det der driller.. Jeg skal bare holde vejret indtil 30/11 og nyde at jeg ikke har de vilde gener..

:kram2 til jer andre med diverse dårligdomme og gener :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada, jeg er sikker på der ikke er noget at bekymre sig om, men forstår godt de kommer når du ikke rigtig har nogle symptomer.

Jeg har kun et tillykke fra Skive og så mine tests at forholde mig til... Ingen symptomer what so ever! - Og det skal man måske bare være glad for, men nogen gange ønsker jeg mig symptomer, kvalme, ømme bryster - bare et eller andet :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en fin test :yay

post-6165-0-40598000-1448005219_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en fin test :yay

attachicon.gif_20151120_083652.JPG

Ihh du er bare SÅ meget gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh du er bare SÅ meget gravid :loveshower

Ihh det kan man slet ikke høre for tit :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange af jer overvejer kønsskanning??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer det, men intet er besluttet. Det kan være vi hellere vil bruge pengene på noget andet :/ (kan ikke huske hvad den ca. koster)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange af jer overvejer kønsskanning??

 

Jeg tror slet ikke vi kan lade være ;) Vi er så nysgerrige, og det er rart at forholde sig til kønnet tidligt synes vi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer det, men intet er besluttet. Det kan være vi hellere vil bruge pengene på noget andet :/ (kan ikke huske hvad den ca. koster)

 

Mellem 400-600 kroner. I hvert fald her i København, jeg ved ikke om prisen er anderledes andre steder i landet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER