NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Årh, i stakler. Jeg har heldigvis stadig ikke kastet op! Men i går kunne jeg ikke falde i søvn før efter midnat pga kvalme og urolig mave. Er virkelig heller ikke på toppen i dag kan jeg mærke, men passer mit arbejde indtil jeg skal til lægen senere i dag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej for dælen Betty87 :( God bedring til både dig og sønnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er en rigtig kvalmegruppe! Jeg lider også! Heldigvis kan jeg lige nå hjem fra arbejde før den starter, men aftenerne er ikke sjove.

I dag fortalte jeg arbejdet om graviditeten. Ville egentlig helst have ventet men føler det er SÅ svært at skjule og orker ikke længere at bruge kræfter på at skulle skjule det. Så nu håber jeg om muligt endnu mere at alt går godt, for vil helst ikke dele en abort med dem alle... Var til en scanning i morges der heldigvis viste en fin lille baby der svarede til 8+2 og som er begyndt at få små arme og ben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8+0 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er jeg bare charmerende :p har mange perioder hvor jeg bøvser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8+0 :glad

:ditto :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+0:

Jeg er begyndt at få det meget bedre her de seneste dage - kvalmen kommer nu kun, hvis jeg glemmer at spise, men må heller ikke spise for meget! Jeg har indtil nu taget 300g på (tog et kilo på i starten, som jeg så har tabt lidt af igen).

Maven synes jeg slet ikke vokser og nyder stadig at kunne sove på maven!!

Jeg skal mentalt bare forbi denne uge og er begyndt at blive ængstelig for nakkefold - er så bange for, at der skal ske det samme som i sommers (SA 11+4)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+0:

Jeg er begyndt at få det meget bedre her de seneste dage - kvalmen kommer nu kun, hvis jeg glemmer at spise, men må heller ikke spise for meget! Jeg har indtil nu taget 300g på (tog et kilo på i starten, som jeg så har tabt lidt af igen).

Maven synes jeg slet ikke vokser og nyder stadig at kunne sove på maven!!

Jeg skal mentalt bare forbi denne uge og er begyndt at blive ængstelig for nakkefold - er så bange for, at der skal ske det samme som i sommers (SA 11+4)!

Jeg synes også kvalmen fortsætter lidt her 10+2 :puke

Jeg kan godt forstå at denne uge bare skal overståes! Jeg glæder mig på dine vegne til NF :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også kvalmen fortsætter lidt her 10+2 :puke

Jeg kan godt forstå at denne uge bare skal overståes! Jeg glæder mig på dine vegne til NF :kiss

Tak :kiss Hvor er du sød!

Håber du snart får kvalmen lidt mere under kontrol - det letter en hel del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn på 2 år og 3 mdr er begyndt at gå rigtig meget op i at mor er en pige og at far og ham selv er drenge! Så her til morgen kysser han "baby" (mors mave) og siger: "baby pige, Liam dreng" :kuller

Hvor er det altså bare sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn på 2 år og 3 mdr er begyndt at gå rigtig meget op i at mor er en pige og at far og ham selv er drenge! Så her til morgen kysser han "baby" (mors mave) og siger: "baby pige, Liam dreng" :kuller

Hvor er det altså bare sødt :loveshower

Årh hvor er er kært! :wub Storm er inderligt ligeglad når vi siger der er en baby i maven, og han skal have en lillebror eller -søstef.. :rolleyes Jeg tænker der kommer lidt mere reaktion på når maven for alvor vokser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm Pringles chips, sunlolly og ostemadder på lyst brød - det er godt mod kvalmen - så for en periode er det SUND kost :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10+0  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10+0  :loveshower

:glad

Jeg glæder mig også til 2-cifrede uge tal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad

Jeg glæder mig også til 2-cifrede uge tal

Også mig.. 8 dage endnu! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig at jeg jo skal være mor :blink :loveshower :puke :glad :gravid :unsure :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I eftermiddag skal vi til en lille scanning - mavefølelsen er faktisk god, men jeg er alligevel nervøs. Hvis der er en levende baby derinde nu, så begynder vi at tro på det, sådan lidt mere helhjertet, og der er større chance for at NF går godt. Og vi er forbi de tidspunkter hvor vi har mistet før. Men altså, jeg tør slet ikke tænke på worst case scenario - det skal bare ikke ske!! Så vil i ikke godt krydse fingre? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I eftermiddag skal vi til en lille scanning - mavefølelsen er faktisk god, men jeg er alligevel nervøs. Hvis der er en levende baby derinde nu, så begynder vi at tro på det, sådan lidt mere helhjertet, og der er større chance for at NF går godt. Og vi er forbi de tidspunkter hvor vi har mistet før. Men altså, jeg tør slet ikke tænke på worst case scenario - det skal bare ikke ske!! Så vil i ikke godt krydse fingre?

Alt er krydset her fra xxx :kram2

God scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I eftermiddag skal vi til en lille scanning - mavefølelsen er faktisk god, men jeg er alligevel nervøs. Hvis der er en levende baby derinde nu, så begynder vi at tro på det, sådan lidt mere helhjertet, og der er større chance for at NF går godt. Og vi er forbi de tidspunkter hvor vi har mistet før. Men altså, jeg tør slet ikke tænke på worst case scenario - det skal bare ikke ske!! Så vil i ikke godt krydse fingre? 

 

:goodluck :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at købe en scanning mere.. Men det har da også givet mig en god følelse af sikkerhed nu :biglove Baby var så fin og glad derinde og hjertet bankede løs :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alt så også perfekt ud her!! det er så dejligt at få et lille kig ind til bebsen, og så er man meget mere rolig i en to ugers tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alt så også perfekt ud her!! det er så dejligt at få et lille kig ind til bebsen, og så er man meget mere rolig i en to ugers tid ;)

Åh hvor godt :glad

Det er jeg glad for at høre

Jeg glæder mig til vi skal se ind til Lille Fis fredag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre tsecret :yay

Jeg glæder mig godt nok også til NF på tirsdag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt tsecret! :yay

Jeg glæder mig bare til indkaldelse til NF.. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER