NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Mellem 400-600 kroner. I hvert fald her i København, jeg ved ikke om prisen er anderledes andre steder i landet :)

Tak. Det lyder meget rigtigt, der er nok ikke en kæmpe forskel i prisen fra København og Nordjylland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange af jer overvejer kønsskanning??

Jeg VED vi skal have en kønsscanning! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke vi selv køber en, men vi kommer til at skulle have hyppige scanninger, så mon ikke vi finder ud af kønnet til en af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en kønsscanning :yay

Men min egen gynækolog laver tidlige MD skanninger med kønsskanning til 1000 kr, men jeg kan ikke helt finde ud af om vi kan vente til uge 18-20 stk :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at kunne mærke en lille smule af et ønske til at det er en lille pige i min mave :/ Både fordi jeg meget længe har vist hvad min datter skal hedde (vi har dog også et navn til en dreng, men det har ikke været besluttet så længe)

Jeg kan bedre forholde mig til en pige, tror jeg :p - for ærligt, så har jeg aldrig været god til børn, er dog blevet bedre efter jeg blev moster til min venindes børn.

(det blev da til en gang mystisk vrøvl)

Det vil så også være mest praktisk med en pige, for så vil vi kunne arve fra både min svigerinde og søster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er det bare en fest at være gravid. Jeg har så tynd mave og igår kastede jeg op. Jeg er ikke dårlig på andre måder så det er nok helt hormonelt :rolleyes

Selvom det er en pain in the ass (bogstavligtalt) så ville jeg ikke bytte det væk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er det bare en fest at være gravid. Jeg har så tynd mave og igår kastede jeg op. Jeg er ikke dårlig på andre måder så det er nok helt hormonelt :rolleyes

Selvom det er en pain in the ass (bogstavligtalt) så ville jeg ikke bytte det væk :wub

Ja det lyder festligt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til julefrokost i aften! Spændende hvor mange der regner det ud ;) Og hvem der starter med at sladre, når alkoholen flyder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til julefrokost i aften! Spændende hvor mange der regner det ud ;) Og hvem der starter med at sladre, når alkoholen flyder!

God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger I en "gravid-app"? Hvilken? Og er det til android eller IPhone?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger I en "gravid-app"? Hvilken? Og er det til android eller IPhone?

iPhone: libero og pregnancy

iPad: libero Graviditetsbogen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet hjem efter akut scanning efter frisk blødning igår. Jeg havde regnet med at det var forbi, men den lille sidder der stadig. Jeg skal til ny scanning om en uge og følges med blodprøver, for at se om graviditeten er gået i stå eller om jeg bare er en bløder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet hjem efter akut scanning efter frisk blødning igår. Jeg havde regnet med at det var forbi, men den lille sidder der stadig. Jeg skal til ny scanning om en uge og følges med blodprøver, for at se om graviditeten er gået i stå eller om jeg bare er en bløder

Uhh det er da lidt for spændende, håber og krydser for at det hele udvikler sig som det skal :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh kvalmen har da vist ramt mig nu, sådan irriterende underliggende.

Hvad er jeres bedste trick mod kvalme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg er sulten konstant idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh kvalmen har da vist ramt mig nu, sådan irriterende underliggende.

Hvad er jeres bedste trick mod kvalme?

 

Her er lakridser genialt! Men det er ikke mega sundt jo.. Måske tyggegummi? eller bare snacke på grøntsager osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lakridser genialt! Men det er ikke mega sundt jo.. Måske tyggegummi? eller bare snacke på grøntsager osv..

Tak det må prøves.

Jeg havde vindruer ved hånden idag, hvilket også hjalpx dog i meget kort tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det må prøves.

Jeg havde vindruer ved hånden idag, hvilket også hjalpx dog i meget kort tid.

 

Jeg synes i hvert fald det hjælper at småspise lidt.. og smådrikke.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, småspise generelt. TUC kiks hjælper helt vildt godt her, men heller ikke det sundeste jo... Vindruer er faktisk heller ikke det værste. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, småspise generelt. TUC kiks hjælper helt vildt godt her, men heller ikke det sundeste jo... Vindruer er faktisk heller ikke det værste.

Jeg er vist mest til vindruer og lakrids... TUC kiks er bare ikke lige mig, og bliver det nok aldrig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh kvalmen har da vist ramt mig nu, sådan irriterende underliggende.

Hvad er jeres bedste trick mod kvalme?

Saltlakrids og hjemmebagt knækbrød.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh og mandariner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh ja, må have anskaffet mig et lager af saltlakrids, vindruer og mandariner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER