NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Jeg har fået en tid på Gyn Amb på mandag kl 10.30!! Piger jeg har brug for en masse god karma i min retning!

Vi sender en masse held

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der krydses fingre, Betty87 :) Og for at weekenden går hurtigt  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har pletblødt igen! Tager hjem fra arbejde om lidt (Når en kollega kommer og afløser mig).. Jeg har fået en lægetid kl 10.50 :(

Jeg krysser fingrene for deg! Håper det stopper og at alt er som det skal være!!!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt!!! :kram2 :goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krysser fingre for både Betty77 og Lolo!!!!!! Håper virkelig det går godt på tross av blødning!!!  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt se ud som om at jeg måske er nød til at melde mig ud af gruppen igen. Jeg begyndte at bløde kl. 8.30 og gør det stadig lidt.

Har været ved lægen som siger at hun ikke kan se hvad det er når jeg ikke er længere i min graviditet.

Så nu er jeg sendt hjem for at afvente om det bliver til en rigtig menstruation eller det stopper igen :-( Jeg synes bare der kom meget blod i starten, så jeg tænker ikke at der er noget mere :-(

 STOR knus fra meg! Krysser fingre for at det går godt til tross.........  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig være rigtigt at jeg er træt til døden allerede? Synes det er endnu værre end det plejer. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STOR knus fra meg! Krysser fingre for at det går godt til tross......... :kram2

Tak men der er vist desværre ikke så meget mere at krydse fingre for. Bløder stadig.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig være rigtigt at jeg er træt til døden allerede? Synes det er endnu værre end det plejer. :prik

 

Ja... Jeg er begyndt at ville sove om eftermiddagen hver dag - og jeg HADER normalt at sove om dagen. Men jeg kan næsten ikke holde mig vågen efter kl. 13... Ikke så smart med fuldtidsarbejde samt tumling at tage sig af. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

:goodluck

Hvor langt er du på mandag?

Jeg er 6+4 på mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres søde ord og tanker! Vi er ret nervøse og spændte herhjemme! Men blødningen er stoppet lidt igen, så vi håber og drømmer stadig om en Juli-bebs :7himmel

Og jeg har bare at være gravid - T havde købt lækre bøffer og lavet bearnaise sovs med det hele - 2 bider og kvalmen tog over :cry Jeg elsker en god bøf, men den smagte bare af jern (og den var altså ikke rød!!!)

Håber jeg kan spise lidt af den Ben And Jerrys is, som ligger i fryseren, i aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber mig i armen, krydser fingrene og følger lidt med herinde… :biglove Jeg er 3+3 idag og testede positiv i morgen - svagt, men nok til at jeg ikke var i tvivl. Nu skal den bare sidde der!
Jeg har i øvrigt også en søn fra oktober 2013 :) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber mig i armen, krydser fingrene og følger lidt med herinde… :biglove Jeg er 3+3 idag og testede positiv i morgen - svagt, men nok til at jeg ikke var i tvivl. Nu skal den bare sidde der!

Jeg har i øvrigt også en søn fra oktober 2013 :) :lol

Oktober '13 vol ll.! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til pada! Det er helt vildt som os med efterårs drenge børn fra 13 lige skal endnu en i juli 16!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+0 i dag!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber mig i armen, krydser fingrene og følger lidt med herinde… :biglove Jeg er 3+3 idag og testede positiv i morgen - svagt, men nok til at jeg ikke var i tvivl. Nu skal den bare sidde der!

Jeg har i øvrigt også en søn fra oktober 2013 :) :lol

Ihh hvor er det vildt :loveshower

Det er bare SÅ meget meant to be :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, Pada :loveshower  (det håber jeg, man godt må sige, selvom det er tidligt?)

 

Hvor er det vildt, at vi er så mange med '13-drenge herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det vildt :loveshower

Det er bare SÅ meget meant to be :7himmel

Det er nemlig mega meget ment to be! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, Pada :loveshower (det håber jeg, man godt må sige, selvom det er tidligt?)

Hvor er det vildt, at vi er så mange med '13-drenge herinde!

Gad vide om vi så får en hel stribe '16-piger! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første lægetid bestilt til 2. december, og tidlig scanning 9. december.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om vi så får en hel stribe '16-piger! :lol

 

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første lægetid bestilt til 2. december, og tidlig scanning 9. december.. :loveshower

 

Spændende med scanning. Vi skal også have en i slutningen af november. Det føles jo som evigheder til :rolleyes

 

Det gik ikke så godt med det der multiquote :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen den står på skanning :unsure

Håber virkelig på at se et lille hjerte banke :wub

Kan man ikke det i 6+4?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser så meget fingre for en god scanning i morgen :goodluck

 

Vi så hjerteblink 5+6 med vores søn, så det skulle godt kunne lade sig gøre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt tid til tidlig scanning.. D. 30/11 - der er jeg 6+5, så mon ikke det går. Måske lidt tidligt jeg har bestilt den, men jeg har bestemt mig for at tro på det her! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER