NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Betty87 -nu hvor jeg sidder og kigger på dit skanningsbillede så til venstre for bebs -der er der en stor skygge, som for mig ligner en person med spredte arme :D

Jeg bliver ret betaget af skanningsbilleder så det er derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er begyndt at blive så bekymret om baby sidder rigtigt :(

Jeg kan mærke mange spændinger i højre side og meget lokalt hvor jeg forestiller mig at æggelederen er... Jeg frygter en gul.. Jeg har ikke prøvet det før, men frygten sidder der :unsure

Dog er det ikke konstant, mere når jeg strækker mig.. Idag fik jeg tydelige ligamentsmerter, hvor det spændte fra hofter helt ind til navlen... Jeg ved det ikke helt, men nervøs er jeg..

Jeg tror ikke du skal bære bekymret! Da jeg blev skannet vedr min SA - der tjekkede de for GUL, men jordemoderen sagde at de fleste har så afsindigt ondt - og det skulle være konstant!

Det lyder til at dine ligamentsmerter er slemme for dig, men du er jo heller ikke så stor/rund en pige :kiss Og maven skal jo udvide sig meget, hvis du skal have ret i din fornemmelse omkring tvillinger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87 -nu hvor jeg sidder og kigger på dit skanningsbillede så til venstre for bebs -der er der en stor skygge, som for mig ligner en person med spredte arme :D

Jeg bliver ret betaget af skanningsbilleder så det er derfor :)

Haha du har ret :lolhit Det er lidt skummelt på den klamme måde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke du skal bære bekymret! Da jeg blev skannet vedr min SA - der tjekkede de for GUL, men jordemoderen sagde at de fleste har så afsindigt ondt - og det skulle være konstant!

Det lyder til at dine ligamentsmerter er slemme for dig, men du er jo heller ikke så stor/rund en pige :kiss Og maven skal jo udvide sig meget, hvis du skal have ret i din fornemmelse omkring tvillinger :wub

Tak for beroligelse -det hjalp faktisk :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du har ret :lolhit Det er lidt skummelt på den klamme måde ;)

Jeg synes faktisk at det er fascinerende! Måske har du en afdød i Familien som gav til udtryk at h*N passer på baby? :wub :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beroligelse -det hjalp faktisk :kram

Dejligt jeg kunne hjælpe!

Jeg tror tit også at hormonerne spiller én et puds og at man derfor ser/mærker farer over alt!

Jeg er sikker på at alt er fint! Og heldigvis er der ikke længe til din skanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at det er fascinerende! Måske har du en afdød i Familien som gav til udtryk at h*N passer på baby? :wub :D

Hvis det skulle være en afdød, er det med garanti min mormor - hun var evigt skruk på alles vegne! Dog nåede hun desværre ikke opleve at blive oldemor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skulle være en afdød, er det med garanti min mormor - hun var evigt skruk på alles vegne! Dog nåede hun desværre ikke opleve at blive oldemor :(

Jeg tror at det er hende som viser dig at hun ved det og er glad på jeres vegne (udfra de åbne arme) og så tror jeg at hun beskyttede jeres lille baby da du blødte :kram jaja jeg er lidt småskør :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det er hende som viser dig at hun ved det og er glad på jeres vegne (udfra de åbne arme) og så tror jeg at hun beskyttede jeres lille baby da du blødte :kram jaja jeg er lidt småskør :rolleyes

Det er da en sød tanke! Hun er i alle omstændigheder altid med i mit hjerte :)

Og så tuder hormonellaen her :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en sød tanke! Hun er i alle omstændigheder altid med i mit hjerte :)

Og så tuder hormonellaen her :lol

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noen som har erfaring med Fructus Femina? (babyklister)
Jeg har jo hatt noen veldig små blødninger (kun litt på papiret), så jeg har øget dosen fra normal 10 dråber x 3 ganger daglig, til en slags akutbehandling på 50x3.. Det har virket..!!! :D

 

Jeg bare må spør om i syns min logikk er fornuftig når jeg tenker at siden det faktisk virker med dråbene er det ingenting galt med spiren, men måske jeg har ømfintlige slimhinner? 

 

Jeg har ikke hatt noe smerter i det hele, kun litt pletblødnig torsdag kveld, lørdag kveld og idag.. 

Skal heldigvis til blodprøve nå på torsdag som kommer, da får jeg målt om hcg har steget. 

Men i mellomtiden hadde jeg satt stor pris på å høre hva i andre tenker.. :) 

 

Jeg har hatt 2 sa tidligere, og det føles ingenting som de gangene.. ingen smerter og veldig lite blod. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noen som har erfaring med Fructus Femina? (babyklister)

Jeg har jo hatt noen veldig små blødninger (kun litt på papiret), så jeg har øget dosen fra normal 10 dråber x 3 ganger daglig, til en slags akutbehandling på 50x3.. Det har virket..!!! :D

Jeg bare må spør om i syns min logikk er fornuftig når jeg tenker at siden det faktisk virker med dråbene er det ingenting galt med spiren, men måske jeg har ømfintlige slimhinner?

Jeg har ikke hatt noe smerter i det hele, kun litt pletblødnig torsdag kveld, lørdag kveld og idag..

Skal heldigvis til blodprøve nå på torsdag som kommer, da får jeg målt om hcg har steget.

Men i mellomtiden hadde jeg satt stor pris på å høre hva i andre tenker.. :)

Jeg har hatt 2 sa tidligere, og det føles ingenting som de gangene.. ingen smerter og veldig lite blod. :)

Jeg tror på at hvis DU tror på det virker, så virker det! Så det er jeg slet ikke i tvivl om at det gør! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeez hvor har jeg ondt i mine boobs i dag.. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeez hvor har jeg ondt i mine boobs i dag.. :prik

Me too!!

Toppet med mega meget kvalme :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me too!!

Toppet med mega meget kvalme :prik

Jeg har mere sådan en konstant underliggende irriterende småkvalme.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på at hvis DU tror på det virker, så virker det! Så det er jeg slet ikke i tvivl om at det gør! :kram

Takk! Alt føles iallefall som det skal. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mere sådan en konstant underliggende irriterende småkvalme.. <_<

 

Årh, den har jeg også. Hele tiden. Og uden at jeg sådan rigtig bliver kvalm, så jeg kan sagtens spise normalt osv, men føler hele tiden at jeg burde have noget salt eller cola eller et eller andet der kan få småkvalmen væk. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5+4 i dag, og tog lige endnu en test, bare lige for at berolige mig selv. 

 

Den blev nærmest positiv med det samme, og teststregen blev meget tydeligere end kontrolstregen! Så jeg synes det går meget godt  :loveshower

 

Men der er også laaaang tid til scanning og ikke mindst NF synes jeg. Kunne så godt tænke mig at være forbi det med alt i orden, så jeg rigtigt kan slappe af. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5+4 i dag, og tog lige endnu en test, bare lige for at berolige mig selv.

Den blev nærmest positiv med det samme, og teststregen blev meget tydeligere end kontrolstregen! Så jeg synes det går meget godt :loveshower

Men der er også laaaang tid til scanning og ikke mindst NF synes jeg. Kunne så godt tænke mig at være forbi det med alt i orden, så jeg rigtigt kan slappe af.

Ja det hadde vert deilig om ukene kunne gå litt hurtig nu, så vi kan føle oss tryggere alle sammen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 idag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

6+0 idag :wub

Me too!!!  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+6 i dag :loveshower Glæder mig til skiftet imorgen - endnu en milepæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tok ny hcg blodprøve idag. Sist torsdag hadde jeg gode høje hcg verdier, kryss fingrene for meg jenter, jeg trenger det! Alle mine svangerskap har endt i SA! Får svar imorgen tidlig om det stiger som det skal... Jeg eeeeer så nervøs!! :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det var lang tid du skal vente... Krydser for positivt svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER